Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Αγγίζει το τέλειο και συμφέρει

16/10/2020

Το εν λόγω αυτοκίνητο διαθέτει ήδη τα πιο σημαντικά μέρη του εξοπλισμού, αφού εφοδιάζεται με σύστημα κλιματισμού, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέφτες, ενώ δεν του λείπουν συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως η υποβοήθηση εκκίνησης σε ανωφέρειες και το brake assist για τα φρένα. Το υπό εξέταση i30 δε φαίνεται να έχει ούτε πατέντες ούτε δείχνει υπερβολικά χρησιμοποιημένο. Σύμφωνα με τον έμπορο, το συγκεκριμένο όχημα έχει συντηρηθεί… by the book, δηλαδή σύμφωνα με το βιβλίο των service και δεν είχε ατυχήματα.

Στο test διαρκείας της AUTO BILD απέσπασε τον άριστο βαθμό 1
Η δεύτερη γενιά του Hyundai i30 κυκλοφόρησε στις αγορές το 2011. Στο test διαρκείας της AUTO BILD, δεν προέκυψε ουσιαστικά οποιαδήποτε αιτία παραπόνου έπειτα από 100.000 χιλιόμετρα, αφού δεν εντοπίστηκε καμία σκουριά, δεν υπήρξαν βλάβες και, στο τέλος, το κορεατικό μικρομεσαίο απέσπασε με την αξία του τον κορυφαίο βαθμό 1. Ας περάσουμε -λοιπόν- στην ετυμηγορία του TÜV: Τα -από ταλαιπωρημένα έως και κατεστραμμένα- ή και σκουριασμένα μέρη της ανάρτησης δεν έχουν σημασία για το γερμανικό… ΚΤΕΟ.



Επίσης, οι άξονες κίνησης και το σύστημα διεύθυνσης έχουν παραμείνει κι αυτά σε πολύ καλή κατάσταση κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ετών. Από το τρίτο «μεγάλο service» και μετά, ωστόσο, εμφανίστηκαν προβλήματα στην ανάρτηση, ενώ και οι αρθρώσεις του συστήματος διεύθυνσης δεν ήταν τελείως απαλλαγμένες από θέματα, προκαλώντας προβλήματα ήδη από το δεύτερο service. Σε ό,τι αφορά το φωτισμό, τα πράγματα είναι μάλλον… σκοτεινά: η χαμηλή δέσμη μπροστά και τα πίσω φωτιστικά σώματα προκαλούσαν προβλήματα καθΆ όλα τα χρόνια, όπως επίσης τα φλας και ο φωτισμός μπροστά κατά τα τρία πρώτα «μεγάλα service».

Πάντως, ούτε το σύστημα πέδησης φρόντισε να προστατεύσει την καλή φήμη του i30. Τόσο τα φρένα όσο και το χειρόφρενο συμπεριλήφθηκαν από την αρχή στη «λίστα των αμαρτιών» με συχνότητα προβλημάτων άνω του μέσου όρου, ενώ, από την πλευρά τους, και τα δισκόφρενα φθείρονται σημαντικά από το τρίτο «μεγάλο service» και μετά. Αντίθετα, το δίκτυο των φρένων και τα σχετικά σωληνάκια πείθουν με την αψεγάδιαστη αντοχή τους, κάτι που ισχύει και για το σύστημα της εξάτμισης, το οποίο δεν παρουσίασε ιδιαίτερα χτυπητές ιδιαιτερότητες.

Ωστόσο, το i30 τείνει να… λεκιάζει, κάτι που προκάλεσε δυσάρεστη εντύπωση στους επιθεωρητές του TÜV, ειδικά κατά τη διάρκεια του δεύτερου και του τρίτου «μεγάλου service» εξαιτίας διαρροής λαδιού από τον κινητήρα.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει