5 φωτογραφίες »

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Οδηγούμε το νέο Honda Jazz e:HEV

Διαβάστηκε από 32554 αναγνώστες - 29/6/2020

Η νέα, πέμπτη γενιά του Honda Jazz είναι διαθέσιμη μόνο σε υβριδική εκδοχή. Αυτή η εξέλιξη το καθιστά (στη Γερμανία) κατά 4.710 ευρώ ακριβότερο. Αξίζει το το μικρό ιαπωνικό μοντέλο ακόμη;

 
 
Το τμήμα εξέλιξης της Honda ασχολήθηκε πρόσφατα με... μουσικούς της διαστημικής ροκ: Όταν τίθεται σε λειτουργία ο ηλεκτροκινητήρας του νέου Honda Jazz, ακούγεται όπως το... διαστημόπλοιο Orion. Τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης, που διατίθενται με επιπλέον χρέωση, ταιριάζουν με το διαστημικό ήχο του νέου Jazz.



Ο εξοπλισμός, πάντως, θα μπορούσε κάλλιστα να ανήκει σε αυτοκίνητο της μεγάλης κατηγορίας!
Ρυθμιζόμενο cruise control με έλεγχο της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης, αναγνώριση σηματοδότησης και φωνητικός έλεγχος με εντολή, που ξεκινά από τη φράση "OK, Honda". Η οδηγική εντύπωση είναι επίσης... διαστημικού τύπου: δεν υπάρχει πλέον κιβώτιο ταχυτήτων, αφού στη θέση του βρίσκεται μια υβριδική μονάδα, της οποίας ο ηλεκτροκινητήρας ρυθμίζει το φορτίο και τις στροφές λειτουργίας του βενζινοκινητήρα.



Όταν οδηγείτε το τελευταίο Jazz, αυτό μοιάζει να κινείται από ένα βενζινοκινητήρα και ένα κιβώτιο CVT, οπότε επιδεικνύει τη δική του, ιδιαίτερη συμπεριφορά. Αν ο οδηγός επιταχύνει με θάρρος, ο βενζινοκινητήρας... ξυπνά με έντονο θόρυβο (πάντως, είναι λιγότερο θορυβώδης σε σχέση με αυτόν ενός Toyota Prius II). Μόνο με κάποια καθυστέρηση είναι αισθητή η αύξηση της ταχύτητας. Όλα είναι, όμως, υποκειμενικά, αφού η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h ολοκληρώνεται τελικά σε 9,5 δευτερόλεπτα.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει