Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η τεχνητή νοημοσύνη και τα πολλά συστήματα ασφαλείας που θα έχει το πρωτότυπο ESF της Mercedes, είναι πιθανό να επιτρέπουν στο μοντέλο να αποφεύγει τα ατυχήματα!

Tο τελευταίο πρωτότυπο ESF έκανε το ντεμπούτο του το 2009.

O «θάνατος» των φαναρτζήδων

29/1/2019

Η κορύφωση της τεχνητής νοημοσύνης θα αποτρέπει τα ατυχήματα το πρωτότυπο ESF της Mercedes!

Εδώ και αρκετό καιρό η Mercedes-Benz εργάζεται πάνω σε ένα πρωτότυπο που έχει την ονομασία ESF. Το εν λόγω concept έχει επίκεντρο την ασφάλεια και σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας τα συστήματα τελευταίας τεχνολογίας που θα διαθέτει θα είναι ικανά να το καταστήσουν ως ένα αυτοκίνητο που δεν θα τρακάρει!
 
Αυτό ισχυρίστηκε σε δηλώσεις του σε διεθνή μέσα ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Mercedes, Ola Kalennius, ο οποίος έδωσε μερικά ακόμα στοιχεία για το επερχόμενο μοντέλο της γερμανικής φίρμας.

«Τα χαρακτηριστικά όπως η αυτόνομη οδήγηση και τα εξελιγμένα συστήματα βοήθειας του οδηγού είναι όλοι οι παράγοντες για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Επειδή σχεδόν όλα τα τροχαία ατυχήματα είναι από ανθρώπινο λάθος», δήλωσε αρχικά ο Kalennius. Μάλιστα σημείωσε πως ορισμένες από τις τεχνολογίες του ESF είναι σχεδόν έτοιμες για να εξοπλίσουν μοντέλα τα οποία θα μπουν σύντομα στην παραγωγή.
 
Ο Kalennius ανέφερε πως η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι μέρος των συστημάτων που θα εξοπλίζουν το ESF. Συγκεκριμένα το όχημα θα συλλέγει διάφορα δεδομένα σχετικά με την οδήγηση, τα οποία θα τα μοιράζεται μέσω ενός κεντρικού σέρβερ και έτσι θα ρυθμίζει αντίστοιχα τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού. Εάν κάτι πάει στραβά, το πρωτότυπο θα έχει επίσης τεχνολογία αιχμής προστασίας επιβατών. Έτσι, εάν συμβεί ένα ατύχημα, οι επιβάτες δεν θα υποφέρουν από σοβαρούς τραυματισμούς.
 
«Θα κάνουμε κάτι σχετικό στα μέσα του τρέχοντος έτους, για να δείξουμε πως θα είναι στο μέλλον τα συστήματα ασφαλείας», δήλωσε ο Kalennius. Αυτό ίσως να υποδεικνύει μία πιθανή αποκάλυψη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2019 τον Σεπτέμβριο.
 
Τέλος να θυμίσουμε πως το τελευταίο πρωτότυπο ESF έκανε το ντεμπούτο του το 2009, με τη γερμανική φίρμα να χρησιμοποιεί την τότε επερχόμενη S400 Hybrid ως βάση με πολλά επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις