
Test μεταχειρισμένου: Peugeot 2008 diesel 2019-2023
Έχει κάνει 100.000 χλμ μέσα σε 5 χρόνια.
Αξιόπιστοι οι πετρελαιοκινητήρες 100 και 130 ίππων του Peugeot 2008.
Στο εσωτερικό δεν θα βρείτε πρόωρες φθορές.
Είναι από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας και έχει premium «χαρακτήρα».
Έχει κάνει 100.000 χλμ μέσα σε 5 χρόνια
Το Peugeot 2008 είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας και διαθέτει κομψό design και αυξημένη αίσθηση πολυτέλειας. Η δεύτερη γενιά του 2008 λανσαρίστηκε το 2019 και ανανεώθηκε το 2023, με τα καινούργια μοντέλα να είναι διαθέσιμα με βενζινοκινητήρες (υβριδικούς και μη), καθώς και ηλεκτρικά.
Αν κάποιος θέλει να αποκτήσει το Peugeot 2008 με diesel μοτέρ, θα αναγκαστεί να απευθυνθεί στην αγορά μεταχειρισμένων. Για αυτό το λόγο, δοκιμάζουμε ένα πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 του 2020, το οποίο μέσα σε 5 χρόνια έχει διανύσει 100.000 χιλιόμετρα. Θα καταγράψουμε τις φθορές και τις ζημιές που εμφανίζει, για να δούμε πώς διατηρείται στο πέρασμα των ετών και πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά μεταχειρισμένου.
Αξιόπιστοι οι πετρελαιοκινητήρες 100 και 130 ίππων του Peugeot 2008
Ώθηση στο μεταχειρισμένο Peugeot 2008 που έχουμε στη διάθεσή μας δίνει ο BlueHDi πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων με ισχύ 100 ίππους και 250 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων.
Οδηγώντας το 2008 δεν παρατηρήσαμε δυσλειτουργίες και κομπιάσματα από το μοτέρ, ούτε από το σασμάν, με τις αλλαγές ταχυτήτων του τελευταίου να γίνονται ομαλά και σωστά. Το σύστημα διεύθυνσης παραμένει άμεσο, χωρίς κενά, και η ανάρτηση απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου, κάνοντάς μας να ελέγξουμε για δεύτερη φορά αν όντως το μοντέλο έχει ζάντες 18 ιντσών. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε γύρω στα 5 λτ/100 χλμ. Επιπλέον, κάνοντας έναν οπτικό έλεγχο, δεν εντοπίσαμε διαρροές λιπαντικού από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Οι πετρελαιοκινητήρες που απαρτίζουν τη γκάμα του Peugeot 2008 αποδίδουν 100 ή 130 ίππους. Αναλόγως της έκδοσης, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το χειροκίνητο 6-άρι ή το αυτόματο 8 σχέσεων με κωδικό EAT8. Τα μηχανικά σύνολα είναι αξιόπιστα, αφού δεν υπάρχουν εκτενείς αναφορές για σημαντικές βλάβες και προβλήματα.
Αν κάνετε test drive ένα 2008 με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και παρατηρήσετε μια ελαφρά καθυστέρηση στις αλλαγές, τότε αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα διορθωθεί με μια ενημέρωση λογισμικού.
Στο εσωτερικό του Peugeot 2008 2019-2023 δεν θα βρείτε πρόωρες φθορές
Περνώντας στην καμπίνα του μεταχειρισμένου Peugeot 2008, βλέπουμε πως, παρά τα 100.000 χιλιόμετρα που έχει διανύσει, δεν υπάρχουν σημάδια πρόωρης φθοράς στο εσωτερικό.
Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, με αρκετά εκ των οποίων να έχουν μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα, δεν εμφανίζουν χαρακιές και γρατζουνιές. Οι επενδύσεις των καθισμάτων δεν έχουν σκισίματα και πτυχώσεις, ενώ το αφρώδες υλικό διατηρεί σωστά τη φόρμα του και παραμένει υποστηρικτικό.
Σε αντίστοιχα καλή κατάσταση βρίσκονται οι διακόπτες στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα, που δεν έχουν ξεβάψει. Επίσης, φθορά δεν βρίσκουμε ούτε στο στεφάνι του τιμονιού και στο μοχλό ταχυτήτων.
Στον εξοπλισμό βρίσκουμε έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων, camera όπισθεν, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, καθώς και keyless σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί. Ορισμένοι ιδιοκτήτες έχουν κάνει παράπονα για δυσλειτουργίες στο σύστημα infotainment, ωστόσο αυτές είναι αφενός σποραδικές και αφετέρου όχι ιδιαίτερα σημαντικές για να βλάψουν την εμπειρία χρήστη. Αξίζει να αναφέρουμε πως στο μοντέλο που δοκιμάσαμε δεν παρατηρήθηκαν τέτοια φαινόμενα.
Είναι από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας και έχει premium «χαρακτήρα»
Η ευρυχωρία του Peugeot 2008 δεύτερης γενιάς είναι από τη μεγαλύτερη της κατηγορίας, με τον «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών να είναι επαρκής για να φιλοξενήσει χωρίς πρόβλημα άτομα ύψους 1,85 μέτρων. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 434 λίτρα και είναι επίσης μεγαλύτερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Εκτός από ευρύχωρο, το εσωτερικό του Peugeot 2008 είναι άκρως μοντέρνο και φουτουριστικό, χωρίς να υπολείπεται σε εργονομία. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι από το επάνω ράφι, με την ποιότητα κατασκευής να είναι υψηλή και τη συναρμογή στιβαρή, δημιουργώντας ένα premium σύνολο.
Συμπέρασμα: Το Peugeot 2008 diesel 2019-2023 αποτελεί καλή επιλογή ως μεταχειρισμένο
Το Peugeot 2008 δεύτερης γενιάς με πετρελαιοκινητήρα είναι αξιόλογη επιλογή για κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα diesel μικρό SUV νέας τεχνολογίας. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή, η ευρυχωρία μεγάλη, ενώ η premium «ταυτότητα» συνοδεύεται από αξιόπιστα μοτέρ.Οι τιμές των μεταχειρισμένων πετρελαιοκίνητων Peugeot 2008 2019-2023 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου | Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου |
---|---|
Peugeot 2008 diesel 2019 | 16.800 ευρώ |
Peugeot 2008 diesel 2020 | 19.000 ευρώ |
Peugeot 2008 diesel 2021 | 19.000 ευρώ |
Peugeot 2008 diesel 2022 | 19.600 ευρώ |
Peugeot 2008 diesel 2023 | 23.000 ευρώ |