Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ποιο να αγοράσω τελικά?

Διαβάστηκε από 6428 αναγνώστες - 15/7/2019

Το Μάρτιο του 2014 λοιπόν, παρουσίασε τη Σειρά 2 Active Tourer. Ακολουθώντας, φυσικά, το πρότυπο της κατηγορίας, τη Mercedes B-Class, η BMW κατάφερε να σημειώσει και κάποιες καινοτομίες. Η μετάδοση της κίνησης γινόταν πλέον στον μπροστινό άξονα αντί για τον πίσω, ενώ οι κινητήρες δεν ήταν τετρακύλινδροι ή εξακύλινδροι, αλλά τρικύλινδροι. Αυτές οι αλλαγές θα ήταν για την εταιρεία από το Μόναχο αδιανόητες μέχρι πριν από λίγα χρόνια. Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι σημερινοί πελάτες αυτών των αυτοκινήτων δεν ασχολούνται αν οι παραδόσεις σπάνε. Επίσης, στη Γερμανία τουλάχιστον έχει παρατηρηθεί ότι το αγοραστικό κοινό δείχνει ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον για αυτοκίνητα αυτού του είδους. 



Ωστόσο, κατά την οδήγηση πρέπει να ψάξει αρκετά ο χρήστης για να βρει το παλιό καλό πνεύμα της Mercedes-Benz. Το βέβαιο είναι πως ακόμα και η σημερινή B-Class αναγνωρίζεται άμεσα από τη σχετικά αργή απόκριση του δεξιού πεντάλ, κάτι που θυμίζει την προηγούμενη γενιά της, την 123. Κάτω από το μικρό σε μήκος καπό βρίσκονται οι γνωστοί από την A-Class κινητήρες.



Στα μέσα του 2013 έκαναν την εμφάνισή τους οι πρώτοι Euro-6 diesel. Εξαιτίας της θορυβώδους λειτουργίας τους και της όχι και τόσο προσεγμένης ηχομόνωσής τους, εμφανίζονταν μάλλον πιο κατάλληλοι για τις μεγάλες αποστάσεις και τις εθνικές οδούς, όπου ο αεροδυναμικός θόρυβος υπερκαλύπτει το θόρυβο του κινητήρα. Ωστόσο, στην παλαιότερη B-Class δεν ικανοποιούσαν επίσης τα μικρά καθίσματα, η σκληρή ανάρτηση και το όχι άμεσο σε λειτουργία αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. 



Φυσικά, όλα τα προαναφερθέντα δεν αποτελούν λόγο για χαρά από την πλευρά των φίλων της BMW, αφού και η 218i Active Tourer, που ήρθε στα χέρια μας είχε τις δυσκολίες της. Από τη μία έπεισε τους πάντες με την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, αλλά από την άλλη οι αρχικά καλές εντυπώσεις για τον τρικύλινδρο κινητήρα μετριάστηκαν. Επιπλέον, τα 136 άλογα του μοτέρ των 1,5 λίτρων προσέδιδαν σε αυτήν την BMW και λίγο σπορτίφ πνεύμα, αλλά με μέση κατανάλωση test τα 8,5 λίτρα ανά 100 km δεν κατανάλωνε λιγότερο από έναν εξίσου ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα, χάνοντας έτσι την ουσία της δημιουργίας του.



Πάντως, ο εν λόγω κινητήρας στα 36.000 km έπαψε να λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Αιτία; Μία κακοκατασκευασμένη βάση στροφαλοφόρου άξονα... Η BMW άλλαξε τον τρόπο παραγωγής και διόρθωσε δωρεάν το πρόβλημα σε όλα τα μοντέλα, που κατασκευάστηκαν έως τον Απρίλιο του 2015. Παρόλα αυτά, η BMW Σειρά 2 δε γλύτωσε την κακή βαθμολογία, που ήταν υποδεέστερη της αντίστοιχης της Mercedes B-Class. Η δεύτερη γενιά της B-Class ήταν πολύ αξιόπιστη
Παραμένει, όμως, το ερώτημα. Μήπως οι σημερινοί αγοραστές της B-Class πρόδωσαν τις αρχές τους από τον κόσμο της παλαιάς Mercedes-Benz; Και ναι και όχι! Από τη μία τα ψηλότερα τοποθετημένα καθίσματα και η μεγαλύτερη ευχρηστία στην καθημερινότητα είναι γεγονός, αλλά, από την άλλη, η ποιότητα της δεύτερης B-Class θυμίζει έντονα τις παλιές, καλές W 123 και W 124.

Συμπέρασμα
Έξυπνες ιδέες διαχείρισης χώρου, εύκολη πρόσβαση, μετρημένες οι διαστάσεις. Η B-Class και η Σειρά 2 Active Tourer δελεάζουν επιδέξια τους πελάτες άνω των 50 ετών. Οι τελευταίοι τα φροντίζουν καλά κατά μέσο όρο, με συνέπεια να προκύπτουν καλά μεταχειρισμένα. Σε επίπεδο ποιότητας, η νέα Mercedes B-Class σαφώς υπερέχει της πιο... ηλικιωμένης BMW Σειράς 2 Active Tourer.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει