Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

BMW X3 του 2008

19/6/2017

Η λειτουργία του μηχανικού συνόλου είναι πολιτισμένη και γραμμική, με την ισχύ των 150 ίππων να είναι καλά μοιρασμένη σε όλο το φάσμα των στροφών.

Εσωτερικό
Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι πολύ καλοί και εάν δεν υπήρχε το «διογκωμένο» κεντρικό τούνελ του συστήματος τετρακίνησης ανάμεσά τους, θα μπορούσε κάλλιστα να μεταφερθεί και ένας τρίτος επιβάτης στο πίσω κάθισμα. Η κεντρική κονσόλα προσφέρει υψηλού επιπέδου εργονομία και κορυφαία συναρμολόγηση. Ο χώρος φόρτωσης υπό κανονικές συνθήκες προσφέρει 480 λτ. αποθηκευτικού χώρου και, με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος, μπορεί να αυξηθεί στα 1.560 λτ. Ο εσωτερικός διάκοσμος υιοθετεί λιτές σχεδιαστικά γραμμές, στοιχείο που ταιριάζει γάντι στα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας. Μπορεί, βέβαια, το λιτό αυτό μοτίβο να μην αρέσει σε όλους, όταν συνδυάζεται όμως με υψηλού επιπέδου εργονομία και κορυφαία ποιότητα υλικών κατασκευής, το αποτέλεσμα κρίνεται άψογο. Οι χώροι για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων είναι περιορισμένοι και ίσως να έπρεπε να δοθεί λίγο μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα αυτόν.
 
 
Οδική συμπεριφορά
Η X3, από τα πρώτα κιόλας μέτρα που διανύεις μαζί της, σε κερδίζει! Ταξιδεύεις με άνεση, χωρίς πλεύσεις και ενοχλητικούς θορύβους (είτε αεροδυναμικούς, είτε κύλισης), έχεις στην κατοχή σου ένα εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης, που σου προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση από το δρόμο, μα -πάνω απ` όλα- αντιλαμβάνεσαι πως έχεις ένα στιβαρό πλαίσιο. Ένα «driver`s car», δηλαδή, για όλες τις ώρες και για κάθε χρήση! Πώς αλλιώς να την χαρακτηρίσεις όταν σε μια μεικτή διαδρομή, ο συνδυασμός τετρακίνησης, τιμονιού, κινητήρα, κιβωτίου, ανάρτησης και πλαισίου είναι υποδειγματικός. Δε νιώθεις το βάρος, δε νιώθεις το ύψος και απλά αφιερώνεσαι στην πραγματική οδήγηση. Η X3 δε θα κουνήσει την «ουρά» της αλλά και θα στρίψει και θα φρενάρει και θα πάει το ίδιο γρήγορα και στρωτά, όσο ένα μεσαίο σπορ όχημα. Επιπλέον, χάρη στην τετρακίνηση και στο αυξημένο ύψος που διαθέτει, θα κινηθεί και στο χώμα, προσφέροντας μάλιστα και πολλά fun χαρακτηριστικά.
 
 
Κινητήρας
Στην τετρακύλινδρη έκδοση της Χ3 το μοτέρ είναι όμοιο με αυτό που χρησιμοποιούσαν οι Σειρές 1 και 3 και διαθέτει Valvetronic και Vanos για τη ρύθμιση των βαλβίδων. Η λειτουργία του μηχανικού συνόλου είναι πολιτισμένη και γραμμική, με την ισχύ των 150 ίππων να είναι καλά μοιρασμένη σε όλο το φάσμα των στροφών. Η μέγιστη τιμή ισχύος αποδίδεται αρκετά ψηλά (6.200 σ.α.λ..), ενώ η αντίστοιχη της ροπής πολύ χαμηλότερα, στις 3.750 σ.α.λ..
 
Ταυτότητα Αυτοκινήτου

Τιμή: 12.890 ευρώ
Χρονολογία: 4/2008
Χιλιόμετρα: 115.000 χλμ.
Κυβισμός: 2.000 κ.εκ.
Ισχύς: 150 ίπποι
Καύσιμο: Βενζίνη
Χρώμα: Μαύρο (Μεταλλικό)
 


Εξοπλισμός

ABS, Airbag, Book service, Bucket Καθίσματα, CD Player, Cruise Control, ESP, Immobilizer, Αισθητήρας Βροχής, Ανταλλαγή δεκτή, Ατρακάριστο, Δερμάτινα Καθίσματα, Ελληνικής Αντιπροσωπείας, Ζάντες αλουμινίου, Ηλεκτρικά Καθίσματα, Ηλεκτρικά παράθυρα, Ηλεκτρικοί Καθρέφτες, Κεντρικό κλείδωμα, Κλιματισμός, Προβολείς ομίχλης, Πρώτο χέρι, Συναγερμός, τιμόνι πολλαπλών χρήσεων, Υδραυλικό τιμόνι, Υποβραχιόνιο, Υπολογιστής Ταξιδιού.



Επικοινωνία

COLLECTION CARS
Διεύθυνση: Λ. ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ 85
ΚΡΥΟΝΕΡΙ  T.K. 14568
Τηλ.: 210 6221400
Φαξ: 210 6221401
E-mail: [email protected]

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις