Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Test μεταχειρισμένου: Hyundai i20 2020-2023
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Hyundai i20 2020-2023

13/5/2024

Στα 70.000 χλμ έχει γρατζουνιές στο ταμπλό και φθορές στο πλάι του καθίσματος.
i20 που κινούνταν μόνο στην πόλη χρειάστηκαν δίσκο συμπλέκτη πριν τα 100.000 χλμ.
Οι κινητήρες είναι απροβλημάτιστοι και δεν βγάζουν βλάβες.
Έχει από τους μεγαλύτερους χώρους της κατηγορίας του.

Στα 70.000 χλμ έχει γρατζουνιές στο ταμπλό και φθορές στο πλάι του καθίσματος

Το Hyundai i20 είναι ο εκπρόσωπος της κορεάτικης εταιρείας στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων και έκανε το ντεμπούτο του το 2008, αντικαθιστώντας το Getz. Πλέον το αυτοκίνητο βρίσκεται στην τρίτη γενιά του, η οποία λανσαρίστηκε το 2020 και ανανεώθηκε στα σημεία το 2023.
Πόσο καλό είναι ως μεταχειρισμένο το ακριβώς προηγούμενο i20, δηλαδή τα μοντέλα της τρίτης γενιάς πριν το facelift; Για να το ανακαλύψουμε, δοκιμάζουμε ένα i20 του 2021, το οποίο μέσα σε 3 χρόνια έχει διανύει 70.000 χιλιόμετρα.

Στην καμπίνα του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που έχουμε στη διάθεσή μας υπάρχει φθορά στο πλευρικό μέρος του καθίσματος του οδηγού.
Επιπλέον σημάδια από τη χρήση βρίσκονται στο επάνω μέρος του ταμπλό, όπου παρατηρήσαμε γρατζουνιές, καθώς και στο τιμόνι, το στεφάνι του οποίου έχει μικρές φθορές.

Εκτός από τα παραπάνω, το μεταχειρισμένο Hyundai i20 δεν εμφανίζει άλλα σημάδια «κόπωσης». Οι επενδύσεις και τα πλαστικά του εσωτερικού δεν έχουν γρατζουνιές και εκδορές, ενώ οι διακόπτες στο ταμπλό και στο τιμόνι δεν έχουν ξεβάψει.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας εξοπλίζεται με θερμαινόμενα καθίσματα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας και αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση δικυκλιστών. Όλα δουλεύουν όπως θα έπρεπε, κάτι που ισχύει και για τους μηχανισμούς των ηλεκτρικών παραθύρων.

i20 που κινούνταν μόνο στην πόλη χρειάστηκαν δίσκο συμπλέκτη πριν τα 100.000 χλμ.

Περνώντας στα μηχανικά εξαρτήματα του Hyundai i20 που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο, το σύστημα ανάρτησης και τα φρένα λειτουργούν σωστά, χωρίς να παράγονται ενοχλητικοί θόρυβοι και τριγμοί. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου, το οποίο δεν εμφανίζει «κενά» και δυσλειτουργίες.
Από τη στιγμή που το εν λόγω μοντέλο χρησιμοποιείται κυρίως για μετακινήσεις εντός της πόλης, το αδύναμο σημείο του είναι ο δίσκος συμπλέκτη, ο οποίος φθείρεται λόγω της διαδικασίας «σταμάτα-ξεκίνα» στους αστικούς δρόμους. Σύμφωνα με αναφορές, υπάρχουν περιπτώσεις Hyundai i20 που χρειάστηκαν αντικατάσταση του δίσκου πριν το οδόμετρο «γράψει» 100.000 χιλιόμετρα.

Οι κινητήρες είναι απροβλημάτιστοι και δεν βγάζουν βλάβες

Κάτω από το καπό του μεταχειρισμένου Hyundai i20 που έχουμε στη διάθεσή μας βρίσκεται ο βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων της βασικής έκδοσης, που έχει ισχύ 84 άλογα και ροπή 118 Nm. Κατά τον οπτικό έλεγχο δεν παρατηρήθηκαν διαρροές λαδιών από το μοτέρ, ενώ οδηγώντας το αυτοκίνητο διαπιστώσαμε πως ο κινητήρας λειτουργεί σωστά, με την ιπποδύναμη να είναι αρκετή για να καλύψει τις ανάγκες των καθημερινών μετακινήσεων. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 13,1 δευτερόλεπτα, ενώ η ατμοσφαιρική «φύση» του μοτέρ σημαίνει πως θα πρέπει να κινηθείτε με αρκετές στροφές στον κινητήρα προκειμένου να εκμεταλλευτείτε όλη την ισχύ του.
Το «ατού» φυσικά του εν λόγω μοτέρ είναι η χαμηλή κατανάλωση, η οποία στη δοκιμή μας μετρήθηκε στα 5,9 λτ/100 χλμ. Αυτοί που χρειάζονται περισσότερη δύναμη θα είναι καλυμμένοι από τις επόμενες εκδόσεις του μοντέλου, που διαθέτουν turbo βενζινοκινητήρα 1 λίτρου με απόδοση 100 ή 120 ίππους.

Οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται στο Hyundai i20 2020-2023 είναι απροβλημάτιστοι, μιας και δεν έχουν γίνει αναφορές για βλάβες και ζημιές. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι αλλαγές λαδιών θα πρέπει να γίνονται κάθε χρόνο ή κάθε 15.000 χιλιόμετρα (ό,τι έρθει πρώτο) και οι λοιπές εργασίες συντήρησης κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Αξίζει να αναφέρουμε πως η εγγύηση της Hyundai είναι 5ετής, κάτι που σημαίνει ότι ακόμα και τα πιο παλιά από τα i20 τρίτης γενιάς, τα οποία είναι 4 χρονών, βρίσκονται ακόμα εντός αυτής.

Το Hyundai i20 2020-2023 έχει από τους μεγαλύτερους χώρους της κατηγορίας του

Το Hyundai i20 2020-2023 είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας του. Ο «αέρας» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι μεγάλος, ενώ το πίσω κάθισμα είναι το πιο φαρδύ στην κατηγορία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το γεγονός πως στο κορεάτικο μικρό θα φιλοξενηθούν άνετα 4 ενήλικες επιβάτες, ακόμα και 5ος με λίγες παραχωρήσεις.

Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 352 στα βενζινοκίνητα μοντέλα και 262 λίτρα στα ήπια υβριδικά. Αν αναδιπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος, η ωφέλιμη χωρητικότητα μετατρέπεται σε 1.165 λίτρα στα βενζινοκίνητα και 1.075 λίτρα στα mild hybrid Hyundai i20.

Συμπέρασμα: Το Hyundai i20 2020-2023 αποτελεί μια καλή επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου

Το ακριβώς προηγούμενο Hyundai i20, που ήταν σε παραγωγή από το 2020 έως το 2023, είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και έχει αξιόπιστους κινητήρες. Οι φθορές είναι περιορισμένες, ενώ η εγγύηση που βρίσκεται ακόμα σε ισχύ αποτελεί άλλο ένα προτέρημα του αυτοκινήτου.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Hyundai i20 2020-2023 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
 
Χρονολογία μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Hyundai i20 2020 14.900 ευρώ
Hyundai i20 2021 16.400 ευρώ
Hyundai i20 2022 17.100 ευρώ
Hyundai i20 2023 19.500 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε