
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Citroen C3 Aircross Hybrid 145: Πόσο καλό είναι στην κατανάλωση, στους χώρους, στις επιδόσεις και στις εγγυήσεις;
25/11/2025
Ας δούμε στους παρακάτω πίνακες πώς τα πηγαίνει το Citroen C3 Aircross Hybrid με τα 145 άλογα στην κατανάλωση σε πόλη και αυτοκινητόδρομο, στους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, καθώς και στις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει.
| Μάρκα/Μοντέλο | Citroen C3 Aircross | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 5,7 | 5,7 | CITROEN C3 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps | 15,8 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
| Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 4,7 | 4,7 | CITROEN C3 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps | 8,6 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
| Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 6,5 | CITROEN C3 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps | 13 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
| Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 936 | 1000 | AUDI Q3 Sportback TFSI Hybrid S tronic 150ps | 625 | KGM KORANDO 1.5T AT 4WD 163ps | |
| Κατανάλωση | 88% | |||||
| Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 20 | 24 | OPEL FRONTERA 1.2T HYBRID 145ps | 11 | AUDI A3 SPORTBACK allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps | |
| Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 9,5 | 11 | CHERY TIGGO 7 1.6 TGDI AUTO 147ps | 1,5 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
| Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,43 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 145ps | 1,33 | OPEL FRONTERA 1.2T HYBRID 145ps | |
| Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 460 | 652 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eTSI 150 PS DSG7 150ps | 315 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
| Χώροι | 74% | |||||
| Είδος | Mild hybrid | |||||
| Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | |||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 145 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 130 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
| Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 420 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 182 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
| Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,5 | 4,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 12,4 | KGM KORANDO 1.5T AT 4WD 163ps | |
| Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6,4 | 3 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 7,9 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
| Κινητήρας - Επιδόσεις | 70% | |||||
| Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 186 AUTO 186ps | 2 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
| Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
| Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
| Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | |||||
| Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
| Μήκος (μέτρα) | 4,39 | |||||
| Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
| Ύψος (μέτρα) | 1,63 | |||||
| Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,67 | |||||
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 44 | 60 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 43 | MERCEDES GLA 200 mHEV FL 163ps | |
| Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 20 | 22 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | 13,5 | MERCEDES GLB 200 mHEV 163ps | |
| Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1423 | 1336 | RENAULT ARKANA 1.3 mild hybrid EDC 140ps | 1750 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | |
| Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
| Κυβικά εκατοστά | 1199 | |||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 145 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 130 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
| Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
| Ροπή (Nm) | 230 | 420 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 182 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
| Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
| Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
| Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
| Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,3 | 5,3 | CITROEN C3 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps | 8,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
| Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 120 | 118 | OPEL FRONTERA 1.2T HYBRID 145ps | 203 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, το Citroen C3 Aircross Hybrid καίει 5,7 λτ/100 χλμ στην πόλη, το καλύτερο νούμερο που έχουμε δει σε mild hybrid οικογενειακό SUV. Αντίστοιχα κορυφαία είναι και η κατανάλωση στο ταξίδι, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 4,7 λτ/100 χλμ.
Υπεύθυνο για αυτό είναι το κινητήριο σύνολο του Citroen C3 Aircross Hybrid, το οποίο θεωρείται μεν ήπια υβριδικό, ωστόσο διαφέρει από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού μιας και μπορεί να δώσει ώθηση στο αυτοκίνητο αποκλειστικά με ρεύμα, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, όπως η κίνηση στο μποτιλιάρισμα και γενικότερα εντός πόλης, αλλά και το «ρολάρισμα» στον αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα.
Σε μικτή διαδρομή, που περιλαμβάνει απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 6,5 λτ/100 χλμ και είναι καλύτερη από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού.
Περνώντας στις εσωτερικές διαστάσεις, ο χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών στο Citroen C3 Aircross είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, και μετράνε 20 και 9,5 εκατοστά αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει πως στη δεύτερη σειρά καθισμάτων του γαλλικού SUV θα βολευτούν απροβλημάτιστα άτομα με ύψος έως και 1,94 μέτρα. Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι αντάξιο του μέσου όρου (1,36 μέτρα) και αρκεί για να φιλοξενήσει με άνεση 3 ενήλικες επιβάτες. Στο μέσο όρο βρίσκεται και το πορτ-μπαγκάζ, με ωφέλιμο όγκο 460 λίτρα, που μεταφράζεται σε επαρκή χώρο για 4 βαλίτσες μεγάλου μεγέθους και 1 χειραποσκευή καμπίνας αεροπλάνου. Αξίζει να αναφέρουμε πως προαιρετικά το μοντέλο είναι διαθέσιμο και ως 7-θέσιο.

Ως βάση του κινητήριου συνόλου του Citroen C3 Aircross Hybrid της δοκιμής μας χρησιμοποιείται ο τρικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 29 άλογα που βρίσκεται ενσωματωμένο στο 6-άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η συνδυαστική ισχύς είναι 145 άλογα και η ροπή 230 Nm. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση κάνουν την εμφάνισή τους σε 9,5 δευτερόλεπτα, αριθμός που βρίσκεται στο μέσο της κατηγορίας, ενώ η επιτάχυνση 80-120 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 6,4 δευτερόλεπτα, ταχύτερα από τον μέσο όρο.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 20 εκατοστά, ένα νούμερο που βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας.
| Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Citroen C3 Aircross σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
| Σελ. 2 | Citroen C3 Aircross Hybrid 145: Πόσο καλό είναι στην κατανάλωση, στους χώρους, στις επιδόσεις και στις εγγυήσεις; |
| Σελ. 3 | Citroen C3 Aircross Hybrid 145 PS: Τι περιλαμβάνει ο εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας; |
autoagora Team

