Περισσότερη σταθερότητα και λιγότερη δυσφορία

Διαβάστηκε από 32555 αναγνώστες - 29/6/2020

Η ομάδα των εξελικτών αφαίρεσε πολλή μη αναρτώμενη μάζα από το πλαίσιο - πετυχημένα, όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς. Σε κάθε περίπτωση, το Honda Jazz δεν προσέφερε ποτέ τόσο υψηλή οδηγική άνεση. Το video του τμήματος δημοσίων σχέσεων κάνει λόγο για «περισσότερη σταθερότητα και λιγότερη δυσφορία!". Πάντως, το Jazz παραμένει καλό, όπως και στο παρελθόν: το πλάτος του είναι μετρημένο και, παρά την αύξηση του μήκους παραμένει ακόμα συμπαγές (το μήκος φτάνει τα 4,04 μέτρα), το ρεζεβουάρ διατηρείται ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, όπως επίσης η πίσω σειρά καθισμάτων, που παραπέμπει σε... origami με τις αμέτρητες δυνατότητες αναδίπλωσής της και γίνεται ιδανική για ποδηλάτες και φίλους των καταστημάτων "do it yourself".



Το Jazz αποδεικνύει ότι η προστασία/διάσωση του κλίματος δεν είναι διαθέσιμη δωρεάν στην Ευρώπη. Το αντίθετο, μάλιστα. Η υβριδική τεχνολογία αυξάνει την αρχική τιμή του Jazz στη Γερμανία κατά 4.710 ευρώ! Ο απλός βενζινοκινητήρας εξακολουθεί να υπάρχει, για παράδειγμα στην Ιαπωνία. Αν, όμως, ερχόταν στην Ευρώπη, θα παρέβαινε το όριο εκπομπών CO2 των 95 γραμμαρίων και στη Honda θα είχε επιβληθεί πρόστιμο από την ΕΕ.



Έπειτα από τις δοκιμαστικές διαδρομές μας, ο υπολογιστής ταξιδιού δείχνει κατανάλωση μεταξύ 4,7 και 5,1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα με το ένα πέμπτο των διαδρομών σε αυτοκινητόδρομο. Το παλιό Jazz χρειαζόταν συνήθως γύρω στα 6,5 λίτρα. Ακόμα κι όταν ο χρήστης εκμεταλλεύεται πλήρως την υβριδική τεχνολογία και καταφέρνει την ελάχιστη κατανάλωση των μόλις δύο λίτρων, η πρόσθετη τιμή με τις σημερινές τιμές καυσίμων αποδίδεται μετά από περισσότερα από 200.000 χιλιόμετρα. Ακόμα κι αν τα αυτοκίνητα της Honda κατάφερναν σχεδόν πάντα να διανύουν τόσα πολλά χιλιόμετρα στο παρελθόν, η οδήγηση ενός υβριδικού μοντέλου μοιάζει με ψώνια σε ένα κατάστημα... υγιεινής διατροφής. Έτσι, λοιπόν, μόνο όσοι οδηγούν λίγο, κοιτάζουν τις αντλίες στα πρατήρια καυσίμων, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μόνο για τη μεταβλητότητα, ήταν πάντα καλά εξυπηρετημένοι από το βενζινοκινητήρα.

Συμπέρασμα
Στις προηγούμενες γενιές του Jazz, η ανάρτηση ήταν για εμάς πάντα πολύ σφικτή, μειονέκτημα που πέρασε ήδη στην ιστορία. Το νέο Honda Jazz παρέχει εξαιρετική άνεση κατά την οδήγηση. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει