Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Την γκάμα των αεριοκίνητων (CNG) μοντέλων της διεύρυνε η Skoda, η οποία ανακοίνωσε την αναβάθμιση του Skoda Octavia G-TEC.

Το δημοφιλές μοντέλο της τσεχικής μάρκας έρχεται με το νέο 1.5 TSI κινητήρα του ομίλου Volkswagen, ο οποίος ωστόσο έχει τη δυνατότητα να καταναλώσει και φυσικό αέριο (CNG).

Skoda Octavia: Τι αλλάζει στον κινητήρα της

24/9/2018

Διεύρυνση της γκάμας των κινητήρων της ανακοίνωσε η Skoda με πρώτο «παραλήπτη» την Skoda Octavia.

Το δημοφιλές μοντέλο της τσεχικής μάρκας έρχεται με το νέο 1.5 TSI κινητήρα του ομίλου Volkswagen, ο οποίος ωστόσο έχει τη δυνατότητα να καταναλώσει και φυσικό αέριο (CNG), προσφέροντας στο μοντέλο 130 ίππους, που αναλογούν σε 20 περισσότερα άλογα από αυτά που προσέφερε ο 1.4 TSI, τον οποίο και αντικαθιστά.
 
Το Skoda Octavia G-TEC το οποίο θα είναι διαθέσιμο μόνο σε wagon και στις εκδόσεις Active, Ambition και Style, διαθέτει τρεις δεξαμενές για CNG, συνολικής χωρητικότητας 17.7 κιλών, οι οποίες σύμφωνα με τη φίρμα μπορούν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο για περίπου 480 χιλιόμετρα, ανεβάζοντας έτσι την αυτονομία κατά περίπου 70 χιλιόμετρα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αφού εξαντληθεί το CNG τότε το wagon θα μεταβεί αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης, διαθέτοντας μία δεξαμενή χωρητικότητας 11.8 λίτρων.
 
Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως η Skoda δεν αναφέρει τη συνδυαστική αυτονομία του Octavia G-TEC (CNG + βενζίνη), ωστόσο ενημερώνει πως θα προσφέρει το νέο μοντέλο αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία υποστηρίζει πως όταν το όχημα οδηγείται σε λειτουργία CNG, οι εκπομπές διοξιδίου του άνθρακα (CO2) μειώνονται περίπου κατά 25% σε σύγκριση με τη στιγμή που το Octavia τροφοδοτείται με βενζίνη, ενώ υπογραμμίζει πως η βενζινοκίνητη μονάδα νέας γενιάς διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής και λειτουργεί με κύκλο Miller, κάτι που την κάνει πιο αποδοτική.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις