Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Peugeot 208 1.2 PureTech 130 PS EAT8

Διαβάστηκε από 89592 αναγνώστες - 3/9/2020

Το νέο 208 πραγματικά έκανε την επανάσταση. Με φουτουριστική εμφάνιση, 3D πίνακα οργάνων και έναν κινητήρα διαμάντι, για λίγο χάνει το χρυσό.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Το ομορφότερο μικρό
Οι υπεύθυνοι σχεδίασης κατάφεραν να προσαρμόσουν τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που γνωρίσαμε στα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας όπως 3008 και 5008, σε ένα μοντέλο compact διαστάσεων, με το αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό. Το νέο Peugeot 208 υιοθετεί την λογική με το μακρύ καπό και την μεγαλύτερη κλίση του παρμπρίζ, τις χαρακτηριστικές νυχιές στα φωτιστικά σώματα αλλά και την πίσω οριζόντια φάσα, σχεδόν όπως τα νεότερα ομόσταυλα αδέρφια του. Μαζί με τις έντονες νευρώσεις στο καπό και τον εντυπωσιακό νέο προφυλακτήρα με τα LED φωτιστικά σώματα, δημιουργεί ένα ξεχωριστό αισθητικά σύνολο που η αλήθεια είναι πως δύσκολα δεν θα έχει καθολική αποδοχή.  

Εσωτερικό: Premium και τεχνολογικά άριστο
Βγάλτε τελείως από το μυαλό σας το Peugeot 208 που ξέρατε. Η νέα του γενιά είναι 100% διαφορετική σε όλα τα επίπεδα. Αρχικά, αυτό που μας τράβηξε εντονότερα την προσοχή, είναι η προσεγμένη ποιότητα των υλικών που έχουν επιλεγεί, καθώς συναντάμε πλούσια μαλακή επένδυση, η οποία σε συνδυασμό με την εξαιρετική συναρμογή και το φινίρισμα, σου βγάζει ακριβώς την αίσθηση που θέλεις από το καινούργιο σου αυτοκίνητο. Πως θα παραμείνει ανεπηρέαστο από το πέρασμα των χρόνων.Αμέσως μετά έρχεται να συνεχίσει την φρέσκια ατμόσφαιρα η λογική διάταξης Peugeot 3D i-cockpit, που πλέον μεταφράζεται σε έναν υπερυψωμένο πίνακα οργάνων 10 ιντσών με 3D στοιχεία και μία έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Η πρώτη είναι πραγματικά ένα ολοκαίνουργιο στοιχείο, καθώς όποτε το βλέμμα του οδηγού πέφτει στον πίνακα οργάνων, αμέσως νιώθει πως οδηγεί το πιο καινούργιο και μοντέρνο αυτοκίνητο.Η δεύτερη οθόνη αποτελεί το κέντρο ελέγχου για το infotainment σύστημα, το οποίο έχει αναβαθμιστεί και χαρακτηρίζεται από πλήρη συνδεσιμότητα. Κάτω από την συγκεκριμένη οθόνη συναντάμε πλήκτρα τύπου πιάνο, όπως τα γνωρίσαμε στο 3008, με στοιχεία αφής μάλιστα, ενώ την εικόνα ολοκληρώνει μία ευρύχωρη θήκη – επαγωγικός φορτιστής που μπορεί και να κλείσει, διατηρώντας τα αδιάκριτα βλέμματα εκτός. 



Χώροι: Aνετο, αλλά χωρίς να εντυπωσιάζει
Οδηγός και συνοδηγός στο νέο Peugeot 208 άνετα μπορούν να ξεχαστούν και να θεωρήσουν πως βρίσκονται στις θέσεις ενός μικρομεσαίου μοντέλου, καθώς ο χώρος είναι πραγματικά παραπάνω από αρκετός. Η μερικώς όμως σπορτίφ λογική που έχει ακολουθηθεί στα πίσω καθίσματα,  δεν προσφέρει ανάλογα επίπεδα ευρυχωρίας στους πίσω επιβάτες. Τέλος, ο χώρος αποσκευών στα 311 λτ. είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας και θα κάνει τη δουλειά του, χωρίς να εντυπωσιάσει.

​​​​​​​

Κινητήρας-επιδόσεις: Τα κάνει όλα και... δεν καίει

Ο 1,2 Puretech κινητήρας των 130 ίππων δίνει το κάτι παραπάνω στο μικρό γαλλικό μοντέλο σε επιδόσεις, χάρη στην ικανότητα του να είναι μεστός από χαμηλά μέχρι και τις 5-5,5 χιλ. στροφές. Ειδικά στις ρεπρίζ, όπου η πλούσια ροπή των 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. μας έσωσε εξαιρετικά νούμερα. Το μοτέρ βέβαια αναδεικνύεται και από το EAT8 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με δυνατότητα εναλλαγής σχέσεων με paddles πίσω από το τιμόνι, που λειτουργεί υποδειγματικά, Οι σχέσεις αλλάζουν άμεσα και γρήγορα, ενώ η έξυπνη λειτουργία του σε βοηθά να βρίσκεις τη μέγιστη ροπή, εξοικονομώντας καύσιμο (μέση κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ.) και κρατώντας χαμηλά τα επίπεδα θορύβου.



Οδική συμπεριφορά: Η καλύτερη ποιότητα κύλισης
Πριν ακόμα διανύσεις τα πρώτα μέτρα με το νέο Peugeot 208, μία καλή γεύση του τι θα νιώσεις σου δίνει η αίσθηση που λαμβάνεις αμέσως μόλις κάτσεις στην θέση του οδηγού. Η νέα θέση οδήγησης, μαζί με τα μικρότερα παράθυρα και τη κλίση του παρμπρίζ, σε βάζουν σε πολεμικές ανησυχίες και σε ετοιμάζουν για ένα σύνολο που μπορεί να τα κάνει όλα. Και έτσι είναι, καθώς την ώρα που μπορεί να σου ξυπνήσει σπορ ένστικτα, είναι πιο άνετο και σίγουρα πιο ήσυχο στο εσωτερικό.Η ανάρτηση φιλτράρει πολύ καλά τις όποιες λακκούβες συναντήσει ενώ οι αντιδράσεις του είναι περισσότερο μικρομεσαίου, ειδικά σε ανοικτά ταξίδια. Ιδιαίτερης τεχνοτροπίας το τιμόνι, που ενώ μπορεί αρχικά να δείχνει ελαφρύ, στην πράξη μεταφέρει αστραπιαία και στο 100% τις όποιες εντολές του οδηγού. Το γαλλικό DNA του μοντέλου όχι απλά δεν χάθηκε, αλλά έγινε εντονότερο σε αυτή τη γενιά, δείχνοντας πως το φανατικό κοινό όχι απλά θα παραμείνει, μα θα πολλαπλασιαστεί σίγουρα.