Γεμάτο ζωντάνια με νέο υβριδικό κινητήρα που μηδενίζει τα κενά ροπής

Διαβάστηκε από 39392 αναγνώστες - 10/11/2020

Η υβριδική εκδοχή που λειαίνει τα κενά ροπής
Η «δική μας» έκδοση με τον κινητήρα 1.5 eTSI και το αυτόματο κιβώτιο DSG (mild hybrid) με φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων διαθέτει υποστήριξη 48 Volt. Ο στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων (το turbo, δηλαδή) λειτουργεί, όπως και στο Golf VII, με μεταβαλλόμενη γεωμετρία τουρμπίνας. Έτσι, η κατανάλωση περιορίζεται και... λειαίνονται τα κενά της ροπής δίνοντας ένα ετοιμοπόλεμο, σε κάθε πατήμα του πεντάλ, σύνολο. Εξαιρετικός: έπειτα από την κίνηση στο ρελαντί, ο κινητήρας αναλαμβάνει άμεσα υπηρεσία χωρίς να παρουσιάζει υστέρηση στην απόκρισή του, όπως συνέβαινε στο προηγούμενο μοντέλο.



Σπαγκάτο ανάμεσα σε ζωντάνια και άνεση
Οδηγώντας το λοιπόν, αναγνωρίζεις πως η ανάρτηση καταφέρνει ένα επιτυχημένο... σπαγκάτο, ανάμεσα στη γεμάτη ζωντάνια οδική συμπεριφορά και την παροχή άνεσης, ενώ τα αμορτισέρ είναι δυνατόν για πρώτη φορά να ρυθμιστούν σε πολλά μικρά ενδιάμεσα στάδια. Το τιμόνι έχει νέα ρύθμιση (μπορεί, επίσης, να είναι μεταβαλλόμενη) και είναι σπορτίφ άμεσο, παρέχοντας πολύ καλή πληροφόρηση, αν και στο πρόγραμμα comfort (άνεση) δεν παρέχει την καλύτερη δυνατή αίσθηση. Σε περίπτωση μεταφοράς φορτίου το Golf αντιδρά δυναμικά και ενεργά, όντας σχεδόν... ερεθιστικό!

Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 
Η ανάρτηση έχει πολλά περιθώρια, τα αμορτισέρ είναι ευαίσθητα και τα καθίσματα (ErgoActive) πρώτης τάξης. Αλλά: Τα ελαστικά των 17 ιντσών, που είναι ελάχιστης πίεσης 2,5 bar, δε διακρίνονται για την ήσυχη κύλισή τους. Κατά βάση όμως, το Golf έχει πολύ καλή μόνωση και ο κινητήρας ακούγεται μόνο υπό φορτίο να... προσπαθεί, με τους θορύβους κύλισης γίνονται εν τέλει αισθητοί. Σε ότι αφορά το μικρού μεγέθους επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, είναι θέμα γούστου.