autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 μικρά SUV με καλούς χώρους πίσω

3 μικρά SUV με καλούς χώρους πίσω

Τιμές μοντέλων: 05/06/2025
PEUGEOT 2008 1.2 PureTech: 22 700€ MG ZS 1.5L 5-MT: 18 950€
SMART #1 EV 200 kW 49 kWh: 31 950€

3 μικρά SUV με καλούς χώρους πίσω

3/6/2025

Το crossover απαιτεί και χώρους
Το smart #1 νούμερο 1 στο κεφάλι
Το MG ZS δεν κάνει περικοπές ευρυχωρίας
Το Peugeot 2008 εκμεταλλεύεται τις διαστάσεις του

Το crossover απαιτεί και χώρους

Η μόδα του SUV σε κάθε κατηγορία που έχει κυριαρχήσει στην αγορά εδώ και αρκετά χρόνια έχει διάφορες αιτιολογήσεις. Και παρ’όλο που κάποιοι ίσως να σκεφτούν την απόσταση από το έδαφος ως το πρώτο πράγμα που χαρακτηρίζει ένα crossover, το είδος γενικά φέρει αυξημένες διαστάσεις και από τα ατού οι χώροι αναφέρονται συχνά. Ειδικά σε πιο μικρά αυτοκίνητα, που συχνά θα χρησιμοποιηθούν αρκετά σε αστικό περιβάλλον με όλα όσα προϋποθέτει αυτό, τα επιπλέον εκατοστά θα πρέπει να δικαιολογηθούν με μεγαλύτερη άνεση για τους επιβάτες πίσω. Εδώ έχουμε λοιπόν τρία μοντέλα που δικαιολογούν το μήκος, το πλάτος, αλλά και το ύψος τους.

Μάρκα/Μοντέλο Για Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) Για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) Πλάτος πίσω καθίσματος (εκ.)
SMART #1 EV 200 kW 49 kWh 160 95 1365
MG ZS 1.5L 5-MT 106ps 160 70 1350
PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100ps 155 52 1352

Το smart #1 νούμερο 1 στο κεφάλι

Αεράτα στην κυριολεξία έχει εισέλθει στην ελληνική αγορά το νεοαφιχθέν smart #1, που, αν και η μικρότερη πρόταση στην ανανεωμένη γκάμα της εταιρείας, ανατρέπει πλήρως την εικόνα του λιλιπούτειου οχήματος που για πάνω από δύο δεκαετίες είχε χαραχτεί στο μυαλό του κοινού. Πρόκειται για το μοντέλο με το μεγαλύτερο χώρο για το κεφάλι στην κατηγορία, προσφέροντας 9,5 εκατοστά για το μέσο επιβάτη και δίνοντας περιθώριο σε ψηλούς που συχνά… βρίσκουν σε τέτοια αυτοκίνητα να τεντώσουν λίγο παραπάνω το λαιμό. Και το υπόλοιπο σώμα δηλαδή, καθώς τόσο στο χώρο για τα γόνατα, όσο και στο συνολικό πλάτος του πίσω καθίσματος, το smart #1 έχει από τις κορυφαίες τιμές στην κατηγορία. Φαίνεται ότι πλέον χωρούν όλοι στα smart.

Το MG ZS δεν κάνει περικοπές ευρυχωρίας

Μπορεί η χαμηλή τιμή να είναι βασικό προσόν για τα MG σήμερα, αλλά δεν είναι και σπάνιο να εντυπωσιάζεται κανείς όταν ρίχνει μια ματιά στα χαρακτηριστικά τους. Εν προκειμένω το MG ZS δίνει αξιοζήλευτη ευρυχωρία, με 16 εκατοστά περιθώριο στα γόνατα που το καθιστά από τους επικεφαλής στη συγκεκριμένη μέτρηση, πλατύ πίσω κάθισμα και μπόλικο αέρα για το κεφάλι των περισσότερων. Και με κόστος που ξεκινά αρκετά κάτω από τα 20.000 ευρώ είναι εύκολο να δει κανείς και εδώ το value for money επιχείρημα της MG.

Το Peugeot 2008 εκμεταλλεύεται τις διαστάσεις του

Το Peugeot 2008 ξεχωρίζει για τις καλές του επιδόσεις σε πρακτικά κάθε μετρήσιμο τομέα και αυτό προφανώς συμπεριλαμβάνει και το εσωτερικό. Ένα άτομο μέσου ύψους δε θα προβληματιστεί καθόλου με την οροφή, θα ξενοιάσει με τον αέρα στα γόνατα και θα βολευτεί στο πλατύ πίσω κάθισμα, που ξεπερνά τα 1,35 μέτρα και θα χωρέσει εύκολα τρεις επιβάτες, με χαρακτηριστική άνεση κιόλας αν είναι λίγο πιο μικρόσωμοι. Και αυτό ως κομμάτι ενός ολοκληρωμένου πακέτου που ικανοποιεί παντού, από το πορτ μπαγκάζ και την πολυτέλεια της καμπίνας μέχρι τις επιδόσεις και την κατανάλωση.

CITROEN
OMODA