Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Το βασικό μοντέλο διαθέτει μόνο τα απαραίτητα, τίμιος ο 1.200αρης κινητήρας

Το βασικό μοντέλο διαθέτει μόνο τα απαραίτητα, τίμιος ο 1.200αρης κινητήρας

25/10/2023

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, λοιπόν, είναι ένα ματ καφέ Yeti Outdoor 1.2 TSI Active που ταξινομήθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2017, έχει κάνει 116.800 χιλιόμετρα και στο εξοπλισμό του μεταξύ άλλων υπήρχε infotainment, clima και αποσπώμενο κοτσαδόρος. Οι αλήθεια είναι ότι εκτός από κάποιες μικροφθορές στο πίσω προφυλακτήρα από διάφορα «φιλήματα»,  τα σκουριασμένα δισκόφρενα και τον δυνατό θόρυβο κύλισης των ελαστικών δεν μπορούμε να παραπονεθούμε για κάτι άλλο. Ακόμα και τα γρατζουνισμένα εσωτερικά πλαστικά, παρέμειναν χωρίς τριξίματα όταν κινηθήκαμε σε επαρχιακό δρόμο με ιδιαίτερες κακοτεχνίες, δείχνοντας ότι η συναρμογή τους παραμένει στιβαρή.



Ο βενζινοκινητήρας των 110 ίππων, που εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro 6, προσφέρει μια καλή ισορροπία μεταξύ κατανάλωσης και επιδόσεων για τις καθημερινές μετακινήσεις. Με μέση ζήτηση τα 6,7 λτ./100 χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 11 δλ, ο ιδιοκτήτης δεν θα γίνει έρμαιο των πρατηρίων καυσίμου και ταυτόχρονα θα έχει την απαραίτητη σπίθα όταν ο χρόνος πιέζει και πρέπει να κινηθεί πιο γρήγορα. Ωστόσο, στη βασική έκδοση η Skoda εφοδίασε το Yeti μόνο με τα απολύτως απαραίτητα, όπως ηλεκτρικά παράθυρα κι ESP, ενώ το σύστημα infotainment και οι συνδέσεις USB που είχε το μοντέλο δοκιμής μας ήταν στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Επίφοβοι οι πρώτοι TSI, ανθεκτικοί οι πετρελαιοκινητήρες

Οι μεγαλύτεροι κίνδυνοι εντοπίζονται στους κινητήρες, με τους πρώτους TSI βενζινοκινητήρες να είναι οι πιο επίφοβοι, καθώς μπορεί να παρουσιάσουν προβλήματα με την καδένα χρονισμού και την κατανάλωση λαδιού. Από εκεί και πέρα οι αλεξίσφαιροι και δυνατοί πετρελαιοκινητήρες (εώς 170 ίπποι) που φόραγε το μοντέλο, εκτός ότι ταιριάζουν καλύτερα με το χαρακτήρα του, δεν έχουν παρουσιάσει ιδιαίτερα προβλήματα, με τον ενδιαφερόμενα να πρέπει μόνο να σκεφτεί αν θέλει προδιαγραφές Euro 5 (EA189 TDI) ή Euro 6 (TDI EA288).



Επίσης θετικά δείγμα έχουν δώσει (και καλό είναι να προτιμηθούν) οι πιο σύγχρονοι τετρακύλινδροι κινητήρες βενζίνης TSI, που φορέθηκαν από το καλοκαίρι του 2015 και πληρούν τις απαιτήσεις Euro 6, ενώ τα χειροκίνητα σασμάν αποδεικνύονται πιο ανθεκτικά και καλύτερα λειτουργικά στο πέρασμα των χιλιομέτρων σε σχέση με τα αυτόματα κιβώτιο DSG
 

Σελ.
1
Skoda Yeti 6ετιας: Είναι καλή αγορά σαν μεταχειρισμένο;
Σελ.
2
Το βασικό μοντέλο διαθέτει μόνο τα απαραίτητα, τίμιος ο 1.200αρης κινητήρας
Σελ.
3
Βγαίνει και τετρακίνητο, ακριβές όμως οι βλάβες του