autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Renault Kadjar 2015-2022
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Renault Kadjar 2015-2022

Test μεταχειρισμένου: Renault Kadjar 2015-2022

23/10/2025

Τα 1,2 μέχρι το 2018 μπορεί να καίνε λάδια και να θέλουν καδένα χρονισμού.
Πιο συνηθισμένες φθορές: Στα φρένα, λόγω αυξημένου βάρους.
Το εσωτερικό διατηρείται σε καλή κατάσταση, ίσως βρείτε τσακίσματα στα δερμάτινα καθίσματα.
Είναι άνετο στο δρόμο, έχει καλούς χώρους για 5 ενήλικες και 472 λτ. πορτ-μπαγκάζ.

autoagora Team

Τα 1,2 μέχρι το 2018 μπορεί να καίνε λάδια και να θέλουν καδένα χρονισμού

Το Renault Kadjar είναι το οικογενειακό SUV της γαλλικής εταιρείας που έκανε το ντεμπούτο του το 2015 και έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 2022, για να αντικατασταθεί από το Austral. Δεδομένου ότι έχει περάσει μια δεκαετία από το λανσάρισμα του Renault Kadjar, αναλύουμε το μοντέλο για να ανακαλύψουμε πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά μεταχειρισμένου.

Στα χέρια μας έχουμε ένα Renault Kadjar του 2018, το οποίο εφοδιάζεται με τον βενζινοκινητήρα TCe 1,2 λίτρων που αποδίδει 130 άλογα και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Το μοτέρ επιταχύνει χωρίς πρόβλημα το αμάξωμα του γαλλικού SUV, ενώ το σασμάν έχει αντίστοιχα καλή λειτουργία. Η μέση κατανάλωση που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής του μεταχειρισμένου Kadjar είναι 7,6 λτ/100 χλμ.

Σύμφωνα με αναφορές βλαβών, ο συγκεκριμένος κινητήρας μπορεί να παρουσιάσει αυξημένη κατανάλωση λαδιού, να έχει φθορά στην καδένα χρονισμού, ενώ πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί και στις βαλβίδες.
Η Renault αντικατέστησε το εν λόγω μοτέρ με το 1.300-άρι TCE το 2018, το οποίο συνίσταται περισσότερο για αγορά, μιας και είναι πιο αξιόπιστο αλλά και πιο ισχυρό, με απόδοση 140 ή 160 άλογα.

Περνώντας στην υπόλοιπη γκάμα κινητήρων του Renault Kadjar, από το 2016 έως το 2018 το αυτοκίνητο «φόρεσε» τον TCe 1,6 λίτρων με 163 άλογα, ο οποίος προέρχεται από τη Nissan. Περνώντας στις diesel επιλογές, στη βάση βρίσκεται ο κινητήρας 1,5 dCi τεχνολογίας common rail με 110 άλογα, που ξεχωρίζει για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και προτείνεται για όσους θέλουν να διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις.
Όσοι επιθυμούν λίγο περισσότερη ισχύ, μπορούν να επιλέξουν ένα Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 dCi που αποδίδει 130 άλογα, ή τον 1,8 dCi των 150 ίππων, που είναι διαθέσιμος και σε τετρακίνητη έκδοση.
Εκτός από την αναφορά στον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, τα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα που απαρτίζουν τη γκάμα του SUV της Renault είναι αξιόπιστα.

Πιο συνηθισμένες φθορές: Στα φρένα, λόγω αυξημένου βάρους

Τα κιβώτια ταχυτήτων του Renault Kadjar (χειροκίνητα 6 σχέσεων και αυτόματα διπλού συμπλέκτη με 6 ή 7 ταχύτητες) είναι γενικά απροβλημάτιστα. Στην περίπτωση των αυτόματων σασμάν, αν φαίνεται να εκκινούν απότομα και να καθυστερούν στις αλλαγές ταχυτήτων, μπορεί να επιδιορθωθεί με ένα απλό φύσημα με πεπιεσμένο αέρα στο κέλυφος του σασμάν.

Περνώντας στις φθορές των μηχανικών μερών, το σύστημα ανάρτησης και οι ελαστικοί σύνδεσμοι δείχνουν να διατηρούνται σε καλή κατάσταση παρά το πέρασμα των ετών. Το μόνο που εμφανίζει πρόωρη φθορά είναι τα φρένα, λόγω του αυξημένου βάρους του SUV που μπορεί να φτάσει τους 1,8 τόνους αν είναι πλήρως φορτωμένο. Παρόλα αυτά, είναι ισχυρά και αποδοτικά.

Το εσωτερικό διατηρείται σε καλή κατάσταση, ίσως βρείτε τσακίσματα στα δερμάτινα καθίσματα

Το εσωτερικό του μεταχειρισμένου Renault Kadjar που έχουμε στη διάθεσή μας βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ανθεκτικά στη φθορά, και δεν παρατηρούμε γρατζουνιές και σημάδια από τη χρήση στα πλαστικά του ταμπλό, στις πόρτες και στην κεντρική κονσόλα. Οι διακόπτες δεν έχουν χάσει το χρώμα τους και το τιμόνι δεν έχει αυξημένη φθορά από τη συνεχή επαφή με τα χέρια του οδηγού.

Τα πιο πολυτελή μοντέλα εφοδιάζονται με επενδύσεις από τεχνητό δέρμα στα καθίσματα. Εκεί μπορεί να παρατηρήσετε ρωγμές και τσακίσματα, με το αφρώδες υλικό ωστόσο να διατηρεί σωστά τη φόρμα του.

Το σύστημα infotainment μπορεί να παρουσιάσει κολλήματα και σποραδικά προβλήματα σύνδεσης με τις εξωτερικές συσκευές, ενώ παράλληλα υπάρχει το ενδεχόμενο να εμφανιστούν πλασματικές ενδείξεις από τους αισθητήρες πίεσης ελαστικών, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα στην πραγματικότητα.

Είναι άνετο στο δρόμο, έχει καλούς χώρους για 5 ενήλικες και 472 λτ. πορτ-μπαγκάζ

Το Renault Kadjar έχει καλοσχεδιασμένο εσωτερικό, με την ευρυχωρία να είναι καλή για 5 ενήλικες επιβάτες. Στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα ακόμα και άτομα με ύψος μέχρι 1,85 μέτρα, και το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 472 λίτρα.
Στο δρόμο το Renault Kadjar χαρακτηρίζεται από άνεση, απόρροια της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, κάτι που το κάνει «ταξιδιάρικο». Σε δρόμους με στροφές οι κλίσεις που θα εμφανιστούν δεν θα προβληματίσουν τον οδηγό και τους επιβάτες, με τη συνολική αίσθηση που αποπνέει το γαλλικό SUV να είναι αυτή της ασφάλειας και της σταθερότητας.


Συμπέρασμα: Το Renault Kadjar είναι αξιόπιστο ως μεταχειρισμένο

Συνοψίζοντας, το Renault Kadjar αποτελεί μια καλή εναλλακτική επιλογή στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Τα μηχανικά σύνολα είναι ως επί το πλείστον αξιόπιστα, ενώ οι φθορές περιορισμένες.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Renault Kadjar (2015-2022) διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Renault Kadjar 2015 14.500 ευρώ
Renault Kadjar 2016 15.500 ευρώ
Renault Kadjar 2017 16.000 ευρώ
Renault Kadjar 2018 16.400 ευρώ
Renault Kadjar 2019 17.300 ευρώ
Renault Kadjar 2020 18.000 ευρώ
Renault Kadjar 2021 18.500 ευρώ
Renault Kadjar 2022 22.000 ευρώ