Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η πρώτη γενιά του Focus κέρδισε το ευρωπαϊκό βραβείο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 1999

Η δεύτερη γενιά Focus παρουσιάστηκε το 2004 και πρόσφερε καλύτερη οδική συμπεριφορά αλλά και ευχάριστη αίσθηση.

Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και χωρίς τα χαρακτηριστικά πίσω κάθετα φώτα το Focus τρίτης γενιάς.

Με κινητήρα 2500 κ.εκ. το κορυφαίο Focus RS ο οποίος έδινε κορυφαίες επιδόσεις στο καυτό hatchback.

Αφιέρωμα: Κάνε Focus στις γενιές του Ford

14/1/2019

Το Ford Focus άλλαξε τα δεδομένα της κατηγορίας των μικρομέσαίων στον τομέα της σχεδίασης και της οδικής συμπεριφοράς και έγινε μέτρο σύγκρισης για πολλούς ανταγωνιστές. Μία απο τις καλύτερες λύσεις στα μεταχειρισμένα.

Το Ford Focus είναι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας C που κατασκευάζεται από την αυτοκινητοβιομηχανία Ford. Το συγκεκριμένο μοντέλο άλλαξε την πορεία της Ford στη συγκεκριμένη κατηγορία, κάνοντας την υπολογίσιμο παίχτη. Από τα δημοφιλέστερα της κατηγορίας του, το Focus είναι η πρώτη επιλογή σαν μεταχειρισμένο από πολλούς μελλοντικούς αγοραστές.
 
Η πρώτη γενιά Focus κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 1998 στην Ευρώπη. Η Ford Ευρώπης παρουσίασε το Focus στην ευρωπαϊκή αγορά ως αντικατάσταση του Ford Escort. Η πρώτη γενιά του Focus κέρδισε το ευρωπαϊκό βραβείο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 1999 και μάλιστα με συντριπτική διαφορά, αποσπώντας 444 πόντους έναντι 269 του Opel Astra δεύτερης γενιάς.
 
Το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του ως τρίθυρο hatchback, τετράθυρο sedan, πεντάθυρο wagon και πεντάθυρο hatchback.
 
Η πρώτη γενιά του Focus κυκλοφόρησε με κινητήρες βενζίνης στα 1400 κ.εκ., 1600 κ.εκ., 1800 κ.εκ. και 2000 κ.εκ. καθώς και με έναν κινητήρα diesel στα 1800 κ.εκ. Οι τιμές για το 1400 ξεκινούν από 2.200 ευρώ, για το 1600 από 2.450 έως 2.900 ευρώ, και τέλος για το 1800 από 3.100 έως 3.280 ευρώ. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κεντρικό κλείδωμα, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, ατσάλινες ζάντες και τιμόνι με ρυθμιζόμενο ύψος και βάθος.


 
Η δεύτερη γενιά Focus παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 23 Σεπτεμβρίου του 2004 σε τρίθυρες και πεντάθυρες hatchback εκδόσεις αλλά και σαν Station Wagon.
 
Ο σχεδιασμός της ανάρτησης, ο οποίος συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία του Focus Mk 1, μεταφέρθηκε στο νέο μοντέλο σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητος από τον προκάτοχό του. Με το σκληρότερο αμάξωμα κατά 10%, σύμφωνα με την Ford αυτό πρόσφερε καλύτερη οδική συμπεριφορά αλλά και ευχάριστη αίσθηση.
 
Το Focus Mk 2 ήταν σημαντικά μεγαλύτερο από το προηγούμενο: είχε 25 mm αύξηση στο μεταξόνιο και 168 mm μήκος. Το ύψος του αυξήθηκε κατά 8 mm. Ως αποτέλεσμα, ο εσωτερικός χώρος και ο χώρος του πορτ μπαγκάζ είναι αυξημένοι προσφέροντας μεγαλύτερους χώρους. Οι νέες τεχνολογίες περιλαμβάνουν ένα σύστημα KeyFree, τηλεφωνική κλήση μέσω Bluetooth.
 
Η δεύτερη γενιά του μοντέλου η οποία κινούνταν από κινητήρες βενζίνης στα 1400 κ.εκ. κοστίζει από 3.900 έως 6.699 ευρώ και η 1600 κ.εκ. από 4.500 έως 10.900 ευρώ. Στην γκάμα θα βρείτε επίσης την 1800 κ.εκ., 2000 κ.εκ., και 2500 κ.εκ. που κινεί το κορυφαίο Focus RS με τιμές από 6.900 έως 9.900 ευρώ. Στα του πετρελαίου κυκλοφόρησε με δύο κινητήρες Diesel στα 1600 κ.εκ. με τιμές έως 4.990 ευρώ και 1800 κ.εκ.
 
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ABS, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού/πλαϊνούς, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, τιμόνι που ρυθμίζεται σε ύψος και βάθος, CD-player, κιτ επισκευής ελαστικού και ατσάλινες ζάντες.


 
Η Ford παρουσίασε το Ford Focus τρίτης γενιάς στο Διεθνές Auto Show της Βόρειας Αμερικής το 2010. Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε σε  πεντάπορτο hatchback αλλά και station wagon. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και χωρίς τα χαρακτηριστικά πίσω κάθετα φώτα το μοντέλο άλλαξε σχεδιαστική κατεύθυνση. Το εσωτερικό του απέκτησε υλικά καλύτερης ποιότητας και εξοπλίστηκε με τα καλούδια της εποχής. Ως ένα από τα καλύτερα σε οδηγική συμπεριφορά στην κατηγορία του το Focus συνέχισε την πολύ καλή φήμη που απέκτησε ήδη από την πρώτη γενιά.
 
Στο Focus τρίτης γενιάς συναντάμε κινητήρες βενζίνης στα 1000 κ.εκ., 1500 κ.εκ., 1600 κ.εκ., 2000 κ.εκ. και πετρελαίου στα 1500 κ.εκ., 1600 κ.εκ., 2000 κ.εκ. Το 1000 μπορείτε να το αποκτήσετε στο κόσμο των μεταχειρισμένων από 8.499 έως 15.980 ευρώ, το 1600 από 7.500 έως 13.900 ευρώ και το 2000 από 25.800 ευρώ. Το 1500 diesel κοστίζει από 12.990 έως 16.780 ευρώ, ενώ το 1600 θα το κάνετε δικό σας με τιμές έως 13.000 ευρώ. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ABS, CD-player, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού/πλαϊνούς, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, τηλεχειρισμό, traction control, ζάντες αλουμινίου, clima, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες και αισθητήρες παρκαρίσματος.



 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις