Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στην εικόνα βλέπετε το Precision Concept.

Το λάθος που έκανε η Honda

30/5/2018

Ένα σημαντικό λάθος παραδέχτηκε πως έκανε η Honda, το οποίο την απομάκρυνε από τις ρίζες της. Δείτε περισσότερα.

Σημαντικές δηλώσεις έκανε ο γενικός διευθυντής της Acura (έτσι ονομάζεται η Honda στην Αμερική), Jon Ikeda, ο οποίος παραδέχτηκε πως για ένα διάστημα ο τρόπο σκέψης της φίρμας σχετικά με τον σχεδιασμό των μοντέλων ξέφυγε από τις ρίζες και τις αρχές της φίρμας, την ίδια ώρα που η ανταγωνίστριες μάρκες, όπως η Lexus και η Infiniti, δυνάμωναν.
 
Συγκεκριμένα,  μιλώντας κατά τη διάρκεια της εκδήλωση Marketing 360 ο Ikeda τόνισε «Ξεκινήσαμε να κυνηγάμε περισσότερο για ότι μιλούσε η αγορά, παρά να μείνουμε πιστοί στους εαυτούς μας», είπε αρχικά και συνέχισε «Όταν ξεκινάς να κοιτάς και να συγκρίνεις τον εαυτό σου με αυτά που κάνουν οι άλλοι, τότε είναι σίγουρο πως θα χάσεις το δρόμο σου. Τώρα είμαστε πιο ειλικρινείς αναφορικά με το ποιοι είμαστε και ποιοι προσπαθούμε να γίνουμε. Νομίζω ότι ξεπεράσαμε αυτό το πρόβλημα» κατέληξε.

Ο Ikeda εργάστηκε αρχικά στο τμήμα σχεδίασης της Acura και ανέλαβε τη σημερινή του θέση το 2015. Υπό την καθοδήγησή του, η αυτοκινητοβιομηχανία υιοθέτησε νέο τρόπο σχεδιασμού, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση, προκειμένου να τραβήξει την προσοχή του κοινού, ενώ παράλληλα έχει ξεκινήσει στην αμερικανική ήπειρο μία σειρά διαφημίσεων προκειμένου να επιδείξει καλύτερα τα μοντέλα της στο ευρύ κοινό.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα ξένα μέσα η φίρμα κάνοντας όλες αυτές τις κινήσεις ευελπιστεί να ανεβάσει τις πωλήσεις της, η οποίες έχουν πτωτική τάση από το 2015 που βρέθηκαν στην κορυφή.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις