Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Renault Megane RS: Τετραδιεύθυνση με 280 ίππους

Διαβάστηκε από 7260 αναγνώστες - 7/5/2019

Η 3η γενιά του Megane RS φαίνεται πιο επιθετική από ποτέ, και είναι.. Σαγηνεύει από την πρώτη ματιά και κλέβει την καρδιά σου, μόλις καθίσεις στο κάθισμα του οδηγού..

Οι ειδικές εκδόσεις RS της Renault, ήταν πάντα θέμα συζήτησης για όλους τους petrolheads της αυτοκίνησης. Και όχι άδικα, άλλωστε..
Αποτελούν μια πολύ ιδιαίτερη εκδοχή αυτοκινήτων, που πάντα κέρδιζαν το κοινό. Το Megane RS είναι μια πολύ προσεγμένη επιλογή, αλλά για λίγους...

Εμφάνιση

Στο μπροστινό μέρος συναντάμε μεγάλους αεραγωγούς και τα γνώριμα από το Clio RS, τριπλά φώτα ημέρας σε σχήμα σημαίας. Την εντυπωσιακή εικόνα συμπληρώνουν τα τονισμένα φτερά που τονίζουν το πλάτος του αυτοκίνητου. Στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβει ο μεγάλος διαχυτής αλλά και η τραπεζοειδής απόληξη της εξάτμισης. Ολοκαίνουργιο είναι και το χρώμα Orange tonic.



Εσωτερικό
Στο εσωτερικό, τα σπόρ καθίσματα φέρουν πλέον κόκκινα λογότυπα RS και ίδιο χρώμα ραφές. Το τιμόνι είναι ντυμένο με Alcantara ενώ το σημείο «12» φέρει ένα κόκκινο «δαχτυλίδι» για να σου δείχνει τον δρόμο. Τεχνικά, οι Γάλλοι έχουν δώσει τον καλύτερο τους εαυτό στο σπόρ μοντέλο. Το στοιχείο που κλέβει την παράσταση είναι φυσικά το 4Control ή αλλιώς η τετραδιεύθυνση που συναντάτε για πρώτη φορά σε Megene RS.
Σε αντίθεση με το Clio RS, οι πελάτες του Megane RS μπορούν για πρώτη φορά να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με έξι ταχύτητες. Όπως και το Clio RS έτσι και το Megane RS είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως 5πόρτο.



Οδηγώντας: Πιο συμμετοχικό πίσω μέρος
Η βασική έκδοση έρχεται με σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Αρχικά ολοκαίνουργιος είναι ο κινητήρας 1800 κ.εκ, ο οποίος λειτουργεί πιο ομοιόμορφα από τον 2λιτρο ειδικά στις μεσαίες στροφές. Το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC κάνει γρήγορες αλλαγές αλλά θα θέλαμε ελαφρώς μικρότερα paddles.



To RS στον αυτοκινητόδρομο χάρη στο σύστημα τετραδιεύθυνσης είναι πιο σταθερό και το πίσω μέρος πιο συμμετοχικό. Παράλληλα είναι πιο ευέλικτο και ευκίνητο και το πίσω μέρος εργάζεται σκληρά, ενώ η τετραδιεύθυνση είναι αισθητή από τον οδηγό.



Στις στροφές είναι πολύ ακριβές και άμεσο με μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης. Τα 280 άλογα δεν βάζουν δύσκολα στο καλορυθμισμένο πλαίσιο που σου δίνει εμπιστοσύνη να το πιέσεις όσο περισσότερο γίνεται! Ακόμα και στο όριο είναι πλήρως ελεγχόμενο και προβλέψιμο. Κινούμενος σε φυσιολογικούς ρυθμούς , θα αποδεχτεί αρκετά άνετο και δεν θα ταλαιπωρήσει τους επιβάτες του. 
Ο κινητήρας ήταν μια έκπληξη από τους Γάλλους.. Επιλέχθηκε ο 1800άρης απόδοσης 280 αλόγων και 390 Νm ροπής για να περιοριστούν οι ρύποι και φυσικά η κατανάλωση. Εδώ να τονίσουμε πως το Renault Megane RS έχει 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Comfort, Normal, Sport, Race και Perso) ώστε να ικανοποιήσει κάθε σου ανάγκη..
Δεν ξέρω αν είναι το γρηγορότερο, αλλά σίγουρα είναι απο τα πιο όμορφα RS που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ!
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις