5 φωτογραφίες »

Εθισμός στο νέο Ηyundai Kona N Line

Διαβάστηκε από 8665 αναγνώστες - 24/9/2020

Facelift για το Hyundai Kona. Η πρόσοψη του μικρού SUV παραπέμπει σε καρχαρία, και στην έκδοση N-Line είναι πραγματικά ελκυστικό.

 
 
Η νέα έκδοση του Kona έρχεται βελτιωμένη στην σχεδίαση αλλά και στην παρεχόμενη άνεση. Οι άνθρωποι της Hyundai άκουσαν προσεκτικά την κριτική των πελατών τους και έχουν τροποποιήσει αμορτισέρ, ελατήρια και αντιστρεπτικές για καλύτερη άνεση στην οδήγηση. Δούλεψαν επίσης, για να περιορίσουν τον θόρυβο, τους κραδασμούς και τη σκληρότητα μέσα στην καμπίνα των επιβατών, αλλά και για να δημιουργήσουν μια πιο άνετη ατμόσφαιρα.  



Αυτό το άρθρο μας όμως, αφορά κατά βάση το εξωτερικό του κόκκινου καρχαρία. Η Hyundai μάς μεταφέρει στο βασίλειο των ζώων, καθώς, όπως λέει, το μπροστινό τμήμα του μοντέλου της έχει μορφή καρχαρία. Από την πλευρά μας, εμείς υποστηρίζουμε ότι δείχνει πολύ δυνατό, ενώ έχει μεγαλώσει σε μήκος κατά 4 εκατοστά, και φτάνει πλέον τα 4,21 μέτρα. Ταυτόχρονα, εντυπωσιάζει πραγματικά στη νέα έκδοση N-Line.



Όπως και στα σύγχρονα Audi, υπάρχουν πια αυλακώσεις εξαερισμού μεταξύ της γρίλιας της πρόσοψης και του καπό. Επίσης, υπάρχουν ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, καθίσματα με κόκκινες ραφές, μεταλλικά πεντάλ και λαβή επιλογέα του συστήματος μετάδοσης με το λογότυπο Ν. Το "N" σημαίνει Namyang, δηλαδή την έδρα του κέντρου εξέλιξης των Κορεατών. Εκτός κι αν αναφέρεται στο Nürburgring… Σε κάθε περίπτωση, το "N" είναι για τη Hyundai ό,τι το "M" για τη BMW.

Παρεμπιπτόντως, πρέπει να μιλήσουμε για τους κινητήρες. Αλλωστε, το Kona διατίθεται σε τέσσερεις εκδόσεις: Υπάρχει ηλεκτροκίνητη, υβριδική, βενζινοκίνητη και diesel έκδοση, καθώς και τεχνολογία 48 Volt. Το «πακέτο» εξοικονόμησης καυσίμου τοποθετείται στον diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων με τα 136 PS, στη συνέχεια χρησιμοποιείται το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ή το νέο, intelligent (iMT) χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο αποσυνδέει τον κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης, όταν ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το δεξί πεντάλ. Αυτό το κιβώτιο θα είναι επίσης προαιρετικά διαθέσιμο για την έκδοση με τον κινητήρα 1.0 T-GDI με τα 120 PS, ενώ η κορυφαία έκδοση εξοπλίζεται με τον turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 198 PS, σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT.



Επιπλέον, βέβαια, το Kona έγινε πολύ πιο έξυπνο. Ρίξτε μια ματιά στην τεράστια οθόνη αφής! Στο ανανεωμένο κορεατικό μικρό SUV η οθόνη μπορεί να χωριστεί, να συνδέσει μερικά κινητά τηλέφωνα μέσω Bluetooth, ενώ τα συστήματα υποβοήθησης αναγνωρίζουν κενές θέσεις στάθμευσης κοντά σας και σας ενημερώνουν για το πόσο κοστίζουν.
Α, ναι, το Kona επίσης θα σας ενημερώσει με το γνωστό «μπιπ-μπιπ-μπιπ», αν ξεχάσετε κάποιον στο πίσω κάθισμα, αφότου σταθμεύσετε. Αυτός ο έξυπνος κόκκινος καρχαρίας!

Συμπέρασμα
Το Kona διαθέτει πλήρη γκάμα, αφού θα διατίθεται σε diesel, βενζινοκίνητη, υβριδική και ηλεκτροκίνητη έκδοση - υπάρχουν τα πάντα. Με το facelift, το Hyundai Kona είναι ακόμα πιο κομψό, αλλά και πιο σπορτίφ στην έκδοση N-Line. Αν, μάλιστα, έχει -και στην πράξη- πιο άνετη ανάρτηση, θα είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι.