Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η τέταρτη γενιά του Mazda 3 διατήρησε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προκατόχων, αλλά ταυτόχρονα βασίστηκε σε μια νέα πιο premium γλώσσα σχεδιασμού.

Mazda 3 Skyactiv G 2.0

Διαβάστηκε από 55277 αναγνώστες - 23/7/2020

Το νέο Mazda 3 επιστρέφει δυναμικά και πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά αφού πρόκειται για ένα πραγματικό best seller με περισσότερα από έξι εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως. Ως εκ τούτου η τέταρτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου διατήρησε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προκατόχων, αλλά ταυτόχρονα βασίστηκε σε μια νέα πιο premium γλώσσα σχεδιασμού. Στο εσωτερικό έχουμε πιο καθαρές επιφάνειες, λιγότερο πολύπλοκα υλικά, λιγότερα χειριστήρια και διακόπτες, ενώ αισθητά βελτιωμένη είναι τόσο η εργονομία, όσο και η ευχρηστία. 
Η κεντρική οθόνη των 8,8 ιντσών μετατοπίστηκε ελαφρώς προς τα αριστερά και προς τα πίσω, για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Στο βασικό εξοπλισμό συναντάμε πια ένα κανονικό Head-up-Display, το οποίο και προβάλλει όλες τις σημαντικές πληροφορίες στο παρμπρίζ μπροστά από τον οδηγό.
Για πρώτη φορά ρυθμίζεται η κλίση της θέσης του οδηγού ως προς το ύψος, ενώ και η ρύθμιση του τιμονιού σε βάθος αυξήθηκε. Οι χώροι είναι σε γενικές γραμμές καλοί, με τη μοναδική ένσταση να αφορά στο χώρο αποσκευών των 351 λίτρων. Σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό το νέο Mazda 3 διαθέτει ραντάρ απόστασης με λειτουργία για προειδοποίηση μποτιλιαρίσματος, ζάντες αλουμινίου, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, αερόσακους γονάτων, Apple Car-Play, φωτιστικά σώματα Led και Navi. Ο δίλιτρος κινητήρας φέρει την ονομασία Skyactive- G και αποδίδει 122 ίππους και 213 Νm ροπής. Πρόκειται για ένα ήπια υβριδικό μοτέρ με ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία. 
Το Mazda 3 4ης γενιάς πατάει σε μια νέα πλατφόρμα, ενώ εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στον τομέα της μόνωσης, κάτι το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό στο δρόμο, όπου το ιαπωνικό μοντέλο είναι ιδιαίτερα ήσυχο. Το σύστημα διεύθυνσης και το κιβώτιο συνεργάζονται αρμονικά εξασφαλίζοντας εξαιρετική ποιότητα κύλισης, αρμονία και ισορροπία στο δρόμο. Σε δρόμο με στροφές το νέο πλαίσιο εξασφαλίζει σταθερότητα σε ευθεία και στροφές.