ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Μικρομεσαία

    Διαβάστηκε από 27530 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/11/2019

    -1η ΘΕΣΗ BMW ΣΕΙΡΑ 1 2.963 ΒΑΘΜΟΙ

    Με τη νέα γενιά της Σειράς 1, η BMW άλλαξε τον άξονα, στον οποίο μεταφέρεται η ισχύς του κινητήρα και τον μετέφερε από τον πίσω στον μπροστινό. Βέβαια, αυτή η μεταβολή έκανε το βαυαρικό μοντέλο να χάσει το στοιχείο της μοναδικότητας και της αποκλειστικότητας, σε αντίθεση, όμως, με το επίπεδο της ποιότητας κατασκευής. Αυτό, τουλάχιστον, ισχύει σύμφωνα με την αξιολόγηση της επιτροπής, η οποία εξέλεξε τη Σειρά 1 ως το καλύτερο μικρομεσαίομοντέλα της χρονιάς. Επιπλέον λόγοι γιΆ αυτήν την απόφαση ήταν ο προσεκτικός τρόπος κατασκευής, τα υψηλής ποιότητας υλικά, αλλά και η πληρότητα των πολυμέσων, που παραπέμπει σε υψηλότερες κατηγορίες. Βέβαια, ένα... τέκνο του Βαυαρικού Εργοστασίου Κινητήρων (BMW) πρέπει, φυσικά, να πείθει και στο κεφάλαιο του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και της ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς. Η Σειρά 1, λοιπόν, τα καταφέρνει και εκεί.

    -2η ΘΕΣΗ FORD FOCUS 2.899 ΒΑΘΜΟΙ



    Παρεμπιπτόντως, σε επίπεδο απόκρισης, σπορτίφ οδικής συμπεριφοράς και ευστροφίας βλέπουν οι κριτές μας τουλάχιστον στο ίδιο επίπεδο το Ford Focus, αν δεν είναι και καλύτερο... Επιπλέον, έχει και τη χαμηλότερη κατανάλωση. Βέβαια, σε αυτόν τον τομέα διακρίνεται ιδιαίτερα το Mazda 3, το οποίο είναι τόσο πολύ οικονομικό, λες και αύριο δε θα υπάρχει διαθέσιμη βενζίνη. Ταυτόχρονα, σύμφωνα και με την επιτροπή, είναι και όμορφο.

    -3η ΘΕΣΗ MAZDA 3 2.811 ΒΑΘΜΟΙ



    Μοντέλα και βαθμολογία maximum βαθμοί BMW M135i xDrive Ford Focus ST 2.3 EcoBoost Mazda 3 Skyactiv-X 2.0 M Hybrid
    Καθημερινή χρήση 560 381 395 338
    Ορατότητα 140 106 109 96
    Όγκος χώρου αποσκευών 140 70 84 56
    Αίσθηση χώρων 70 62 59 49
    Μεταβλητότητα 70 59 59 53
    Κύκλος στροφής 70 42 42 42
    Περιοχή κυκλοφορίας 70 42 42 42
    Ποιότητα 420 356 321 330
    Επεξεργασία 140 126 109 109
    Αίσθηση αφής 140 121 108 109
    Σχεδίαση 140 109 104 112
    Κινητήρας/κιβώτιο 560 475 469 383
    Επιτάχυνση 140 112 112 84
    Λειτουργία κινητήρα 140 121 115 104
    Κιβώτιο ταχυτήτων 140 120 117 102
    Ευστροφία/απόκριση 140 122 125 93
    Περιβάλλον 560 280 238 364
    Κατανάλωση/εκπομπές CO2 280 98 112 154
    Νόρμα καυσαερίων 140 112 56 140
    Τεχνολογία κλιματισμού 140 70 70 70
    ¶νεση 560 464 453 402
    Πρόσβαση στο εσωτερικό 140 108 112 100
    Θέση ς/άνεση καθίσματος 140 125 120 105
    Ανάρτηση 140 118 112 98
    Εντύπωση θορύβου 140 113 109 99
    Οδηγική απόλαυση 420 363 365 322
    Σπορτίφ συμπεριφορά 140 119 127 103
    Σύστημα διεύθυνσης 140 120 124 105
    Ασφάλεια οδικής συμπεριφοράς 140 124 114 114
    Συνδεσιμότητα 280 252 182 168
    Φωνητικές εντολές 70 70 28 42
    Διαδικτυακές δυνατότητες 70 70 56 14
    Χρηστικότητα 70 56 42 56
    Ενσωμάτωση κινητού τηλεφώνου 70 56 56 56
    Αξία/τιμή 840 462 546 574
    Τιμή βασικής έκδοσης 420 308 364 392
    Εξοπλισμός AUTO BILD 140 70 70 70
    Έξοδα συντήρησης 140 14 70 56
    Εγγύηση 140 70 42 56
    ΣΥΝΟΛΟ 4200 2963 2889 2811

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Tags: AUTOBILD

    Διαβαστε Ακομη

    Ροη Ειδησεων