Κινητήρες-Κιβώτια
Εδώ έχουμε αρκετές και σημαντικές αλλαγές. Η βασική επιλογή στη γκάμα του μοντέλου είναι η νέα, βενζινοκίνητη Α 160 με 1,6 λτ. turbo κινητήρα 102 ίππων και 180 Nm ροπής από τις 1.200-3.500 σ.α.λ. Ακολουθεί η Α 180 με 1,6 λτ. turbo 122 ίππων, αλλά και η A 200 με ίδιο μοτέρ 156 ίππων. Οι επιλογές συνεχίζονται με τον 2λιτρο turbo των A 220 και 250 με 184 και 211 ίππους, αλλά και μια νέα έκδοση A 250 Sport με 218 άλογα. Στο πεδίο των diesel έχουμε τις A 160 d, A 180 d, A 200 d και A 220 d, με τις δύο πρώτες να έχουν τον γνωστό 1.500άρη κινητήρα της Renault με 90 και 109 ίππων, ενώ οι δύο τελευταίες έχουν τον 2,2 diesel των 136 και 177 ίππων. Η κατανάλωση όλων των επιλογών έχει πέσει, με την πιο οικολογική έκδοση A 180 d BlueEfficiency να «καίει» μόνο 3,5 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2 89 γρ./χλμ.). Στα κιβώτια υπάρχει χειροκίνητη επιλογή 6 σχέσεων ή αυτόματη διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (μοναδική επιλογή στις εκδόσεις με τετρακίνηση A 200 d, Α 220 d, Α 220, Α 250, Α250 Sport)