Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το μέγεθος δεν κρύβεται. Υπό αυτή τη σκέψη, τα 4,73 μέτρα του νέου καθίσματος είναι σαφώς ορατά.

Off-road: Τουλάχιστον η έκδοση με τους 190 ίππους έχει κανονική τετρακίνηση.

Πραγματικά Σπορ: μεγάλη μπροστινή γρίλια, μικροί προβολείς και η τυπική γραμμή που διατηρείται ακόμα και στο XL-SUV.

Οι πρώτες εντύπωσεις από την δοκιμή του νέου Seat Tarraco.

Tarraco: Στοχεύει ψηλά η SEAT

10/9/2018

Το καλό τρίτωσε. Μετά τα VW Tiguan Allspace και Skoda Kodiaq, τώρα ακολουθεί το XL-SUV από την Ισπανία εν ονόματι Tarraco.

Πρώτη εντύπωση - Τι μας αρέσει και τι όχι:
Το Tarraco είναι εξίσου ισορροπημένο όπως γνωρίζουμε από τα μεγάλο SUV του VW Group.Δύσκολα δέχεται τις δικές σας προθέσεις.

Οι Ίβηρες μπορούν να υπερηφανεύονται ότι, η Seat, με την επιμήκυνση του επιτυχημένου μοντέλου Ateca πέτυχε διάνα. Έτσι το Tarraco θα είναι νέα ναυαρχίδα στην γκάμα των Καταλανών. Με συνολικό μήκος στα 4,73 μέτρα, εκτείνεται κατά 94 εκατοστά σε σύγκριση με το Ateca και έτσι έφτασε αισίως, στις ίδιες σχεδόν διαστάσεις των αδελφών μοντέλων VW, Skoda Kodiaq και VW Tiguan Allspace. Σε συνεργασία με τη VW, θα ξεκινήσει η διάθεση του στις αρχές του 2019 στο Wolfsburg. Είναι εξάλλου η πρώτη φορά που ένα μοντέλο Seat θα κατασκευάζεται στην Γερμανία. Στους δρόμους γύρω από τη Βαρκελώνη μπορέσαμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση από τον επικεφαλή της οικογένειας, όμως μια πιο διεισδυτική ματιά ήταν αδύνατη καθώς το καμουφλαρισμένο Tarraco ήταν καλυμμένο από ένα ασπρόμαυρο κάλυμμα στο εξωτερικό, ενώ μια προστατευτική ταινία στο εσωτερικό, προστατεύει το ψηφιακό πιλοτήριο από αδιάκριτα βλέμματα. Έτσι αποκαλύπτουμε τον σπουδαίο Ισπανό, μετά από επεξεργασία στον υπολογιστή, επειδή γνωρίζουμε ότι η Seat σπάνια θα προβεί σε σχεδιαστικούς πειραματισμούς. Το Tarraco ανήκει στον όμιλο VW και έτσι δανείζεται εκτός από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το κατά 10 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, φτάνοντας τα 2,79 μέτρα και προσφέροντας κορυφαίους χώρους. Πίσω από το κάθισμα του οδηγού υπάρχει ένα επαρκής χώρος ακόμα και για μεγάλα πόδια, ενώ ο χώρος αποσκευών αυξάνεται στα 760 λίτρα ή στα 1920 με αναδιπλωμένα καθίσματα, σχεδόν όσο μια αρένα ταυρομαχιών. Για όποιον το επιθυμεί, υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας με μια τρίτη σειρά καθισμάτων. Αρχικά θα υπάρχουν τέσσερις κινητήρες, 150 και 190 ίππων ο καθένας με βενζίνη ή ντίζελ. Οι ισχυρότερες εκδόσεις παντρεύονται πάντα με τετρακίνηση και κιβώτιο ταχυτήτων DSG, ενώ οι πιο αδύναμες έχουν κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και διαθέτουν χειροκίνητα κιβώτια έξι ταχυτήτων. Σε αυτή την πρώτη μας βόλτα χρησιμοποιήσαμε τη βασική έκδοση με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, 150 ίππους, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο. Κανείς δεν θα αισθανθεί ότι χρειάζεται περισσότερο Tarraco. Το μοντέλο της Seat το αισθάνεσαι μικρότερο από ότι στην πραγματικότητα είναι, όταν βρίσκεται στα χέρια του οδηγού. Και είναι αρκούντως πειστικό στον τομέα της άνεσης, καθώς αποδεικνύεται εκπληκτικά μεγάλο στην πλειοψηφία των προσφερόμενων χώρων του. Καταπληκτικό, και στα σπορ καθήκοντα του, χωρίς μάλιστα να μεταφέρει κανένα ίχνος σκληρότητας στους επιβάτες.

Συμπέρασμα 
Η τριπλέτα συμπληρώθηκε! Μετά το Tiguan Allspace και το Kodiaq ξεκινάει, το VW Group παρουσιάζει το Tarraco, ένα παρόμοιο ισορροπημένο XL SUV. Γιατί να το επιλέξετε έναντι του VW ή του Skoda; Ο σχεδιασμός είναι πιο σπορ από αυτόν του Tiguan, την ώρα που οι τιμές είναι παρόμοιες με εκείνες του Kodiaq.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις