Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    AUDI SQ5

    Διαβάστηκε από 5342 αναγνώστες - 6/2/2020

    Αυτήν την αίσθηση πρέπει να τη ζήσεις έως και την τελευταία στιγμή: Οδηγείς εδώ και δύο ώρες επί 130 km σε ένα γεμάτο στροφές, ορεινό οδικό δίκτυο και χτυπάς ένα SUV δύο τόνων στις στροφές, φρενάρεις, πατάς γκάζι και βιώνεις πώς σε πιέζουν στο κάθισμά σου 700 Nm ροπής. Στο τέλος, ο υπολογιστής ταξιδιού δείχνει πως η κατανάλωση έφτασε τα 8,4 l diesel.



    Καλώς ήρθατε στο νέο Audi SQ5, με τον τρίλιτρο V6 των 347 PS, τη μόνιμη τετρακίνηση, το αυτόματο κιβώτιο Tiptronic των 8 σχέσεων, το mild hybrid σύστημα των 48 Volt και το E-Turbo. Όλα τα παραπάνω φροντίζουν έτσι, ώστε στην κορυφή της στροφής, με 2η σχέση στο κιβώτιο, να πατάς το γκάζι και να βλέπεις τις στροφές να αυξάνονται από τις 2.000 στις 2.100 σ.α.λ. κτλ. κτλ. Η Audi υποστηρίζει ότι κατά την επιτάχυνση από στάση, έπειτα από σχεδόν 1,3 δευτ. η ροπή έχει φτάσει ήδη τα 550 Nm.



    Σε κάθε περίπτωση, η Audi έχει καταφέρει να πραγματοποιεί με επιτυχία το σπαγγάτο ανάμεσα στην οδηγική απόλαυση και την προστασία του περιβάλλοντος. Οι πρώτες δοκιμές του SQ5 έδειξαν ότι η κατανάλωση φτάνει τα 8,4 l diesel/100 km. Βέβαια, η τιμή στη Γερμανία αναμένεται να πλησιάσει τα 69.000 ευρώ.

    Συμπέρασμα
    Ένα πανίσχυρο diesel μοντέλο, αλλά με συμαζεμένο concept χρήσης είναι το SQ5.
     

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει