ΣχεδίασηΚοιτώντας το smart fortwo στην 3η του γενιά πλέον, διαπιστώνεις ότι έχει γίνει πιο μυώδες συγκριτικά με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει. Το καπό μπορεί να μην κρύβει τον κινητήρα, μιας και παραμένει στο πίσω μέρος, αλλά οι έντονες ακμές του σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα σε σχήμα ρόμβου, σίγουρα θα σας κάνουν να γυρίσετε να το κοιτάξετε. Το μήκος παρέμεινε αναλλοίωτο συγκριτικά με το μοντέλο που αντικαθιστά, 2.965 χλστ, όμως έχει φαρδύτερο μετατρόχιο κατά 100 χλστ, χαρακτηριστικό που σύμφωνα με τους ανθρώπους της Daimler θα του προσφέρει καλύτερο πάτημα στο δρόμο, μιας και οι τροχοί έχουν τοποθετηθεί περισσότερο προς τα έξω. Μένει η οδηγική του παρουσίαση για να το εξακριβώσουμε. Ακόμα ένα χαρακτηριστικό για το οποίο επέμειναν οι υπεύθυνοι εξέλιξης του μοντέλου, είναι πως η ευελιξία του στην πόλη είναι κορυφαία, κάτι που επιβεβαιώνει κι ο κύκλος στροφής των 6,95 μ.
Το σήμα στην μάσκα έχει
μεγαλώσει αρκετά, αποκτώντας τρισδιάστατη μορφή, ενώ εξαιρετικής σχεδίασης είναι και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, στα οποία ενσωματώνονται τα φώτα ημέρας σε σχήμα U, που σε συνδυασμό με το πακέτο LED & Sensor, οι προβολείς έχουν και λειτουργία καλωσορίσματος, όταν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο, τα φώτα στους προβολείς πάλλονται.
Αναλύοντας το οπίσθιο μέρος του Smart, ανακαλύπτεις ότι η πίσω πόρτα δύο τμημάτων που διευκολύνει τη φόρτωση του αυτοκινήτου ακόμα και στους πιο στενούς χώρους στάθμευσης, έχει διατηρηθεί και στο νέο μοντέλο. Επιπλέον τα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν όπως και τα εμπρός, ρομβοειδή σχεδίαση, τα οποία πλαισιώνονται από τον κλωβό ασφαλείας tridion και θυμίζουν το smart της πρώτης γενιάς.