10 φωτογραφίες »

Συγκρίνουμε Alfa Romeo Giulia με BMW 330i

Διαβάστηκε από 8732 αναγνώστες - 15/10/2020

Δείχνουν υψηλής ποιότητας και αυξημένων δυνατοτήτων, η Alfa Romeo Giulia και η BMW 330i, και έχουν ανάλογα καλή οδική συμπεριφορά. Ποια από τις δύο προτάσεις, όμως, είναι αυτή που θα λάμψει περισσότερο στο τέλος;

 
 
Οι Βαυαροί είχαν πολύ καιρό να δεχθούν ανταγωνισμό από την απέναντι πλευρά των Άλπεων, καθώς στη μεσαία κατηγορία η Alfa Romeo διέθετε μέχρι πριν από λίγο καιρό την "166", ένα μοντέλο, που πολλοί είτε δε γνωρίζουν είτε όσοι το γνώρισαν το έχουν κιόλας ξεχάσει. Ωστόσο, οι Ιταλοί δεν κατέθεσαν τα όπλα και παρουσίασαν τη σύγχρονη Giulia, η οποία είναι σαφώς πιο ικανή σε όλα τα επίπεδα και πιο απειλητική για τη Σειρά 3 της BMW και, δη, την 330i.



Η Giulia της δοκιμής μας είναι βαμμένη σε ένα βαθύ λαμπερό χρυσό τόνο, τον οποίο η Alfa ονομάζει Ocra GT Junior και στη Γερμανία κοστίζει 2.729 ευρώ επιπλέον. Η BMW είναι «ντυμένη» κάπως πιο διακριτικά, στο χρώμα πορτοκαλί του ηλιοβασιλέματος (877 ευρώ). Και οι δύο προτάσεις, λοιπόν, λάμπουν, αλλά ποια είναι η πιο φωτεινή στο τέλος;



Κατ αρχάς, ας δούμε την κομψή Ιταλίδα, που κλέβει την παράσταση από τη Βαυαρή σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση. Υπέροχες αναλογίες, όμορφες λεπτομέρειες, όπως το scudetto ή η μπροστινή πινακίδα κυκλοφορίας, που είναι τοποθετημένη στο πλάι, είναι στοιχεία απολύτως ταιριαστά. Από την πλευρά της, η Σειρά 3 δε χρειάζεται να κρύβεται δίπλα της, δείχνει καλά εκπαιδευμένη, όντας σφιχτή και κάπως πιο σοβαρή, όπως πάντα.

Και τα δύο μοντέλα έχουν κομψή διαχείριση του εσωτερικού, με αυτό της Alfa να δείχνει επίσης υψηλής ποιότητας, αν και για το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 8,8 ιντσών οι Ιταλοί έχουν αντιγράψει το κεντρικό χειριστήριο από την BMW. Ωστόσο, όχι με επιτυχία, καθώς το σύστημα αντιδρά ελαφρώς πιο αργά, ενώ η λογική και η πλοήγηση στο μενού δεν πλησιάζουν το πρωτότυπο.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει