Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
8 φωτογραφίες »

Οδηγούμε το νέο Audi ABT RS6-R των 740PS

Διαβάστηκε από 11149 αναγνώστες - 23/2/2021

Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι, που δεν τους αρκούν 600 ίπποι έτσι? Οδηγείς δηλαδή ένα Audi RS 6 και δεν είναι όσο επιθετικό θα το ήθελες? Ναι κύριοι, υπάρχουν κι αυτοί που θέλουν να ζουν την ακραία πλευρά της αυτοκίνησης, και αναζητούν συγκινήσεις που μπορεί να φέρει ένας V8 με 740 ίππους και 900 Nm ροπής. Η AUTO BILD είχε τη δυνατότητα να το οδηγήσει πρώτη και ακόμα «πονάμε» από την βίαιη επιτάχυνση...

Δεν είναι εύκολο να μετατρέψεις το «υπέροχο» σε «απόλυτο». Η λεπτή ισορροπία να χαλάσεις την ομοιογένεια και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, είναι εύκολο να χαθεί. Εκτός αν σε λένε ABT. H ΑΒΤ υπάρχει για να ικανοποιεί και τους πιο απαιτητικούς, προσφέροντας πολεμικές μηχανές, απαράμιλλης αξιοπιστίας. Η AUTO BILD ταξίδεψε να οδηγήσει 1 από τα 125 κομμάτια Audi RS 6-R ABT που θα διατεθούν σε πρώτη διανομή. Θέλουμε να εξακριβώσουμε γιατί δεν είναι αρκετά 600 άλογα ενός κανονικού RS 6.  


 
Όπως όλοι γνωρίζουμε, τα δημιουργήματα της ABT, τα χαρακτηρίζουν η κομψότητα, η δύναμη αλλά και η αξιοπιστία. Πλησιάζοντας το Audi RS 6-R, ερχόμαστε αντιμέτωποι με ένα πολύ εντυπωσιακό αυτοκίνητο, με ένα άκρως δυναμικό bodykit από ίνες άνθρακα. Ο κύριος πρωταγωνιστής της ημέρας, φιλοξενεί κάτω από το καπό του, ένα βίαιο V8, τεσσάρων λίτρων με 740 ίππους και 920 Nm ροπής. Η εξέλιξη αυτή στον κινητήρα, είναι αποτέλεσμα των τροποποιημένων turbo, ενός ειδικά σχεδιασμένου συστήματος ψύξης αέρα και ενός ατσάλινου συστήματος εξάτμισης (με τμήματα ινών άνθρακα), και επαναχαρτογράφησης του εγκεφάλου

 
Η «κλωτσιά» στο στομάχι από τον V8 
Αυτό που παρατηρούμε αμέσως μόλις ξεκινήσουμε την εμπειρία μας, μαζί του, είναι πως το Audi RS 6-R ABT, είναι κάπως σκληρό με τις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά ίσως να φταίνε και οι τροχοί 22 ιντσών που ουσιαστικά δεν αφήνουν περιθώρια καλύτερης απόσβεσης. Ξεκινώντας από χαμηλά, δεν βρίσκεις κάποιες διαφορές με το εργοστασιακό μοντέλο, αλλά όλα αλλάζουν όταν κάνεις πάτημα, από τις μεσαίες στροφές του κινητήρα. Το στομάχι σου σφίγγει με την ροπή να σε γρονθοκοπεί με τα 920Nm του V8 κινητήρα. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο απαιτεί όλη την προσοχή σου, και αυτό είναι πολύ εμφανές στις υψηλές ταχύτητες, όπου κι αν το δοκιμάσαμε.  


 
Το αυτοκίνητο έγινε θέμα συζήτησης, όπου κι αν περάσαμε, αφού ο ήχος του αλλά και η πολύ δυναμική του εμφάνιση, έκαναν την διαφορά. Και ουσιαστικά μοιράστηκαν και αυτοί την τύχη να δουν (έστω) ένα αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσουν αρχικά, 150 αντίτυπα. 
Εμείς θελήσαμε να μετρήσουμε το αυτοκίνητο, και να αξιολογήσουμε τις επιδόσεις του. Η ABT υπόσχεται τα πρώτα 100 σε 3,2 δευτερόλεπτα. Το RS6-R δεν τηρεί αρκετά την υπόσχεση επιτάχυνσης. Παρά τις πολλές προσπάθειες σε έναν καθαρό δρόμο, δεν μπορέσαμε να προσεγγίσουμε αυτήν την τιμή σε αυτό το δροσερό απόγευμα. Σε τέσσερις δοκιμές, τρεις φορές γράψαμε 3.7 και 3.6. Γιατί αυτό? Ίσως στην πραγματικότητα, να το επηρέασαν οι μεγάλοι τροχοί και η ενσωματωμένη συσκευή μέτρησης. 
 
Συμπέρασμα 
Η ABT άγγιξε το RS 6 και δημιούργησε το RS6-R ABT, με μικρές ουσιαστικά επεμβάσεις. Αν είσαι από αυτούς που απολαμβάνεις τις «γροθιές» στο στομάχι, τότε βγάλε 69.900 ευρώ από την τσέπη σου για τη μετατροπή...

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις