autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Peugeot 108: Η νέα ευρωπαϊκή κατηγορία E-car ξαναζωντανεύει τα μίνι πόλης

Peugeot 108: Η νέα ευρωπαϊκή κατηγορία E-car ξαναζωντανεύει τα μίνι πόλης

1/12/2025

Η Peugeot εξετάζει σοβαρά να φέρει έναν διάδοχο του Peugeot 108.
Γιατί αποσύρθηκε το Peugeot 108.
Ο CEO της Peugeot αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής.
Τι αλλάζει με την κατηγορία E-car.
Το πρόβλημα των σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας.

autoagora Team

Η Peugeot εξετάζει σοβαρά να φέρει έναν διάδοχο του Peugeot 108

Η Peugeot εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επανέλθει στη μίνι κατηγορία, με ένα μοντέλο που θα λειτουργήσει ως διάδοχος του Peugeot 108. Η συζήτηση αναζωπυρώθηκε χάρη στη νέα πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη δημιουργία της κατηγορίας E-car, μιας νέας κανονιστικής βάσης που στοχεύει στη μείωση του κόστους παραγωγής και στην επαναφορά των πραγματικά προσιτών αυτοκινήτων πόλης.

Γιατί αποσύρθηκε το Peugeot 108

Το 108 εξαφανίστηκε από την αγορά περίπου πριν από μερικά χρόνια, όταν οι αυστηρότερες απαιτήσεις ασφαλείας και ο αναγκαστικός εμπλουτισμός του εξοπλισμού το έκαναν οικονομικά μη βιώσιμο. Με αυτόν τον τρόπο έκλεισε ένας κύκλος σχεδόν 30 ετών που ξεκίνησε με το εμβληματικό Peugeot 106. Μαζί του αποχώρησαν κι άλλα δημοφιλή μίνι, όπως τα Ford Ka και Skoda Citigo, με το μεγαλύτερο 208 να αναλαμβάνει τον ρόλο του μικρότερου μοντέλου της γαλλικής μάρκας.

Ο CEO της Peugeot αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής

Σήμερα, ο CEO της Peugeot, Alain Favey, δηλώνει πως η εταιρεία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και είναι έτοιμη να επιστρέψει στα μίνι εφόσον η νέα κατηγορία E-car δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις. Η Peugeot έχει ισχυρή παράδοση στα μικρά αυτοκίνητα και εμφανίζεται έτοιμη να την αναβιώσει, αν οι κανονισμοί επιτρέψουν χαμηλότερο κόστος χωρίς να θυσιάζεται η κερδοφορία.

Τι αλλάζει με την κατηγορία E-car

Η κατηγορία βρίσκεται ακόμη υπό σχεδιασμό, αλλά ο στόχος της είναι σαφής: λιγότερες υποχρεωτικές τεχνολογίες, χαμηλότερο κόστος παραγωγής και μεγαλύτερη ευελιξία για τους κατασκευαστές. Ήδη αρκετές εταιρείες δείχνουν ενδιαφέρον, ανάμεσά τους η Dacia με το Hipster Concept, η MINI που έχει σκεφτεί εδώ και χρόνια με το Rocketman ένα μοντέλο πιο κοντά στις ρίζες της, αλλά και η Citroën, που εξετάζει την επιστροφή της φιλοσοφίας ενός «σύγχρονου 2CV».
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

STOCKCENTER