Το Cinquecento Sporting είχε αίσθηση go-kart

Ο κινητήρας του Punto μεταμόρφωσε το Cinquecento Sporting. Οι 55 ίπποι ήταν υπεραρκετοί

Χωρίς αερόσακο αλλά με δερμάτινο τιμόνι και σπαρτιάτικη σχεδίαση.

Είχαν πολύ καλή στήριξη τα «bucket» καθίσματα.

Μικρό και φαρμακερό

Διαβάστηκε από 7244 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/1/2018

Η Fiat το 1994 έδωσε την δική της ερμηνεία στην έννοια οδηγική απόλαυση παρουσιάζοντας το λιλιπούτειο σε διαστάσεις Cinquecento Sporting.

 
   
Τι πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο για να είναι απολαυστικό; Μεγάλη ιπποδύναμη; Κορυφαία φρένα; Bucket καθίσματα; Τεράστιες ζάντες; Η Fiat είχε άλλη γνώμη.


Εμφάνιση: Με σπορ πινελιές

Το Fiat Cinquecento Sporting ήταν διαθέσιμο σε 3 χρώματα, κόκκινο, κίτρινο και μαύρο.  Δεν είναι καθόλου απίθανο να δείτε το λογότυπο της Ferrari στο καπό κάποιου Cinquecento. Οι Ιταλοί πήραν το απλό Cinquecento, του φόρεσαν «φαρδιά» λάστιχα, πέλματος 155χλστ, έβγαλαν τα κανονικά καθίσματα και τοποθέτησαν bucket. Για να πείσουν και τους πιο απαιτητικούς έβαψαν τις ζώνες ασφαλείας κόκκινες, έντυσαν το τιμόνι με δέρμα και χαμήλωσαν 20 χλστ το αμάξωμα.


Εσωτερικό-Χώροι:

Με μήκος μόλις 3,2μ έκανε το θαύμα και κατάφερε να χωρέσει με άνεση 4 επιβάτες ενώ το ίδιο, λόγω διαστάσεων, χωρούσε παντού! Δεν υπήρχαν στοιχεία πολυτελείας αλλά αυτό ήταν στην ουσία το ζητούμενο. Η ποιότητα του εσωτερικού ήταν μέτρια και υπήρχαν γυμνές μεταλλικές επιφάνειες. Τα 170 λίτρα του χώρου αποσκευών αρκούσαν μόνο για 2-3 σακούλες σουπερ μάρκετ.
 
Κινητήρας:55 άλογα για 760 κιλά
Στο Cinquecento Sporting τοποθετήθηκε ο βασικός κινητήρα του Punto, ήταν 1,100 κεκ και απέδιδε 55 άλογα. Μπορεί να ακούγονται λίγα αλλά υπολογίστε το πολύ χαμηλό βάρος και την καλή αεροδυναμική του μικρού Ιταλικού μοντέλου.
Στα χαρτιά πιάνει τα πρώτα 100χλμ./ώρα σε 13,5 δλ και η τελική αγγίζει τα 150 χλμ./ώρα. Το ταχύμετρο βέβαια φτάνει μέχρι τα 180 αλλά μετά τα 150 το μικρό Ιταλικό μοντέλο δεν ενέπνεε εμπιστοσύνη.


Στο δρόμο: Φαρμακερό

Αν το ζητούμενο ήταν η go-kart αίσθηση, τότε το Cinquecento ήταν μονόδρομος. Δεν είχε υδραυλικό τιμόνι και ούτε ήταν αναγκαίο για τις 13άρες ζάντες του. Το ελαφρύ και χαμηλωμένο αμάξωμα αγαπούσε τις στροφές και αποζημίωνε τον οδηγό με το παραπάνω. Έμπαινε στην στροφή  με όσα χιλιόμετρα είχες και δεν άγχωνε οδηγό και επιβάτες
Η Fiat πόνταρε στο less is more και το  Cinquecento Sporting με τις 13άρες ζάντες ήταν ένα πολύ διασκεδαστικό αυτοκίνητο που μπορούσε να το αγοράσει οποιοσδήποτε. Από μερικούς χαρακτηρίστηκε ως « οδηγική σχολή». Αντικαταστάθηκε από το Seinceto Sporting που έμεινε πιστό σε αυτήν την συνταγή αλλά ήταν πιο σύγχρονο και βελτιωμένο σε όλους τους τομείς.
 
Συμπέρασμα: Οι Ιταλοί απέδειξαν ότι λίγα είναι τα αναγκαία για καθαρόαιμη σπορ οδήγηση. Το Cinquecento Sporting είχε αίσθηση go-kart και η επιτυχία του επιβεβαίωσε την σπαρτιάτικη Ιταλική συνταγή.

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Fiat Cinquecento Sporting
Κινητήρας Τετρακύλινδρος
Μέγεθος 1108 κεκ
Ιπποδύναμη 55 Ps/ 5,500 σ.α.λ
Ροπή 86Nm/ 3,200 σ.α.λ
Τελική 150χλμ/ώρα
0-100 13,5 δλ
Κιβώτιο 5άρι
Μετάδοση Εμπρός
Βάρος(άδειο) 760κιλά
Κατανάλωση 6,9λτ/100
Διαστάσεις "3227/1487/1435 1755/1387"
 

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ