autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 μικρά πόλης με μικρό κύκλο στροφής που βολεύουν στο παρκάρισμα

3 μικρά πόλης με μικρό κύκλο στροφής που βολεύουν στο παρκάρισμα

Τιμές μοντέλων: 30/05/2025
TOYOTA YARIS 1.5 Hybrid 115: 21 620€ HYUNDAI i20 1.0T 6MT: 19 090€
PEUGEOT 208 Hybrid e-DCS6: 20 900€

3 μικρά πόλης με μικρό κύκλο στροφής που βολεύουν στο παρκάρισμα

29/5/2025

Δεν αρκεί να χωράνε, πρώτα πρέπει να μπουν
Λιγότερο από 10 μέτρα ο κύκλος στροφής του Yaris
Το Peugeot 208 το έχει και στο τιμόνι
Πολύ καλό στα 10,4 μέτρα το Hyundai i20

Δεν αρκεί να χωράνε, πρώτα πρέπει να μπουν

Η οδήγηση στην πόλη έχει τις δικές της προκλήσεις. Κίνηση, ξεκίνα-σταμάτα, χαμηλές ταχύτητες και φυσικά, στενοί δρόμοι και παρκάρισμα. Η κατηγορία B κοιτά μερικές φορές προς τον αυτοκινητόδρομο, αλλά δεν είναι τυχαίο που κάνουμε λόγο για μικρά πόλης – ο αστικός ιστός είναι το πιο συνηθισμένο περιβάλλον τους και εκεί θα ξεδιπλώσουν σημαντικό μέρος των αρετών τους. Το πόσο εύκολα στρίβουν και μανουβράρουν είναι βασικό ατού για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, γιατί από εκεί θα κριθεί η οδηγική άνεση στα στενά και η κατάληψη μιας οριακής σε μέγεθος θέσης παρκαρίσματος. Πάμε λοιπόν να δούμε 3 μικρά πόλης με μικρό κύκλο στροφής, που θα σας γλιτώσουν από αρκετούς πονοκεφάλους στην καθημερινή μετακίνηση.

Μάρκα/Μοντέλο Τιμή-από Ευκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής)
TOYOTA YARIS 1.5 Hybrid 115 116ps   9,8
HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps   10,4
PEUGEOT 208 Hybrid e-DCS6 110ps   10,4

Λιγότερο από 10 μέτρα ο κύκλος στροφής του Yaris

Η μεγάλη αγάπη του Έλληνα αγοραστή για πάνω από 25 χρόνια, το Toyota Yaris είναι σταθερά στα best-seller της εγχώριας αγοράς ανεξαρτήτως κατηγορίας και διατηρεί τη φήμη του από γενιά σε γενιά. Στη σημερινή μορφή του εξακολουθεί να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη των οδηγών με τον οικονομικό του κινητήρα (λιγότερο από 3,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη), την ποιότητά του εντός και εκτός και, στην περίπτωσή μας, με το μικρό κύκλο στροφής. Μόλις στα 9,8 μέτρα, το Yaris θα βρει το δρόμο του σε κάθε κενό που το χωρά και θα ελιχθεί εύκολα στις ασφυκτικές αστικές συνθήκες.

Το Peugeot 208 το έχει και στο τιμόνι

Με μεγάλη γκάμα εκδόσεων, premium προσέγγιση, σπορ χαρακτήρα και ανταγωνιστικά νούμερα σε πολλούς τομείς, το Peugeot 208 δικαίως έχει αναδειχθεί σε ένα από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας. Ανάμεσα σε αυτά που μπορεί να κάνει καλά το γαλλικό μικρό είναι και οι μανούβρες, καθώς με ακτίνα στροφής 10,4 μέτρα θα μπορέσει να κινηθεί γύρω από το όχημα που έχει παρκάρει στη γωνία και να πιάσει τη θέση στο στενό πάρκινγκ. Θα βγάλει όμως τον οδηγό του ασπροπρόσωπο και εκτός πόλης, με καλή επιτάχυνση και ρεπρίζ και ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα που ρίχνουν την κατανάλωση κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ.

Πολύ καλό στα 10,4 μέτρα το Hyundai i20

Είναι πολλοί οι λόγοι για να κοιτάξει κανείς το Hyundai i20 και να το εντάξει στην καθημερινότητά του. Χαμηλές τιμές (η βασική έκδοση ξεκινά από τα 17.790 ευρώ), καλός εξοπλισμός και κορυφαίοι χώροι που περιλαμβάνουν το πλατύτερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας και σχεδόν 14 εκατοστά για τα γόνατα το καθιστούν ιδιαίτερα θελκτική πρόταση. Οι χώροι εντός πάντως δε μεταφράζονται σε εξωτερικό όγκο, καθώς το i20 αποδεικνύεται και ιδιαίτερα ευέλικτο στην οδήγηση, με κύκλο στροφής εφάμιλλο του 208 στα 10,4 μέτρα που τονίζει τη χρηστικότητά του και τον πρακτικό καθημερινό του χαρακτήρα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

OPEL
RENAULT