18 φωτογραφίες »

Συγκρίνουμε Dacia Sandero TCe με Hyundai i20 T-GDI

Διαβάστηκε από 26119 αναγνώστες - 2/6/2021

Μονομαχία μικρής κατηγορίας με δύο ιδιαίτερους μονομάχους. Το πολυτάλαντο Hyundai i20 και το value for money Dacia Sandero. Η σύγκρισή μας αποδεικνύεται ενδιαφέρουσα και δείχνει τι μετράει περισσότερο στο τέλος.

 
 
Η πρώτη εντύπωση οφείλει να είναι και η αποφασιστική. Αυτό ισχύει για τα δύο μοντέλα της δοκιμής μας, το νέο Dacia Sandero και το Hyundai i20. Με την πρώτη ματιά, δύο παρόμοιας σχεδίασης μικρά αυτοκίνητα, μήκους σχεδόν 4 μέτρων, με περίπου 100 PS κάτω από το μπροστινό καπό τους, που είναι και τα δύο κόκκινα.

Αυτό που δεν μπορεί να υποψιαστεί κανείς από έξω γίνεται μέσα βεβαιότητα. Οι Κορεάτες έχουν δημιουργήσει σε μία σχεδόν ίση επιφάνεια με το Sandero, με καλύτερο concept χώρων. Στις μπροστινές θέσεις τα δύο μοντέλα είναι σχεδόν εξίσου ευρύχωρα, επειδή το μεγαλύτερο πλάτος του Hyundai είναι λιγότερο σημαντικό εδώ. Από την άλλη πλευρά, στο πίσω μέρος, το Dacia διαθέτει λιγότερο χώρο γύρω από τους ώμους, αλλά και ένα εκατοστό περισσότερο χώρο  πάνω από το κεφάλι. Επίσης, μας αρέσουν οι ταπετσαρίες των καθισμάτων, που είναι και στα δύο μοντέλα αφρώδεις, αν και είναι καλύτερες στο i20, καθώς παρέχουν έστω και ελαφρώς περισσότερη πλευρική στήριξη.



Ωστόσο, αισθανόμαστε πολύ άνετα και στο Dacia και αυτό οφείλεται στην απλότητά του. Για παράδειγμα, το σύστημα κλιματισμού ελέγχεται από τρία μεγάλα στρογγυλά χειριστήρια: ένα για τη θερμοκρασία, ένα για τη κατανομή του αέρα και ένα για την ισχύ της ροής του τελευταίου. Αυτονόητο, λοιπόν, και απλό. Και είναι εύχρηστο κατά την οδήγηση επίσης. Ο «ημερήσιος» χιλιομετρητής είναι πάντοτε καλά ορατός στο κεντρικό όργανο τόσο ως υποβοήθηση «ανάγνωσης» χαρτών, προγραμμάτων οδήγησης ή και ως υπολογιστές κατανάλωσης. Το Hyundai έχει σαφές πλεονέκτημα σε αυτόν τον τομέα. Το σύστημα πλοήγησής του λειτουργεί με περισσότερη βεβαιότητα, οι δυνατότητες σύνδεσης με το διαδίκτυο είναι πιο πολλές, ενώ η θέρμανση των καθισμάτων μπορεί να ρυθμιστεί ακόμα και μέσω φωνητικού ελέγχου.  



Εκτός από το συνηθισμένο standard εξοπλισμό ασφάλειας, όπως ESP κτλ., το Sandero εφοδιάζεται επίσης με σύστημα προειδοποίησης «τυφλής γωνίας» και υποβοήθηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, ενώ είναι διαθέσιμη η διαδικτυακή πλοήγηση και η ψηφιακή βοηθός Siri. Το Apple CarPlay λειτουργεί ασύρματα στο Dacia και «αντικατοπτρίζει» το κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth. Αντίθετα, για την ίδια διαδικασία είναι απαραίτητο στο Hyundai ένα καλώδιο.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Advertisement