Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η ζάντα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Clio.

Renault Clio 0.9 TCe Dynamic 90 PS

15/3/2019

Παίρνοντας Α στο δυσκολότερο τεστ! Το αγαπημένο παιδί της πόλης, πέφτει στα βαθιά και βγαίνει ατσαλάκωτο. Με τον γνωστό 900άρη TCe κινητήρα, περνά το πλέον απαιτητικό και ρεαλιστικό κύκλος μέτρησης WLTP και δείχνει τι αξίζει.

Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται λέει ο σοφός λαός, και το Clio, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα. 

Εμφάνιση-σχεδίαση: Ιδιαίτερα εντυπωσιακό στο κόκκινο Intense
Ένα ούτως ή άλλως όμορφο και με καμπύλες αυτοκίνητο, «ντύνεται» με το σπάνιο και ιδιαίτερο μεταλλικό χρώμα, κόκκινο Intense, προκαλώντας αυχενικό σύνδρομο σε πολλούς περαστικούς. Κοιτώντας το από μπροστά, τα βλέμματα κερδίζουν τα εντυπωσιακά νέα LED φωτιστικά σώματα και η αρκετά μεγάλη γρίλια στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Την ίδια εντυπωσιακή εικόνα έχει και από την πίσω πλευρά το Clio, με παρόμοιας τεχνολογίας φώτα και δυναμικές γραμμές.



Εσωτερικό-χώροι: Κρατώντας τη ποιότητα και την άνεση ψηλά
Ιδιαίτερα νεανικός και μοντέρνος ο εσωτερικό διάκοσμος του Clio, που βρίσκει την ισορροπία ανάμεσα σε ποιότητα-πρακτικότητα και άνεση. Έτσι, το ταμπλό ντύνεται με μαλακά πλαστικά, ενώ η χρήση σκληρών στο υπόλοιπο κομμάτι είναι καλής ποιότητας. Η οθόνη 7 ιντσών του συστήματος infotainment, προσδίδει την απαραίτητη high tech πινελιά, με τις δίχρωμες επενδύσεις να αναλαμβάνουν την μοντέρνα νότα.  Στον τομέα των χώρων, 4 επιβάτες θα ταξιδέψουν με άνεση, ενώ  τα 300 λτ. του χώρου αποσκευών είναι ένα από τα μεγαλύτερα νούμερα της κατηγορίας.



Κινητήρας-Επιδόσεις: Με πραγματική κατανάλωση 5 λτ./100χλμ. δεν αγχώνεται για WLTP 
Ο νέος κύκλος μέτρησης WLTP έρχεται για να αντικαταστήσει τον υπάρχων κύκλο μέτρησης NEDC, ο οποίος είχε να ανανεωθεί από το 1997. Πιο αυστηρά κριτήρια μέτρησης ρύπων (άρα και κατανάλωσης) που ανταποκρίνονται 100% σε συνθήκες καθημερινής χρήσης. Ο υπετροφοδοτούμενος 900άρης TCe κινητήρας του Clio της δοκιμής, αποδίδει 90 ίππους και 140 Nm ροπής, πετυχαίνοντας αρκετά καλές επιδόσεις, όπως το 0-100 σε 12.1δευτ. και τελική στα 178 χλμ./ώρα. Εκεί όμως που παίρνει άριστα, είναι η μικτή πραγματική κατανάλωση που δύσκολα ξεπερνά τα 5.8 λτ./100χλμ. Σε έναν κόσμο που ακόμα χρησιμοποιεί τις πιο συμφέρουσες για αυτόν μετρήσεις, η Renault αποδεικνύει έμπρακτα, πως αυτό που λέει, το κάνει!

Οδική συμπεριφορά: ¶νετο, ποιοτικό και καλοστημένο
Από τις καλύτερες αναρτήσεις που θα βρείτε με εξασφαλισμένη μοναδική άνεση για όλους τους επιβαίνοντες. Το Clio παρέχει υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης με τον κινητήρα να δίνει το κάτι παραπάνω και σε διαδρομές εκτός πόλης, ενώ το καλοστημένο αμάξωμα  προσφέρει συνεχώς ευχάριστη οδική συμπεριφορά, που στις περισσότερες των περιπτώσεων κρίνεται ουδέτερη και ασφαλής. Τέλος, τα φρένα παρά την παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς, ικανοποιούν σε απόδοση μα και αίσθηση. 

Συμπέρασμα
Ο 0.9 λίτρων turbo κινητήρας, αποδεικνύει αυτό που υπόσχεται. Ότι πάει και δεν καίει! Ένα σύνολο που ακόμα αρέσει, πουλάει και ίσως είναι μία από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία του. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις