
Το θρυλικό «Πεντάρι» επέστρεψε σαν ηλεκτρικό, με ξεχωριστό retro design
Το μόνο σίγουρο είναι πως το νέο Renault 5 E-TECH Electric δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο. Το design, που αποτίνει φόρο τιμής στη δημιουργία του Michel Boué, του σχεδιαστή του πρώτου 5, που ουσιαστικά σκίτσαρε το μοντέλο στον ελεύθερό του χρόνο, καταφέρνει να ακροβατεί μεταξύ του retro και του φουτουριστικού στοιχείου.
Η συνολική εικόνα είναι «boxy», με τα φανάρια να παραπέμπουν στο σχήμα αυτών της πρώτης γενιάς του Renault 5, έχοντας ωστόσο πιο δυναμικό look, θυμίζοντας μισάνοιχτα μάτια. Τα φώτα ημέρας βρίσκονται στον προφυλακτήρα και ουσιαστικά αποτελούν ένα περίγραμμα ορθογωνίου σχήματος, κάτι που ξεκάθαρα αντλεί έμπνευση από τους πρόσθετους προβολείς ομίχλης του παρελθόντος, όπως αυτούς που κοσμούσαν τον προφυλακτήρα του Renault 5 Alpine Turbo, αλλά και του 5 GT της δεύτερης γενιάς.
Το πρώτο «Πεντάρι» είχε έναν αεραγωγό στη μία πλευρά του καπό. Στο ίδιο σημείο το Renault 5 E-TECH Electric διαθέτει ένα μεγάλο πλαίσιο με φωτιζόμενο το λογότυπο «5», που λειτουργεί ως ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας όταν απενεργοποιούμε το όχημα και όταν το φορτίζουμε.
Το τελείωμα του εμπρόσθιου προφυλακτήρα έχει ενσωματωμένο ένα spoiler, κάτι που σε συνδυασμό με τις ευθείες νευρώσεις στα φτερά δημιουργεί ένα σπορτίφ σύνολο.
Στο πίσω μέρος μπορούμε πάλι να βρούμε παραλληλισμούς με τα Renault 5 του παρελθόντος. Τα φανάρια είναι όρθια και ενώνονται μέσω μιας μαύρης οριζόντιας ρίγας που φέρει ολογράφως το όνομα της Renault και δίπλα έχει τον αριθμό «5». Μόνο η πινακίδα έχει πλέον μετακομίσει στον προφυλακτήρα, αφήνοντας την πόρτα του χώρου αποσκευών «καθαρή», κάτι που μπορεί να φέρει στο νου θύμισες από το στυλ βελτίωσης στα τέλη των 90s.
Σελ. 1 | Renault 5 E-TECH Electric 120 PS: Vintage σαν να'ταν 70s! |
Σελ. 2 | Το θρυλικό «Πεντάρι» επέστρεψε σαν ηλεκτρικό, με ξεχωριστό retro design |
Σελ. 3 | Στο πίσω κάθισμα του Renault 5 E-TECH Electric θα κάτσουν 2 ενήλικες με ύψος 1,83 μέτρα |
Σελ. 4 | Το Renault 5 E-TECH Electric κάνει 381 χλμ στην πόλη με 1 φόρτιση (238 στο ταξίδι) |
Σελ. 5 | Έχει υψηλή ποιότητα κύλισης και γίνεται σπορτίφ όταν του το ζητήσεις |
autoagora Team