autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Έχει υψηλή ποιότητα κύλισης και γίνεται σπορτίφ όταν του το ζητήσεις
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Έχει υψηλή ποιότητα κύλισης και γίνεται σπορτίφ όταν του το ζητήσεις

20/10/2025

Στο δρόμο το Renault 5 E-TECH Electric χαρακτηρίζεται από υψηλή ποιότητα κύλισης, που το κάνει να κινείται σε premium «μονοπάτια», κάτι στο οποίο συνεισφέρουν τόσο οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, όσο και η ρύθμιση της ανάρτησης που απορροφά πολύ καλά τις ανωμαλίες του δρόμου. Η υψηλή ηχομόνωση της καμπίνας, σε συνδυασμό με την αθόρυβη «φύση» του ηλεκτροκινητήρα, συντελεί στη δημιουργία μίας ποιοτικής ατμόσφαιρας.

Σε δρόμο με στροφές, το Renault 5 E-TECH Electric θα δείξει τη δυναμική του πλευρά. Το άκαμπτο πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης που έχει ακρίβεια, πλούσια πληροφόρηση και είναι ευχάριστα βαρύ, καθώς και η ανάρτηση που δεν επιτρέπει να εμφανιστούν κλίσεις στο αμάξωμα, έχουν ως αποτέλεσμα το νέο ηλεκτρικό «Πεντάρι» να είναι απολαυστικό, με επιπλέον αρωγό τους τροχούς που είναι ακροβολισμένοι στις 4 πλευρές του οχήματος, ενισχύοντας το «πάτημα» του αυτοκινήτου.

Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα εμφανίζεται προοδευτικά και όχι απότομα, όπως σε παλαιότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ως εκ τούτου, το Renault 5 E-TECH Electric σου επιτρέπει να ζυγίσεις με ακρίβεια το γκάζι, τόσο κινούμενος σε επαρχιακό «στριφτερό» οδικό δίκτυο, όσο και μέσα στο άστυ. Τα φρένα είναι αποδοτικά, και συνολικά το νέο γαλλικό ηλεκτρικό μικρό εμπνέει αυτοπεποίθηση κάτω από όλες τις συνθήκες.
Στην πόλη, η ευελιξία είναι αυξημένη, με το τιμόνι να «κόβει» αρκετά, επιτρέποντας να γίνουν μανούβρες με άνεση.



Το εισαγωγικό πακέτο εξοπλισμού του νέου Renault 5 E-TECH Electric με τα 120 άλογα είναι το evolution.

Στον εξοπλισμό του συγκεκριμένου πακέτου βρίσκουμε εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες βροχής και φωτός, αντλία θερμότητας μπαταρίας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματο φρενάρισμα, cruise control, LED φανάρια εμπρός-πίσω με αυτόματη μεγάλη σκάλα, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής 10,1 ιντσών για το σύστημα infotainment, καθώς και ζάντες 18 ιντσών.
Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει 6 αερόσακους, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, προειδοποίηση απόσπασης προσοχής οδηγού, και προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων.



Εν κατακλείδι, το Renault 5 E-TECH Electric είναι ένα αυτοκίνητο που έρχεται να φορτίσει συναισθηματικά τους λάτρεις των αυτοκινήτων του παρελθόντος, χωρίς ωστόσο να βασίζεται αποκλειστικά στο design του, μιας και έχει το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, ο οποίος απέχει από τα «αποστειρωμένα» ηλεκτρικά που έχουν κατασκευαστεί για να σε πάνε απλώς από το σημείο Α στο σημείο Β.
Ευχάριστο στο δρόμο και παράλληλα ήσυχο και ποιοτικό, ρετρό και συνάμα φουτουριστικό, το νέο μοντέλο των Γάλλων σίγουρα θα μαγνητίσει τα βλέμματα και θα διεκδικήσει ένα μερίδιο από τις πωλήσεις στην κατηγορία του.
 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Renault 5 E-tech 120 Urban Range
Κινητήρας  
Τύπος 1 σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας εμπρός
Τροφοδοσία Ρεύμα
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 120
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 225
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 1/αυτόματο/κίνηση εμπρός
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150
Βάρος (κιλά) 1.447
Κατανάλωση (kW./100 χλμ.) 13,8
Μέση εργοστασιακή WLTP 14,5
Εργοστασιακή αυτονομία (χλμ.) 312 χλμ.
Αυτονομία δοκιμής (χλμ) 290 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) 40
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 326

Σελ.
1
Renault 5 E-TECH Electric 120 PS: Vintage σαν να'ταν 70s!
Σελ.
2
Το θρυλικό «Πεντάρι» επέστρεψε σαν ηλεκτρικό, με ξεχωριστό retro design
Σελ.
3
Στο πίσω κάθισμα του Renault 5 E-TECH Electric θα κάτσουν 2 ενήλικες με ύψος 1,83 μέτρα
Σελ.
4
Το Renault 5 E-TECH Electric κάνει 381 χλμ στην πόλη με 1 φόρτιση (238 στο ταξίδι)
Σελ.
5
Έχει υψηλή ποιότητα κύλισης και γίνεται σπορτίφ όταν του το ζητήσεις

autoagora Team

NISSAN
MRKTEO