Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Τα 5 μικρά με την χαμηλότερη κατανάλωση

Τα 5 μικρά με την χαμηλότερη κατανάλωση

Διαβάστηκε από 18225 αναγνώστες - 3/4/2018

Οι καιροί έχουν αλλάξει και ο αγοραστής καινούργιου αυτοκινήτου θα κοιτάξει σίγουρα την κατανάλωση που υπόσχεται το εκάστοτε μοντέλο ώστε να προσχωρήσει στην αγορά του. Εμείς σας παρουσιάζουμε 5 μοντέλα που είναι τσακωμένα με τα βενζινάδικα.

Θέλετε Ιαπωνικό; Έχουμε και μάλιστα δυο! Το Nissan Micra 0,9T 90 Ps και το Toyota Υaris. Το πρώτο υπόσχεται μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 3,7 λτ./100 χλμ ενώ το best seller Yaris χρειάζεται 0,4 λτ παραπάνω.

Κοινοποίησέ το »


Θέλετε Γαλλικό; Έχουμε δύο! DS3 και Peugeot 208 φοράνε τον ίδιο ατμοσφαιρικό 1,200άρη κινητήρα απόδοσης 82 ίππων και υπόσχονται κατανάλωση 4,1λτ/100

Θέλετε Γερμανικό; Το πολυτελές Α1 με τον 1000άρη κινητήρα θα καλύψει όλες τιε ανάγκες σας ενώ δεν θα χρειαστεί να επισκέπτεστε συχνά το βενζινάδικο καθώς τα 4,2λτ/100χλμ που καταναλώνει το βάζουν μες την 5άδα με την χαμηλότερη κατανάλωση.

Δείτε τα αναλυτικά:

Nissan Micra 0,9T 90 PS

Nissan Micra 0,9T 90 PS
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η 5η γενιά του Micra λογίζεται ως η ολική επαναφορά της Nissan στην κατηγορία των μικρών αφού εκτός του πολύ καλού του χαρακτήρα, είναι εκσυγχρονισμένο και σύμφωνο με τα νέα δεδομένα της κατηγορίας, θέτοντας μάλιστα και το ίδιο αρκετά από αυτά. Με δάνειο αυτή τη φορά τον μικρό TCe κινητήρα της Renault και του «αδελφού» Clio, το Micra αποκτά την πρώτη στην ιστορία του υπερτροφοδοτούμενη βενζινοκίνητη έκδοσή του.

Όσο αναφορά την κατανάλωση, το Micra τα καταφέρνει περίφημα καθώς το αραιής κλιμάκωσης 5άρι κιβώτιο βοηθάει πολύ ώστε να πετυχαίνει μια από τις καλύτερες τιμές της κατηγορίας. Η Nissan υπόσχεται πως το μικρό της μοντέλο χρειάζεται μόλις 3,7λτ καυσίμου για κάθε 100χλμ.

Οι χάρες όμως του Micra δεν σταματάνε εκεί. Είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας καθώς έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά που δίνει έμφαση στην αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από το αυτοκίνητο ενώ  ποιοτικά βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας.

Θα ικανοποιήσει ακόμα και αυτούς που αναζητούν χώρους στην συγκεκριμένη κλάση καθώς θα μεταφέρει με άνεση 4 επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους. 


 

Μοντέλο MICRA
Version 0.9 T 90 PS
Πόρτες 5
Κυβισμός 898
Κατηγορία ΜΙΚΡΑ
Τιμή 14.090
Τιμή με έκπτωση 14.090
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)  
Μήκος 3999
Πλάτος 1743
Υψος 1455
Μεταξόνιο 2525
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 300
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 41
Απόσταση απο το έδαφος 145
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)  
Καθαρό 1001
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)  
Κυβικά εκατοστά 898
Μέγιστη ισχύς (ps) 90
Στροφές μέγιστης ισχύος 5500
Μέγιστη ροπή (nm) 140
Στροφές μέγιστης ροπής 2250
Κύλινδροι - διάταξη 3
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ

Toyota Yaris 1,0 VVTi 69 PS

Toyota Yaris 1,0 VVTi 69 PS
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To best seller Yaris  έχει στην γκάμα του τον βασικό 1000άρη κινητήρα που αποδίδει 69 ίππους. Σίγουρα δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο  αλλά ούτε και στο πορτοφόλι. Με κατανάλωση μόλις 4,3λτ/100χλμ θα σε πάει εντός και εκτός πόλης χωρίς να χρειαστείς μια περιουσία για καύσιμο.

Ο κινητήρας έχει πολιτισμένη λειτουργία  και δεν θα κουράσει τα αυτιά των επιβατών. Το ωφέλιμο εύρος στροφών βρίσκεται μεταξύ 2,000-3,500 σ.α.λ ενώ το μακρύ σε κλιμάκωση κιβώτιο συντελεί στο να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα η κατανάλωση αλλά και οι εκπεμπόμενοι ρύποι.

Σημειώστε στα θετικά του Ιαπωνικού μοντέλου τους πολύ καλούς χώρους τόσο για επιβάτες όσο και για αποσκευές ενώ η συνολική αίσθηση που αποκομίζουν οι επιβάτες από την ποιοτική καμπίνα είναι αντάξια του ονόματος Toyota.  

Στο δρόμο το δημοφιλές μικρό είναι κατά βάση ουδέτερο και άνετο. Η ανάρτηση θα φιλτράρει εντελώς τις αστικές λακκούβες την ώρα που το ελαφρύ σε βάρος τιμόνι έχει καλή αίσθηση και πληροφορεί σωστά τον οδηγό για το τι γίνεται στον μπροστινό άξονα.
 

Μάρκα TOYOTA
Μοντέλο YARIS
Version 1.0 5d
Πόρτες 5
Κυβισμός 998
Κατηγορία ΜΙΚΡΑ
Κυκλοφόρησε 2012
Facelift 2014
Crash Test Euroncap *****
   
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)  
Μήκος 3945
Πλάτος 1695
Υψος 1510
Μεταξόνιο 2510
Μετατρόχιο εμπρός 1470
Μετρατρόχιο πίσω 1460
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 286
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) 1180
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 42
Απόσταση απο το έδαφος 130
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)  
Καθαρό 980
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)  
Κυβικά εκατοστά 998
Μέγιστη ισχύς (ps) 69
Στροφές μέγιστης ισχύος 6000
Μέγιστη ροπή (nm) 95
Στροφές μέγιστης ροπής 4300
Κύλινδροι - διάταξη 3
Διάμετρος 72,5
Διαδρομή 80,5
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Σχέση συμπίεσης 11,5
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ

DS3 1,2 Puretech 82 PS

DS3 1,2 Puretech 82 PS
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

 Στην συγκεκριμένη περίπτωση η Citroen αναβίωσε το όνομα DS στην νέα της σειρά, δημιουργώντας μια premium εκδοχή των μοντέλων της. Έτσι η μοναδική σχεδίαση κάνει το DS3 να ξεχωρίζει. Η οροφή δίνει την αίσθηση ότι αιωρείται ενώ η μεσαία κολώνα (το B pillar), θυμίζει φτερό καρχαρία και στο εσωτερικό κρύβει μια πολύ εύχρηστη χειρολαβή που διευκολύνει τους πίσω επιβάτες. Η εξωτερική σχεδίαση συμπληρώνεται από την επιβλητική μάσκα με τον τραπεζοειδή αεραγωγό και τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα LED. 

Στο εσωτερικό συνεχίζεται η μοντέρνα σχεδίαση. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από premium υλικά ενώ την διαφορά κάνουν οι αμέτρητοι συνδυασμοί χρωμάτων που μπορούν να επιλεγούν. Επενδύσεις, ταμπλό και καθίσματα μπορούν να αναδεικνύουν το προσωπικό γούστο του ιδιοκτήτη και όχι του σχεδιαστή ή του τμήματος marketing της εταιρείας. Υπολογίστε ότι μπορείτε να επιλέξετε ακόμη και το εξωτερικό χρώμα της «αιωρούμενης» οροφής αλλά και των τροχών και έχετε την πληρέστερη, ίσως, διαθέσιμη επιλογή της αγοράς, για να ικανοποιήσετε τα γούστα σας. Οι εσωτερικοί χώροι αποδεικνύονται άνετοι για 5 ενήλικες. Αυτός που θα κάτσει στην μέση του πίσω καθίσματος θα στριμωχτεί λιγάκι, αλλά για το μήκος του DS3 που είναι 3,95 μέτρα, είναι ικανοποιητικοί.

Ο οικονομικός 1,200άρης κινητήρας αποδίδει 82 αλόγα και θα κινήσει με άνεση το μικρό αμάξωμα. Έχει βέβαια αστικό προσανατολισμό αλλά δεν θα πει όχι και σε ταξίδια. Συνδυάζεται με χειροκίνητο αλλά και με αυτόματο κιβώτιο το οποίο θα σας λύσει τα χέιρα στο αστικό περιβάλλον.

Στο δρόμο το DS3 στρίβει γρήγορα και με ασφάλεια, παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης επεμβαίνει πολύ σπάνια και μόνο αν πιεστεί, αλλά το κάνει στη σωστή στιγμή. Πολύ καλή η πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης που φτάνει στα χέρια του οδηγού. Ικανοποιητικά τα φρένα ενώ θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε την καλή εργονομία του εσωτερικού και την σωστή στήριξη που προσφέρουν τα καθίσματα. 
 

Μάρκα DS
Μοντέλο DS3
Version 1.2 PureTech 82
Πόρτες 3
Κυβισμός 1199
Κατηγορία ΜΙΚΡΑ
Κυκλοφόρησε 2016
Τιμή 16.068
Τιμή με έκπτωση 15.568
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)  
Μήκος 3948
Πλάτος 1715
Υψος 1458
Μεταξόνιο 2464
Μετατρόχιο εμπρός 1465
Μετρατρόχιο πίσω 1468
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 285
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 50
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)  
Καθαρό 974
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)  
Κυβικά εκατοστά 1199
Μέγιστη ισχύς (ps) 82
Στροφές μέγιστης ισχύος 5750
Μέγιστη ροπή (nm) 118
Στροφές μέγιστης ροπής 2750
Κύλινδροι - διάταξη 3
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ

Peugeot 208 1,2 Puretech 82 PS

Peugeot 208 1,2 Puretech 82 PS
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,2 PureTech των 82 ίππων που συναντάμε και στο 208 παίρνει βαθμολογία πάνω από τη βάση. Χρειάζεται 12,5 δευτ. για να κάνει το 0-100χλμ./ώρα, ενώ η μικρή του ροπή ( 118Nm) θα γίνει αισθητή μόνο στην εθνική. Εντός της πόλης δεν θα προβληματίσει στιγμή, καθώς έχει αρκετή δύναμη από τις χαμηλές στροφές και θα νιώσετε το απαραίτητο τράβηγμα με το πάτημα του τρίτου πεντάλ. Ο 3κύλινδρος κινητήρας δεν πρόκειται να ακουστεί σε καμία των περιπτώσεων μέσα στη καμπίνα, ούτε έχει περιττούς ενοχλητικούς κραδασμούς που θα σας κουράσουν σε πιθανά ταξίδια.
 
Στον τομέα της κατανάλωσης, σύμφωνα με την εταιρία, το γαλλικό μικρό καίει 4,1 λίτρα τα 100χλμ. Ένα νούμερο που ικανοποιητικό και θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους στον αστικό κύκλο.
 
Στο δρόμο, η μαλακή ανάρτηση απορροφά με περίσσια άνεση τις κακοτεχνίες των δρόμων, οι κλίσεις του αμαξώματος μπορεί να γίνονται αντιληπτές υπό πίεση, μα καταφέρνει να διατηρήσει την τροχιά του όντας απολαυστικό. Το μικρής διαμέτρου τιμόνι παρέχει άριστη πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ τα φρένα είναι πολύ δυνατά.
 
Μπορεί στην βασική έκδοση, ο κινητήρας να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο, όμως σε καθημερινή χρήση και δεν καίει και τραβάει καλά. 
Μάρκα PEUGEOT
Μοντέλο 208
Version 1.2 PureTech 82 5d
Πόρτες 5
Κυβισμός 1199
Κατηγορία ΜΙΚΡΑ
Κυκλοφόρησε 2012
Crash Test Euroncap *****
Τιμή 12.901
Τιμή με έκπτωση 12.901
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)  
Μήκος 3973
Πλάτος 1829
Υψος 1460
Μεταξόνιο 2538
Μετατρόχιο εμπρός 1475
Μετρατρόχιο πίσω 1470
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 285
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) 1076
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 50
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)  
Καθαρό 975
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)  
Κυβικά εκατοστά 1199
Μέγιστη ισχύς (ps) 82
Στροφές μέγιστης ισχύος 6000
Μέγιστη ροπή (nm) 118
Στροφές μέγιστης ροπής 2750
Κύλινδροι - διάταξη 3
Διάμετρος 75
Διαδρομή 90,5
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Σχέση συμπίεσης 11,1
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ

Audi A1 1,0 TFSi

Audi A1 1,0 TFSi
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Α1 ήταν το πρώτο Audi που έλαβε τον 1.000άρη κινητήρα του VW γκρουπ. Ο κινητήρας αυτός ταιριάζει στο Α1 και εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.), έχει αρκετή ροπή από χαμηλά και ελαστικότητα με αποτέλεσμα τις καλές μεσαίες επιταχύνσεις (αν και δεν θα λέγαμε όχι σε μια 6η σχέση), ενώ είναι πολιτισμένος σε λειτουργία. Ok, η 3κύλινδρη φύση του είναι πιο αισθητή σε σχέση με το Α3, όμως σε καμία περίπτωση δεν ενοχλεί και είναι λιγότερο αισθητή σε σχέση με άλλα 3κύλινδρα μοτέρ της κατηγορίας. Τέλος, χαμηλές είναι και οι απαιτήσεις του σε καύσιμο, αφού η επίσημη μέση κατανάλωση είναι στα 4,2 λτ./100 χλμ.

Στο εσωτερικό η σχεδίασή είναι minimal και σε κάθε περίπτωση μοντέρνα και ευχάριστη. Η ποιότητα των υλικών ανταποκρίνεται στα υψηλά στάνταρ της Audi, το ίδιο συμβαίνει και με τη συναρμογή, ενώ κάποιο μεγάλο παράπονο δεν έχουμε ούτε από την εργονομία καθώς το σύστημα πολυμέσων ακολουθεί την λογική Audi. Ωστόσο, εκεί που θα πρέπει να γίνει μια μικρή παραχώρηση, είναι στους χώρους για τους επιβάτες και κυρίως τους πίσω, αφού αυτοί δεν θα νιώσουν άνετα τόσο ως προς το πλάτος, όσο και ως προς τον αέρα για το κεφάλι.

Ο χώρο των αποσκευών από την άλλη, με μέγεθος 270 λίτρα βρίσκεται στο μέσο της κατηγορίας.
Στο δρόμο το A1 δεν διακρίνεται από αίσθηση κάρτ, ωστόσο μπορεί να γίνει σβέλτο όντας ταυτόχρονα ουδέτερο στις αντιδράσεις. Το τιμόνι έχει ηλεκτρική, αλλά ικανοποιητική αίσθηση, η ανάρτηση είναι μαλακή, όχι πλαδαρή, και απορροφά καλά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ τέλος απόλυτα ικανοποιητικά σε αποτελέσματα είναι τα φρένα.

Μάρκα AUDI
Μοντέλο A1
Version 1.0 TFSI
Πόρτες 3
Κυβισμός 999
Κατηγορία ΜΙΚΡΑ
Κυκλοφόρησε 2011
Facelift 2014
Crash Test Euroncap *****
Τιμή 17.570
Τιμή με έκπτωση 17.570
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)  
Μήκος 3954
Πλάτος 1740
Υψος 1416
Μεταξόνιο 2469
Μετατρόχιο εμπρός 1477
Μετρατρόχιο πίσω 1471
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 270
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) 920
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 45
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)  
Καθαρό 1035
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)  
Κυβικά εκατοστά 999
Μέγιστη ισχύς (ps) 95
Στροφές μέγιστης ισχύος 5000
Μέγιστη ροπή (nm) 160
Στροφές μέγιστης ροπής 1500
Κύλινδροι - διάταξη 3
Διάμετρος 74,5
Διαδρομή 75,4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 2
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ

Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις