Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Πανέμορφες οι καμπύλες του Shooting Brake τονίζουν τον κομψό χαρακτήρα του ProCeed.

Kia Ceed GT – Kia ProCeed GT – Kia Ceed Sportwagon

Διαβάστηκε από 55438 αναγνώστες - 23/7/2020

Μαζί μας είχαμε όλη την διαθέσιμη γκάμα των Ceed. Η έκδοση station wagon είναι η πιο ΅ΆαδύναμηΆΆ από τις τρείς, με κινητήρα 1,4 λίτρων που αποδίδει 140 ίππους, 242 Νm ροπής και επιδόσεις ικανοποιητικές για την κατηγορία του. Η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Ό,τι του λείπει σε ιπποδύναμη το προσφέρει σε χώρους και άνεση, με ευρύχωρο εσωτερικό και μεγάλο χώρο αποσκευών. Οι αναρτήσεις ισορροπούν μεταξύ κρατήματος και άνεσης και η συμπεριφορά του σε δρόμο με στροφές, είναι ουδέτερη και προβλέψιμη. Μοιάζει και είναι η λογικότερη επιλογή για όσους ψάχνουν ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους.

Για όσους το SW είναι βαρετό σε εμφάνιση, υπάρχει το Procced GT, που αποτελεί στην ουσία ένα κομψό Shooting Brake με όμορφες καμπύλες και δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, με τις απαιτούμενες φυσικά θυσίες σε επίπεδο χώρων στο εσωτερικό. Το ProCeed απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να ξεχωρίζουν και ζωντανεύει τις μετακινήσεις χάρη στην σπορ συμπεριφορά του.

Η τρίτη έκδοση είναι αυτή του Ceed GT, το οποίο τοποθετείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων compact. Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος, με τα δύο GT μοντέλα να πηγαίνουν ένα βήμα παρακάτω με προβολείς LED, προειδοποίηση κάθετης κυκλοφορίας, θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα, κόκκινες λεπτομέρειες σε συνδυασμό με μαύρα γυαλιστερά εφέ. Υπάρχουν επίσης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών, θερμαινόμενο παρμπρίζ , ασύρματη φόρτιση για κινητά τηλέφωνα. Τα σπορ καθίσματα είναι πάντα μέρος του GT. Τα Ceed GT και ProCeed GT μοιράζονται το ίδιο μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων απόδοσης 204 ίππων και 265 Νm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με 7αρι αυτόματο DCT κιβώτιο ταχυτήτων. Η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,4 και 7,5 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, ενώ η τελική και στις δύο περιπτώσεις φτάνει τα 225 χλμ./ώρα. Ένα πάτημα στο κουμπί σπορ και τα κλαπέτα της εξάτμισης μεταμορφώνουν τον ήχο. Και οι δύο GT εκδόσεις θα εμφανίσουν υποστροφή αν πιεστούν στο όριο, όμως τα Κορεάτικα μοντέλα είναι πρόθυμα και μακροπρόθεσμα σταθερά στην στροφή. Κοινό χαρακτηριστικό και των τριών μοντέλων της σειράς, τα πολύ δυνατά φρένα, τα οποία πετυχαίνουν χρόνους ακινητοποίησης που θα ζήλευαν ακριβότερες σπορ κατασκευές.