Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

To δάπεδο TNGA χρησιμοποιείται ήδη στα C-HR, Camry, Lexus UX, Lexus LS και στο νέο RAV4.

To δάπεδο TNGA χρησιμοποιείται ήδη στα C-HR, Camry, Lexus UX, Lexus LS και στο νέο RAV4.

Tέλος στην «άνοστη» σχεδίαση βάζει η Τοyota!

14/5/2018

Η ιαπωνική μάρκα παραδέχτηκε ότι η σχεδιαστική ταυτότητα της στο παρελθόν ήταν «αδιάφορη», αλλά έχει αρχίσει ήδη να την αλλάζει. Διαβάστε τι είπε ο υπεύθυνος Σχεδίασης του C-HR για τα μοντέλα της μάρκας.

H Toyota είναι γνωστή στο ευρύ κοινό ως μια εταιρεία που δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην αξιοπιστία των μοντέλων της, ωστόσο αν υπάρχει ένας τομέας που οι φίλοι της αυτοκίνησης θα ήθελαν να βελτιώσουν στην ιαπωνική μάρκα, οι περισσότεροι από αυτούς μάλλον θα συμφωνούσαν ότι η σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας θα μπορούσε εύκολα να βελτιωθεί. Σε αυτό φαίνεται πως συμφωνεί και η ίδια η Toyota, για αυτό και αναμένεται να δούμε μια πιο μοντέρνα σχεδίαση στα επόμενα μοντέλα της, με τις βάσεις να έχουν ήδη τεθεί  χάρη στο C-HR, το νέο Auris και την νέα γενιά του RAV4.

Aπό την πλευρά του, ο Kevin Hunter, πρόεδρος του Σχεδιαστικού Κέντρου Calty Design Research, το οποίο είναι υπεύθυνο για την σχεδίαση του C-HR και του αγωνιστικού concept Supra, αφού πρώτα παραδέχθηκε ότι η σχεδιαστική γλώσσα της Τοyota ήταν στο παρελθόν «μάλλον άνοστη», δήλωσε πως θα πρέπει να περιμένουμε πολλές καινοτομίες από την ιαπωνική μάρκα στο μέλλον.

Γιατί όμως η Toyota είχε τέτοια αδιάφορη σχεδίαση; Ο Hunter αποκάλυψε ότι στο παρελθόν, η σχεδίαση ενός αυτοκινήτου έπρεπε να βασιστεί αρχικά πάνω στα θέλω των Ιαπώνων μηχανικών, ενώ δήλωσε πως επειδή η εταιρεία είναι τεράστια και θέλει να ικανοποιήσει την πλειοψηφία του καταναλωτικού κοινού, οι σχεδιαστές της δεν μπορούσαν να κινηθούν ριζοσπαστικά αλλά παρουσίαζαν αρκετά συντηρητικά σχέδια «για να είναι όλοι ευχαριστημένοι».

Ο ίδιος ο πρόεδρος της Τοyota, κ. Akio Toyoda έχει πάρει την πρωτοβουλία να βάλει τέλος στα συντηρητικά σχέδια, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην διαδικασία σχεδίασης των αυτοκινήτων. Πρωταρχικό ρόλο στα πλάνα της εταιρείας θα διαδραματίσει η ολοκαίνουρια ΤΝGA πλατφόρμα της μάρκας που, όπως αναφέρει ο Hunter, εκτός από τις όποιες βελτιώσεις που προσφέρονται στα μηχανικά μέρη,  «απελευθερώνει την σχεδίαση, επιτρέπει τα πιο σπορ αμαξώματα και ως αποτέλεσμα κάθε μοντέλο θα είναι πιο ξεχωριστό με ελκυστικές αναλογίες».

To δάπεδο TNGA χρησιμοποιείται ήδη στα C-HR, Camry, Lexus UX, Lexus LS και στο νέο RAV4.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις