
Skoda Fabia diesel με 160.000 χλμ: Αξίζει σαν μεταχειρισμένο;
Δοκιμάζουμε μια μεταχειρισμένη Skoda Fabia TDI, η οποία έχει διανύσει 160.000 χιλιόμετρα, καταγράφουμε τις φθορές της και βλέπουμε πόσο αξιόπιστη επιλογή είναι για αγορά μεταχειρισμένου.
Πόσο καλή είναι η Skoda Fabia ως μεταχειρισμένη;
Η Skoda Fabia είναι σε παραγωγή από το 1999 και πλέον βρίσκεται στην ολοκαίνουργια τέταρτη γενιά της. Το ακριβώς προηγούμενο μοντέλο κατασκευαζόταν από το 2014 έως το 2021 και αποτελεί μια δημοφιλή πρόταση για κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο μοντέλο νέας τεχνολογίας. Το γεγονός πως η τελευταία Fabia δεν έχει diesel κινητήρες στη γκάμα της, κάνει την προηγούμενη γενιά ακόμα πιο δελεαστική για κάποιον που επιθυμεί πετρελαιοκίνητο όχημα της μικρής κατηγορίας.
Πόσο καλά αντιστέκεται στο χρόνο η προηγούμενη Skoda Fabia, τώρα που πλέον έχουν περάσει 9 χρόνια από το ντεμπούτο της; Δοκιμάζουμε το τσέχικο μικρό στην diesel έκδοσή του, το οποίο έχει 160.000 χλμ στο ενεργητικό του, βλέπουμε πόσο αξιόπιστο είναι, και αναλύουμε τις τυπικές φθορές και βλάβες του μοντέλου.
Χωρίς ζημιές ο TDI κινητήρας της Skoda Fabia
Η Skoda Fabia που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένη είναι εξοπλισμένη με σύστημα πλοήγησης, αισθητήρες παρκαρίσματος καθώς και με οδηγικά βοηθήματα όπως αισθητήρα που υπολογίζει την απόσταση από το εμπρόσθιο όχημα. Όλα δουλεύουν όπως όταν ήταν καινούργια.
Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο τρικύλινδρος TDI 1,4 λίτρων που αποδίδει 90 άλογα. Το μοτέρ λειτουργεί σωστά, αν και «προδίδει» ηχητικά την τρικύλινδρη diesel φύση του, και διακρίνεται για την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, η οποία σε ανοιχτούς δρόμους είναι κάτω από 4 λτ/100 χλμ.
Τι φθορές θα βρω σε μια Skoda Fabia με 160.000 χλμ;
Μπορεί να ανήκει στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης, όμως η Skoda Fabia τα καταφέρνει καλά και στο ταξίδι, με την ανάρτηση να προσφέρει άνεση, απορροφώντας σωστά τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς ωστόσο να επιτρέπει την δημιουργία ενοχλητικών κλίσεων στο αμάξωμα. Το μεταχειρισμένο μοντέλο με τα 160.000 χλμ έχει φθορά στα σινεμπλόκ, κάτι που όμως είναι συνηθισμένο στα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας που ταξιδεύουν συχνά.
Η Skoda έχει δώσει έμφαση στην προστασία κατά της διάβρωσης, κάτι που αποδεικνύεται στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, το οποίο προέρχεται μεν από τη Βόρεια Ευρώπη, αλλά δεν έχει σημάδια σκουριάς.
Όσον αφορά στην καμπίνα της Skoda Fabia, τα σημεία που μαρτυρούν πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει διανύσει 160.000 χιλιόμετρα εστιάζεται στη ζώνη ασφαλείας και στην υφασμάτινη επένδυση του καθίσματος του οδηγού, που έχουν φθορές.
Τα υπόλοιπα εξαρτήματα είναι σε καλή κατάσταση, με τα υλικά στο ταμπλό και στις πόρτες να μην έχουν γρατζουνιές, και τους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι να μην έχουν χάσει το χρώμα τους.
Σχολιάστε |