Οδηγούμε το νέο Hyundai i10

Διαβάστηκε από 39957 αναγνώστες - 1/9/2020

Δια της μαγείας ή ταχυδακτυλουργικών κόλπων, οι εργατικοί Κορεάτες της Hyundai δε μας έχουν κάνει μέχρι στιγμής εντύπωση. Ωστόσο, φαίνεται πως με το νέο i10 τα κατάφεραν μια χαρά με κάποια... μαγικά: Το mini αυτοκίνητο αποδεικνύεται σε πολλούς τομείς... μεγάλο - και είναι πιο «πλούσιο» από οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία.

 
 
Η αρχή γίνεται με τη σχεδίαση. Σε ένα μήκος, που έχει μείνει ίδιο στα 3,67 m, το νέο Hyundai i10 είναι τώρα σε πλάτος κατά 2 cm μεγαλύτερο, ενώ έχει γίνει και πιο χαμηλό σε ύψος. Πάνω απ όλα όμως, αυξήθηκε το μεταξόνιο κατά 4 ολόκληρα cm. Αυτή η αλλαγή είναι θετική εξέλιξη για τις αναλογίες. Η γρίλια του ψυγείου στην πρόσοψη βρίσκεται χαμηλότερα, η γραμμή των παραθύρων στο κάτω μέρος της, όσο κινείται η ματιά μας προς τα πίσω έχει ανοδική πορεία, η πίσω κολώνα σχηματίζει το σχήμα X και το πίσω μέρος φαίνεται στιβαρό, κάνοντας το κορεατικό μοντέλο να δείχνει γεμάτο αυτοπεποίθηση, να είναι σταθερό και όλα τα άλλα στοιχεία να δείχνουν παιχνιδιάρικα και χαριτωμένα, όπως συχνά συμβαίνει με τα mini αυτοκίνητα.



Από την πλευρά του, το... ορμητικά σχεδιασμένο cockpit θα μπορούσε να προέρχεται από την αμέσως επόμενη κατηγορία. Εντάξει, σαφώς και υπάρχει αρκετή χρήση σκληρού πλαστικού, αλλά το επίπεδο της επεξεργασίας του είναι εντάξει. Ο πινακας οργάνων με τις αναλογικές ενδείξεις είναι ευανάγνωστο, ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων βρίσκεται (πολύ βολικά για το χέρι του οδηγού) αρκετά ψηλά και τα πάντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς κανένα κόπο. Η οθόνη αφής των 8 ιντσών είναι διαθέσιμη (στη Γερμανία) από την έκδοση Trend. Με αυτήν δίνουν επίσης το «παρών» τα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ το σύστημα πλοήγησης κοστίζει (στη Γερμανία) 1.250 ευρώ, όντας μέρος «πακέτου», που περιλαμβάνει επίσης την κάμερα οπισθοπορείας και «πλούσιες» υπηρεσίες τηλεματικής. Ναι, ο λόγος γίνεται για ένα αυτοκίνητο της μικρότερης κατηγορίας.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει