ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Sport Αυτοκίνητα

    Διαβάστηκε από 27535 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/11/2019

    -1η ΘΕΣΗ TOYOTA SUPRA 2.967 ΒΑΘΜΟΙ

    Δεν είναι τόσο εύκολο να εξηγήσουμε τι... σκάρωσαν στην πίστα οι αντίπαλοι, αν και έπειτα από την είσοδο στην ευθεία τερματισμού είναι μάλλον απλό. Κάνοντας μία σύνοψη: Τα μέλη της επιτροπής ήταν σύμφωνα, πως η Σειρά 8 της BMW παίζει το ρόλο του ελκυστικού συνοδού σε ένα ταξίδι μέσα σε αυτήν την τριπλέτα. Με λίγα λόγια, είναι περισσότερο ένα αξιοπρεπές και κομψό coupe παρά ένα σκληροπυρηνικό σπορ μοντέλο. Το τελευταίο στοιχείο το διακρίνουμε στα άλλα δύο μοντέλα, που επέλεξαν οι αναγνώστες μας για τον τελικό. Και έπειτα από τις δοκιμαστικές διαδρομές, χρειάστηκε να φτάσουμε στην ψηφοφορία, ώστε να εκλέξουμε το καλύτερο σπορ μοντέλο στην πίστα του Lausitz.

    -2η ΘΕΣΗ PORSCHE CARRERA 911  2.924 ΒΑΘΜΟΙ



    Ποιο είναι αυτό; Με όλην την εμπειρία, με όπλο τη... φυλή της, αλλά και τις all round ικανότητές της, η αιώνια Porsche 911, και στην 8η γενιά της είναι ένα από τα καλύτερα σπορ μοντέλα. Τελεία. Θα το αναγνώριζε αγόγγυστα και η ίδια η Toyota. Ωστόσο, η νέα Supra, που για τα δεδομένα της Toyota είναι σχεδιαστικά πολύ μπροστά, ήταν το αυτοκίνητο, που διασκέδασε πιο πολύ απΆ όλα τους κριτές και σε οδηγικό επίπεδο. Σκεφθείτε ότι η Supra έχει το μισό κόστος από μία Porsche 911. Παρόλ αυτά, απέσπασε υψηλή βαθμολογία σε πολλούς τομείς, οπότε είναι δικό της όλο το χρυσάφι.

    -3η ΘΕΣΗ BMW ΣΕΙΡΑ 8 2.797 ΒΑΘΜΟΙ



    Μοντέλα και βαθμολογία maximum βαθμοί BMW M850i x Drive Porsche 911 Carrera S Toyota GR Supra 3.0
    Καθημερινή χρήση 350 268 278 257
    Ορατότητα 140 106 111 98
    Αίσθηση χώρων 70 59 57 50
    Μεταβλητότητα 70 47 40 39
    Καθαρό βάρος 70 56 70 70
    Ποιότητα 420 376 389 321
    Επεξεργασία 140 128 131 108
    Αίσθηση αφής 140 124 129 105
    Σχεδίαση 140 124 129 108
    Κινητήρας/κιβώτιο 630 532 594 513
    Επιτάχυνση 140 126 140 126
    Τελική ταχύτητα 70 42 56 42
    Λειτουργία κινητήρα 140 121 132 115
    Κιβώτιο ταχυτήτων 140 121 133 113
    Ευστροφία/απόκριση 140 122 133 117
    Περιβάλλον 560 196 112 238
    Κατανάλωση/εκπομπές CO2 280 14 14 56
    Νόρμα καυσαερίων 140 112 28 112
    Τεχνολογία κλιματισμού 140 70 70 70
    ¶νεση 560 479 491 422
    Πρόσβαση στο εσωτερικό 140 112 109 95
    Θέση καθίσματος/άνεση καθίσματος 140 120 127 106
    Ανάρτηση 140 124 128 106
    Εντύπωση θορύβου 140 123 127 115
    Οδηγική απόλαυση 560 470 542 474
    Σπορτίφ συμπεριφορά 140 111 137 121
    Σύστημα διεύθυνσης 140 116 135 120
    Ήχος 140 120 137 120
    Ασφάλεια οδικής συμπεριφοράς 140 123 133 113
    Συνδεσιμότητα 280 210 252 210
    Φωνητικές εντολές 70 70 70 56
    Διαδικτυακές δυνατότητες 70 42 70 42
    Χρηστικότητα 70 56 56 56
    Ενσωμάτωση κινητού τηλεφώνου 70 42 56 56
    Αξία/τιμή 840 266 266 532
    Τιμή βασικής έκδοσης 420 42 56 266
    Εξοπλισμός AUTO BILD 140 126 98 140
    Έξοδα συντήρησης 140 28 70 70
    Εγγύηση 140 70 42 56
    ΣΥΝΟΛΟ 4200 2797 2924 2967

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Tags: AUTOBILD

    Διαβαστε Ακομη

    Ροη Ειδησεων