Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Εντυπωσιακό και σίγουρα Skoda. Τραβάει τα βλέμματα!

Λιτό, κοφτό και με χαμηλωμένη οροφή.

Η εταιρία κάνει το Karoq το πρώτο μοντέλο της το οποίο έχει τη δυνατότητα να εφοδιαστεί και με το πλήρως ψηφιακό και διαμορφώσιμο πάνελ ελέγχου.

ΔΟΚΙΜΗ: Skoda Karoq 1,5 TSI 150 PS DSG7

7/3/2019

Υποψήφιο για το απόλυτο! Νέος κινητήρας για ένα αυτοκίνητο που σε προκαλεί να βρεις ατέλεια. Το Karoq το έχουμε ξαναοδηγήσει και κάθε φορά αναρωτιόμαστε, πόσο καλύτερο να γίνει. Ε, έγινε!!

Εμφάνιση: Διαστάσεις και σχεδίαση σύμφωνα με την Skoda φιλοσοφία
Εντυπωσιακό, τραβάει τα βλέμματα και εντυπωσιάζει ως ένα μικρό Kodiaq. Το μήκος του φτάνει τα 4.382 χλστ., τη στιγμή που το πλάτος είναι στα 1.841 χλστ. και το ύψος 1.605 χλστ. Η χαρακτηριστική γρίλια τραβάει τη προσοχή ενώ και τα φωτιστικά σώματα είναι πλήρως επανασχεδιασμένα. Οι ράγες στην οροφή δίνουν πιο σπορ αίσθηση και το χαμήλωμα της οροφής προς το τέλος του αμαξώματος, το μικραίνει αρκετά στο μάτι. Βοηθάει βέβαια και το εντυπωσιακό κόκκινο της δοκιμής.

Εσωτερικό: Ουσιαστική ποιότητα και στιβαρότητα
Χρήση μαλακού πλαστικού και ιδιαίτερη στιβαρότητα, συνθέτουν τον εσωτερικό διάκοσμο του Karoq. Πιο συγκεκριμένα, o πίνακας οργάνων είναι κλασικός-αναλογικός με ψηφιακή οθόνη  ανάμεσα στα δύο αναλογικά όργανα.  Συνεχίζοντας στο σαλόνι, το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό είναι ντυμένο με μαλακά πλαστικά με την συναρμογή να είναι αξιοθαύμαστη. Τα βλέμματα βέβαια τραβάει η οθόνη αφής 8 ιντσών σε καλή κεντρική θέση, που είναι και το κέντρο ελέγχου του infotainment. Στον τομέα των χώρων, με άνεση θα ταξιδέψουν ακόμα και 5 ενήλικες,η χρήση VarioFlex, διαμορφώνει το πορτμπαγκάζ από τα 479 ως τα 588 λτ.

Kινητήρας-Οδική συμπεριφορά: Αυτό το μηχανικό σύνολο-κιβώτιο…το απογειώνει
Η χρυσή τομή είναι γεγονός! 1.500άρης κινητήρας βενζίνης που εφοδιάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DSG7. Ας αφήσουμε τα νούμερα να μιλήσουν. 150 άλογα, 250 Nm ροπής με το 0-100 σε 8.6 δευτ. και τελική ταχύτητα τα 204 χλμ./ώρα. Ναι αυτό το τσέχικο θηρίο πάει καλά και υπόσχεται κατανάλωση μικτή στα 5.4 λτ./100χλμ. Στην πράξη είναι εξαιρετικά πολιτισμένος, γραμμικός και ήσυχος, με την επιλογή Sport να το απογειώνει θεαματικά. 

Οδική συμπεριφορά: Σταθερό, ασφαλές και σπιρτόζικο
Το Karoq εμφανίζει μια ουδέτερη συμπεριφορά με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και συγκρατημένη κλίση στις στροφές. Η τάση για υποστροφή στο όριο δεν κρύβεται, αλλά οι αντιδράσεις είναι όσο προοδευτικές χρειάζεται για να ενημερώνουν τον οδηγό πριν καν επέμβει το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP. Τα φαρδιά μετατρόχια εξασφαλίζουν γερό «πάτημα», το τιμόνι είναι ελαφρύ και ακριβές και τα εξαιρετικά φρένα τονίζουν το αίσθημα ασφάλειας, που το Karoq καταφέρνει να χτίσει. Οι αλλαγές γίνονται άψογα, ενώ η επιλογή sport μεταμορφώνει το αμάξι και ανεβάζει πολύ υψηλά τις στροφές. Αξίζει.

Συμπέρασμα
Τι να πρωτοπείς?
Xώροι για 5, ποιότητα άψογη και κινητήρας διαμάντι. Με το αυτόματιο DSG κιβώτιο 7 σχέσεων το σύνολο απογειώνεται πραγματικά. Με 26.980 ευρώ μπορείς να αγοράσεις ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις