
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Byd Dolphin Surf. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
9/12/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του BYD Dolphin Surf 157 PS 46 kWh.
| Μάρκα/Μοντέλο | Byd Dolphin Surf | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Χώροι | ||||||
| Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 14,5 | 17 | NIO FIREFLY RWD 143ps 41,2 KWh | 7 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | |
| Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6 | 7,5 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | 2,8 | OPEL CORSA Electric 136ps 50 KWh | |
| Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,23 | 1,35 | NIO FIREFLY RWD 143ps 41,2 KWh | 1,16 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | |
| Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 308 | 404 | NIO FIREFLY RWD 143ps 41,2 KWh | 210 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | |
| Κινητήρας - Επιδόσεις | ||||||
| Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
| Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 156 | 218 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 95 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 175 | 330 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 160 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,2 | 6,5 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 13,4 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6 | 4 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 9 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
| Μήκος (μέτρα) | 3,99 | |||||
| Πλάτος (μέτρα) | 1,72 | |||||
| Ύψος (μέτρα) | 1,59 | |||||
| Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,5 | |||||
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
| Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 15,4 | 15,4 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | 12,4 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | |
| Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1390 | 1372 | RENAULT 5 E-Tech 120 Urban Range 120ps 43 KWh | 1680 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | |
| Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
| Κυβικά εκατοστά | ||||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 157 | 218 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 95 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
| Ροπή (Nm) | 175 | 330 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 160 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
| Φρένα | ||||||
| Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 40,7 | 36,1 | OPEL CORSA Electric 156ps 51 KWh | 41,5 | OPEL CORSA Electric 136ps 50 KWh | |
| Για Ηλεκτρικά | ||||||
| Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 43,2 | |||||
| Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 46 | |||||
| Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 13,4 | 10,5 | RENAULT 5 E-Tech 120 Urban Range 120ps 43 KWh | 13,5 | NIO FIREFLY RWD 143ps 41,2 KWh | |
| Πραγματική Κατανάλωση στο ταξίδι με 120 χλμ (kWh/120 χλμ) | 16,5 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | 19,6 | RENAULT 5 E-Tech 150 Comfort Range 150ps 55 KWh | ||
| Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 16,5 | 13,8 | RENAULT 5 E-Tech 120 Urban Range 120ps 43 KWh | 16,8 | NIO FIREFLY RWD 143ps 41,2 KWh | |
| Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 310 | |||||
| Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 8 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | 8 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση ρεύματος, το νούμερο είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε μεικτό κύκλο. «Καίει» 16,5 kWh/100 χλμ. και 13,4 kWh/100 χλμ. αντίστοιχα, κάτι που μεταφράζεται σε 260 χλμ. αυτονομίας σε μεικτό κύκλο και 320 χλμ. στην πόλη. Κινούμενο με 120 χλμ./ώρα σε αυτοκινητόδρομο, πάντως, θα «βγάλει» κοντά στα 220 χλμ., οπότε δεν συνίσταται η χρήση του για μακρινές αποστάσεις.
Από την άλλη, οι επιδόσεις του σε επιτάχυνση είναι εξαιρετικές για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Με το 0-100 να έρχεται σε 8,2 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 6 δλ. αποδεικνύει πως μπορεί να κινηθεί με σβέλτους ρυθμούς στην πόλη με ιδιαίτερη «ζωντάνια» στις εκκινήσεις από φανάρια.
Παράλληλα, η συγκεκριμένη πλατφόρμα προσφέρει χαμηλό κέντρο βάρους, με αποτέλεσμα το Surf να «κάθεται» σταθερά στον δρόμο και να περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές, ενώ η προοδευτική ρύθμιση της ανάρτησης εξασφαλίζει επαρκή άνεση. Πρέπει να σημειωθεί πως είναι ευέλικτο, με μικρή ακτίνα στροφής (9,9 μ.) και πολύ καλή ορατότητα από την θέση του οδηγού, καθιστώντας το εύκολο και ξεκούραστο στην οδήγηση. Όλα αυτά αποτελούν ζητούμενα μεγάλης βαρύτητας για ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για την πόλη.
.webp)
Όσο για τους χώρους, αναλυτικότερα, μπορεί να θεωρηθεί ως ένα από τα πιο άνετα μικρά ηλεκτρικά της αγοράς. Ο χώρος μπροστά από τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι ο περισσότερος στην κατηγορία (14,5 εκ.), ενώ ο διαθέσιμος χώρος πάνω από το κεφάλι τους (6 εκ.) εξασφαλίζει άνεση ακόμα και για ψηλότερους επιβάτες στο πίσω μέρος. Δεν ξεχωρίζει σε φάρδος του πίσω καθίσματος (1,23 μ.), αλλά δεν αναμένεται να χρησιμοποιείται καθημερινά για την μεταφορά τριών ενηλίκων. Πάντως, τρεις μικρόσωμοι επιβάτες ή τρία παιδιά θα βολευτούν. Επίσης, το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο (40/60), προσφέροντας ευελιξία στον συνδυασμό επιβατών και αποσκευών. Θετικό στοιχείο, λοιπόν, και το πορτμπαγκάζ του, εφόσον τα 308 λτ. (βάση δηλώσεων του κατασκευαστή) είναι από τα μεγαλύτερα νούμερα στην κατηγορία. Ομολογουμένως, μοιάζει μικρότερο στην πράξη και έχει υψηλό κατώφλι φόρτωσης.
.webp)
| Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Byd Dolphin Surf σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
| Σελ. 2 | Byd Dolphin Surf. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
| Σελ. 3 | Byd Dolphin Surf. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
autoagora Team

