
Τι κάνει το Peugeot 2008 να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό
Τι κάνει το Peugeot 2008 να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό
Με δυναμική σχεδίαση και πλήρη γκάμα κινητήρων (υβριδικό, βενζίνη, ηλεκτρικό).
Έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων με μοναδικό i-cockpit και συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.
Ο υβριδικός κινητήρας καίει 6,4 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,5 στο ταξίδι.
Έχει πολύ αποτελεσματικά φρένα ανεξαρτήτως έκδοσης.
autoagora Team
Με δυναμική σχεδίαση και πλήρη γκάμα κινητήρων (υβριδικό, βενζίνη, ηλεκτρικό)
Το Peugeot 2008 είναι ένα από τα best seller μοντέλα στην κατηγορία του, και ανανεώθηκε πρόσφατα, με σκοπό να γίνει πιο «φρέσκο». Ποια είναι τα στοιχεία όμως που το κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα οχήματα σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία; Ήρθε η ώρα να το βάλουμε κάτω από το «μικροσκόπιό» μας και να το αναλύσουμε!
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το Peugeot 2008 καταφέρνει να διαφέρει χάρη στο design που «παντρεύει» την κομψότητα με το δυναμισμό. Τα φώτα ημέρας που μοιάζουν με τρεις «νυχιές» σε κάθε πλευρά του προφυλακτήρα, η μάσκα που «σβήνει» χρωματικά στο υπόλοιπο αμάξωμα, καθώς και οι νευρώσεις που διακατέχουν το αμάξωμα κάνουν το Peugeot 2008 να μην περνά απαρατήρητο και να είναι στυλάτο.
Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει μοτέρ βενζίνης, υβριδικό σύνολο αλλά και αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή. Στη βάση βρίσκεται η έκδοση με τον 1.200-άρη PureTech κινητήρα βενζίνης 100 ίππων, ενώ έπειτα υπάρχει η mild hybrid παραλλαγή του συγκεκριμένου μοτέρ, με τη συνδυαστική απόδοση να είναι 145 άλογα. Το ηλεκτρικό Peugeot e-2008 έχει ισχύ 156 άλογα και τροφοδοτείται από μια μπαταρία 54 χωρητικότητας kWh.
Έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων με μοναδικό i-cockpit και συστήματα υποβοήθησης οδήγησης
Το εσωτερικό του Peugeot 2008 έχει άκρως φουτουριστικό design, με την οθόνη του συστήματος infotainment να μοιάζει πως αιωρείται. Το i-Cockpit, ένα σήμα κατατεθέν των σύγχρονων μοντέλων με σήμα το Λιοντάρι, βρίσκεται πάνω από το μικρό τιμόνι, ενώ από τη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού (Allure) ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, διάστασης 10 ιντσών.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια πληθώρα συστημάτων οδήγησης, μιας και το βασικό πακέτο εξοπλισμού, Style, διαθέτει camera οπισθοπορείας με πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, σύστημα ανίχνευσης πίεσης ελαστικών, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.
Ο υβριδικός κινητήρας καίει 6,4 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,5 στο ταξίδι
Το Peugeot 2008 Hybrid έχει ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο, με τη συνολική απόδοση να είναι 145 άλογα και τη ροπή να φτάνει τα 230 Nm. Ως βάση έχει χρησιμοποιηθεί ο 1.200-άρης PureTech κινητήρας, ωστόσο το ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 29 άλογα και 55 Nm ροπής έχει τη δυνατότητα να κινήσει το γαλλικό SUV αποκλειστικά με τα χρήση ρεύματος υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου, κάνοντας τη διαφορά από τα mild hybrid συστήματα του ανταγωνισμού.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να περιορίζεται αρκετά η κατανάλωση καυσίμου. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, το Peugeot 2008 Hybrid καίει 6,4 λτ/100 χλμ στην πόλη. Σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου η κατανάλωση μειώνεται στα 5,5 λτ/100 χλμ, βάζοντας το όχημα στα «χωράφια» των diesel μοντέλων, ενώ σε μικτό κύκλο, σε διαδρομή που περιλαμβάνει απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση 7,2 λτ/100 χλμ.
Έχει πολύ αποτελεσματικά φρένα ανεξαρτήτως έκδοσης
Τα φρένα του Peugeot 2008 είναι ισχυρά, ανεξαρτήτως έκδοσης κινητήρα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το 2008 Hybrid των 145 ίππων θέλει 36,7 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα, ένα νούμερο που είναι καλύτερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Το βενζινοκίνητο 2008 με τα 100 άλογα ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 36,4 μέτρα, δείχνοντας πως η εταιρεία έχει μεριμνήσει για το σύστημα πέδησης ακόμα και στη βασική έκδοση κινητήρα.
Το ηλεκτρικό e-2008 με τα 156 άλογα έχει τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία, ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης, μιας και «κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ/ώρα σε 34,6 μέτρα.

