.jpg)
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Dongfeng Box. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
24/11/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Dongfeng BΟΧ 95 PS 42,3 kWh.
| Μάρκα/Μοντέλο | Dongfeng Box | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Χώροι | ||||||
| Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 14 | 14,5 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | 7 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | |
| Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7,5 | 7,5 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | 2,8 | OPEL CORSA Electric 136ps 50 KWh | |
| Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,34 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | 1,16 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | |
| Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 326 | 328 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | 210 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | |
| Κινητήρας - Επιδόσεις | ||||||
| Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
| Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 95 | 218 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | 95 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 160 | 330 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | 125 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | |
| Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,4 | 6,5 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | 13,4 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 9 | 4 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | 9 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
| Μήκος (μέτρα) | 4,02 | |||||
| Πλάτος (μέτρα) | 1,81 | |||||
| Ύψος (μέτρα) | 1,57 | |||||
| Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,66 | |||||
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
| Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,3 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | 12,4 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | ||
| Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1372 | RENAULT 5 E-Tech 120 Urban Range 120ps 43 KWh | 1680 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | ||
| Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
| Κυβικά εκατοστά | ||||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 95 | 218 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | 95 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
| Ροπή (Nm) | 160 | 330 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | 125 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | |
| Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
| Φρένα | ||||||
| Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 40,6 | 36,1 | OPEL CORSA Electric 156ps 51 KWh | 41,5 | OPEL CORSA Electric 136ps 50 KWh | |
| Για Ηλεκτρικά | ||||||
| Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 40 | |||||
| Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 42,3 | |||||
| Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 13,2 | 10,5 | RENAULT 5 E-Tech 120 Urban Range 120ps 43 KWh | 13,4 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | |
| Πραγματική Κατανάλωση στο ταξίδι με 120 χλμ (kWh/120 χλμ) | 16,5 | 16,5 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | 26,4 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | |
| Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 15,5 | 13,8 | RENAULT 5 E-Tech 120 Urban Range 120ps 43 KWh | 16,5 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | |
| Πραγματική Αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα | 242 | 278 | MINI COOPER SE (3-doors) 218ps 54,2 KWh | 167 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | |
| Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 310 | |||||
| Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | 8 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | ||
Παρατηρώντας τις αναλυτικές μετρήσεις κατανάλωσης ρεύματος του Dongfeng Box, διαπιστώνεται πως είναι αρκετά οικονομικό σε όλες τις συνθήκες μετακίνησης. Εντός πόλης «καίει» 13,2 kWh/100 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε 310 χλμ. πραγματικής αυτονομίας εντός αστικού κύκλου. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι το νούμερο κατανάλωσης σε ταξίδι, αφού δεν ξεπερνά τις 16,5 kWh/100 χλμ. με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, επιτρέποντάς του να διανύσει 242 χλμ. χωρίς στάση για φόρτιση.
.webp)
Όσον αφορά τις επιδόσεις επιτάχυνσης, τα άμεσα διαθέσιμα 95 PS και 160 Nm ροπής μπορεί να αρκούν για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη και σβέλτες εκκινήσεις από το φανάρι, αλλά αποδεικνύονται «λίγα» σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση. Αν και το βάρος του, στα 1.430 κιλά, είναι συγκρατημένο για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και πάλι χρειάζεται 13,4 δλ. για το 0-100. Αντίστοιχα, σε συνθήκες προσπέρασης φαίνεται να ζορίζεται αρκετά, καθώς το 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9 δλ. Με αυτούς τους χρόνους, τοποθετείται στην βάση των μετρήσεων για τα ηλεκτρικά μικρά, αν και όσοι ενδιαφέρονται για ένα αντίστοιχο μοντέλο δεν θα δώσουν ιδιαίτερη σημασία στον συγκεκριμένο παράγοντα.
Παρόλα αυτά, στον δρόμο, το Dongfeng BOX αποδεικνύεται ευκολοδήγητο και απόλυτα ταιριαστό στο αστικό περιβάλλον, με άμεση απόκριση από τον ηλεκτροκινητήρα και καλή αίσθηση ελέγχου χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις μικροανωμαλίες της πόλης, ενώ το μικρό αποτύπωμα του αυτοκινήτου κάνει το παρκάρισμα και τους ελιγμούς «παιχνίδι». Σε υψηλότερες ταχύτητες γίνεται και πάλι εμφανές ότι το μοντέλο είναι προσανατολισμένο για την πόλη, αφού ο θόρυβος από τον αέρα αυξάνεται και οι εγκάρσιες ανωμαλίες γίνονται πιο αισθητές.
.webp)
Περνώντας στο εσωτερικό του, αν και οι απαιτήσεις είναι μικρές για ένα μικρό αυτοκίνητο, καταφέρνει να ξεχωρίσει. Γενικότερα, η καμπίνα από την πρώτη στιγμή μεταφέρει αίσθηση «άπλας», κάτι που αποτυπώνεται και στις μετρήσεις. Προσφέρει τον περισσότερο χώρο πάνω από το κεφάλι (7,5 εκ.) των πίσω επιβατών, αλλά και το φαρδύτερο πίσω κάθισμα (1,34 μ.) στην κατηγορία. Ταυτόχρονα, ο χώρος μπροστά από τα γόνατά τους και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ (326 λτ.) απέχουν ελάχιστα από τις κορυφαίες τιμές. Θα λέγαμε, λοιπόν, πως αν όχι το πιο ευρύχωρο, πρόκειται στα σίγουρα για ένα από τα πιο ευρύχωρα μικρά ηλεκτρικά.
.webp)
| Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Dongfeng Box σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
| Σελ. 2 | Dongfeng Box. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
| Σελ. 3 | Dongfeng Box. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
autoagora Team

