autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Mazda MX-5 με 100.000 χλμ: Να πάρω το «όνειρο» μεταχειρισμένο;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mazda MX-5 με 100.000 χλμ: Να πάρω το «όνειρο» μεταχειρισμένο;

Διαβάστηκε από 81907 αναγνώστες - 19/10/2024

Με μικρές διαστάσεις, χαμηλό βάρος, πίσω κίνηση και ανοιχτή οροφή, το Mazda MX-5 τρίτης γενιάς (NC) είναι ιδιαίτερα απολαυστικό. Πόσο αξιόπιστο είναι ως μεταχειρισμένο; Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο του 2014 με 100.000 χιλιόμετρα και αναλύουμε τις ζημιές και τις φθορές που παρουσιάζει.

Πόσο καλό είναι το προηγούμενο Mazda MX-5 ως μεταχειρισμένο;

Το Mazda MX-5 είναι ένα άκρως δημοφιλές μικρό roadster που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1989 και ουσιαστικά αναβίωσε μια ολόκληρη κατηγορία, η οποία γεννήθηκε στη Μ.Βρετανία τη δεκαετία του 1950.
Το μοντέλο βρίσκεται πλέον στην τέταρτη γενιά του, με την προηγούμενη που έχει κωδικό NC να βρίσκεται σε παραγωγή από το 2005 έως το 2015.

Η απόκτηση ενός Mazda MX-5 αποτελεί ένα όνειρο για πολλούς. Αυτό μπορεί να γίνει πραγματικότητα μέσω της αγοράς μεταχειρισμένων. Τι πρέπει να γνωρίζουμε πριν γίνουμε οι νέοι κάτοχοι του προηγούμενου μοντέλου; Έχει συνηθισμένες ζημιές και φθορές; Αναλύουμε ένα Mazda MX-5 του 2014 που έχει διανύσει 100.000 χιλιόμετρα και σας έχουμε τις απαντήσεις!

Βγάζουν ζημιές τα Mazda MX-5 NC;




Κάτω από το μακρύ καπό του Mazda MX-5 NC που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,8 λίτρων της βασικής έκδοσης, ο οποίος αποδίδει 126 άλογα και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων.
Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και το χαμηλό βάρος (1.150 κιλά)  σημαίνει πως το ιαπωνικό διθέσιο είναι στην πραγματικότητα αρκετά πιο σβέλτο από όσο ορίζουν οι «στεγνοί» αριθμοί.

Ο κινητήρας του μεταχειρισμένου Mazda MX-5 λειτουργεί άψογα, κάτι που ισχύει και για το σασμάν που έχει υπέροχη αίσθηση. Το οδόμετρο αναγράφει 100.000 χιλιόμετρα ενώ το πρόσφατο μεγάλο service δείχνει πως το αυτοκίνητο είναι καλοδιατηρημένο και προσεγμένο από τον προηγούμενο κάτοχο. Το μοτέρ παράγει έργο στις υψηλές στροφές, ενώ παραμένει οικονομικό, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 7,5 λτ/100 χλμ.
 


Οι αναφορές βλαβών του Mazda MX-5 τρίτης γενιάς εστιάζονται σε ελαττωματικούς θερμοστάτες, σε αυξημένη κατανάλωση λαδιού, καθώς και στο παγούρι του αντιψυκτικού που μπορεί να ραγίσει λόγω παλαιότητας. Επιπλέον, ο σωλήνας ψύξης του συστήματος του υδραυλικού τιμονιού ενδέχεται να σκουριάσει και με τον καιρό να προκληθεί διαρροή του υγρού, κάτι όμως που ισχύει κυρίως στα πρώτα MX-5 NC.

Εκτός αυτού, υπάρχει περίπτωση να παρατηρηθούν διαρροές από το πίσω διαφορικό, ακόμα και σε οχήματα με λίγα χιλιόμετρα. Αυτό βέβαια μπορεί να επιδιορθωθεί σε κάποιο συνεργείο με οικονομικούς τρόπους.

Περνώντας στο εσωτερικό, το σύστημα infotainment και η δορυφορική πλοήγηση δείχνει ξεπερασμένο για τα δεδομένα του 2023, ενώ μπορεί να χάνει τη σύνδεση Bluetooth με το κινητό.

Το Mazda MX-5 NC είναι διαθέσιμο και με δίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 160 άλογα. Αυτό είναι ακόμα πιο γρήγορο και «παιχνιδιάρικο», ενώ επιπλέον διαθέτει ως standard διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Σελ.
2
Τι φθορές θα βρω σε ένα Mazda MX-5 με 100.000 χιλιόμετρα;
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε