
Test μεταχειρισμένου: Skoda Fabia 2021-
Test μεταχειρισμένου: Skoda Fabia 2021-
Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι χωρίς ζημιές, το ίδιο και τα κιβώτια ταχυτήτων.
Δεν δημιουργούνται πρόωρες φθορές στα μηχανικά μέρη της Skoda Fabia 2021-.
Μπορεί να έχουν σκιστεί τα λάστιχα στις πόρτες ή να κολλάει το infotainment.
Πίσω θα χωρέσουν 2 ενήλικες και 1 παιδί, έχει από τα μεγαλύτερα πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας.
autoagora Team
Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι χωρίς ζημιές, το ίδιο και τα κιβώτια ταχυτήτων
Η Skoda Fabia τέταρτης γενιάς λανσαρίστηκε το 2021, και πλέον ξεκινά και γίνεται διαθέσιμη ως μεταχειρισμένη, χάρη στις επιστροφές αρκετών εταιρικών οχημάτων. Δοκιμάζουμε μια Fabia παραγωγής του 2022, η οποία έχει προλάβει να διανύσει 131.000 χιλιόμετρα, και σας παρουσιάζουμε πώς τα πηγαίνει στους τομείς των ζημιών και των φθορών.
Ώθηση στη μεταχειρισμένη Skoda Fabia που έχουμε στη διάθεσή μας δίνει ο τρικύλινδρος χιλιάρης βενζινοκινητήρας 80 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Στο δρόμο δεν εντοπίσαμε δυσλειτουργίες από το μοτέρ και το σασμάν, ενώ η ανάρτηση λειτουργεί σωστά, απορροφώντας σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου και παράλληλα διατηρώντας τις κλίσεις του αμαξώματος περιορισμένες. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης είναι σαφές και άμεσο, και συνολικά δεν παρατηρήθηκαν προβλήματα κατά την οδήγηση του μεταχειρισμένου οχήματος. Η μέση κατανάλωση μετρήθηκε στα 5,8 λτ/100 χλμ.
Αν κάποιος θέλει μια πιο σβέλτη Fabia, μπορεί να βρει τον turbo χιλιάρη TSI κινητήρα με 95 άλογα, που είναι αρκετός για καθημερινή χρήση, καθώς και την αμέσως ισχυρότερη έκδοση με τα 110 άλογα, που αποτελεί τη χρυσή τομή ανάμεσα στις επιδόσεις και στην οικονομία καυσίμου, μιας και δεν «διψάει» ιδιαίτερα.
Στην κορυφή βρίσκεται ο τετρακύλινδρος TSI κινητήρας 1,5 λίτρων που αποδίδει 150 άλογα, ο οποίος μετατρέπει τη Fabia σε ένα ήπιο GTI, κατάλληλο για καθημερινή χρήση.
Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι μηχανικά 5 και 6 σχέσεων, καθώς και το 7-τάχυτο DSG διπλού συμπλέκτη με κωδικό DQ 200. Αυτά είναι αξιόπιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα, δεδομένου πως η συντήρηση γίνεται με βάση τα πρότυπα της εταιρείας και τα service δεν αμελούνται από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες, κάτι που βέβαια ισχύει για όλα τα οχήματα.
Δεν δημιουργούνται πρόωρες φθορές στα μηχανικά μέρη της Skoda Fabia 2021-
Μέχρι στιγμής δεν έχουν παρατηρηθεί πρόωρα «σημάδια κόπωσης» στα μηχανικά μέρη της Skoda Fabia τέταρτης γενιάς (2021-). Αυτό ισχύει τόσο για τους κινητήρες, όσο και για τα συστήματα ανάρτησης, και διεύθυνσης του μοντέλου. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το αμάξωμα της Fabia.
Μόνο στην περίπτωση όπου η Fabia χρησιμοποιείται αποκλειστικά για πολύ μικρές αποστάσεις, έχει παρατηρηθεί πως το λάδι αραιώνει και καταναλώνεται από τον κινητήρα. Αυτό όμως δεν αφήνει μόνιμο πρόβλημα στο μοτέρ και επιλύεται με μια αλλαγή λιπαντικού.
Μπορεί να έχουν σκιστεί τα λάστιχα στις πόρτες ή να κολλάει το infotainment
Περνώντας σε λοιπές φθορές που μπορεί να βρείτε κατά τον έλεγχο μιας μεταχειρισμένης Skoda Fabia, μπορεί να έχουν σκιστεί τα λάστιχα στις πόρτες, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να ακούγεται θόρυβος από τον άνεμο στο ταξίδι.
Περνώντας στο σύστημα infotainment, υπάρχει το ενδεχόμενο να εμφανίζονται καθυστερήσεις και κολλήματα, κάτι που εξαρτάται και από τη συσκευή που είναι συνδεδεμένη σε αυτό. Τέλος, έχουν υπάρξει λίγες αναφορές όπου διακόπηκε η λειτουργία κάποιου διακόπτη ηλεκτρικών παραθύρων.
Πίσω θα χωρέσουν 2 ενήλικες και 1 παιδί, έχει από τα μεγαλύτερα πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας
Η Skoda Fabia της τρέχουσας γενιάς έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο από την πρώτη Octavia, κάτι που έχει θετικό αποτέλεσμα στον τομέα της ευρυχωρίας. Πιο συγκεκριμένα, στο πίσω κάθισμα θα ταξιδέψουν απροβλημάτιστα 2 ενήλικες και 1 παιδί, με τον «αέρα» για τα γόνατα των πίσω να είναι 11,8 εκατοστά και αυτόν για τα κεφάλια τους να είναι 2,2 εκατοστά, δημιουργώντας έτσι τον κατάλληλο χώρο για άτομα ύψους 1,80 μέτρων.
Το πορτ-μπαγκάζ είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία, με τον ωφέλιμο όγκο να είναι 380 λίτρα.
Η Skoda Fabia είναι ευέλικτη εντός πόλης, με «όπλα» την καλή περιφερειακή όραση και το ελαφρύ τιμόνι. Οι λακκούβες στο δρόμο απορροφώνται σωστά, ενώ σε επαρχιακό δρόμο υπό πίεση οι κλίσεις είναι περιορισμένες και η οδική συμπεριφορά προβλέψιμη. Στο ταξίδι το αυτοκίνητο είναι ευθύβολο και σταθερό.
Συμπέρασμα: Η Skoda Fabia 4ης γενιάς είναι ώριμη και απροβλημάτιστη ως μεταχειρισμένη
Συνοψίζοντας, η Skoda Fabia τέταρτης γενιάς είναι ώριμη, έχοντας ως κύρια «ατού» τη μεγάλη ευρυχωρία και τις περιορισμένες φθορές. Οι κινητήρες δεν εμφανίζουν προβλήματα και τα μηχανικά εξαρτήματα δεν χρειάζονται πρόωρη αντικατάσταση, καθιστώντας την τελευταία Fabia μια καλή επιλογή για αγορά «φρέσκου» μεταχειρισμένου.Οι τιμές των μεταχειρισμένων Skoda Fabia 2021- διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου | Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου |
---|---|
Skoda Fabia 2021 | 13.200 ευρώ |
Skoda Fabia 2022 | 15.500 ευρώ |
Skoda Fabia 2023 | 16.000 ευρώ |
Skoda Fabia 2024 | 17.500 ευρώ |