autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Έρχεται χρονοδιάγραμμα κατάργησης των θερμικών μοτέρ

14/7/2021

Η μεγάλη ώρα έφτασε. Σήμερα (14/7) ανοίγει τα χαρτιά της η Κομισιόν και ανακοινώνει σαφές χρονοδιάγραμμα και συγκεκριμένες ημερομηνίες για την πρόβλεψη κατάργησης των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Ώρα μηδέν για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Τις προηγούμενες ημέρες διέρρευσαν πληροφορίες για τους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το πλάνο της σχετικά με τα θερμικά μοτέρ και την πιθανή οριστική κατάργησή τους ως το 2035. Πλέον, ήρθε η στιγμή οι προθέσεις της να αποκτήσουν επίσημο χαρακτήρα και να αναλυθούν διξοδικά (ημερομηνίες, στόχοι κλπ.). Με την σημερινή (14/7) παρουσίαση του προγράμματος «Fit for 55» η Κομισιόν ετοιμάζεται να νομοθετήσει 12 επιμέρους διατάξεις που θα αφορούν τον περιορισμό εκπομπών αέριων ρύπων οι οποίες και θα γίνουν ευρωπαϊκή νομοθεσία στις 29 Ιουλίου.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Κάνοντας ένα σύντομο flashback, είχε γίνει γνωστό πως η ΕΕ ήθελε να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel, μειώνοντας τα επίπεδα CO2 κατά 65% μέχρι το 2030 και στο 100% ως το 2035. Οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες έφεραν αντιδράσεις από τις Γαλλία και Γερμανία, οι οποίες ζήτησαν λιγότερο αυστηρά μέτρα και «παράταση ζωής» για τα τα Plug-in hybrid αυτοκίνητα. Μένει να αποδειχθεί ο μοχλός πίεσης των δύο κρατών-μελών θα επηρεάσει την γενική φιλοσοφία της Κομισιόν, με την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ursula von der Leyen, να επισημαίνει σχετικά στην γερμανική εφημερίδα Süddeutsche Zeitung. «Θα οριοθετήσουμε ένα χρονικό πλαίσιο εντός του οποίου όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ουδέτερα ως προς τις εκπομπές αέριων ρύπων. Διαφορετικά, δεν θα υπάρχει ασφαλές και δεν θα επιτύχουμε την κλιματική ουδετερότητα έως το 2050».
 
Αξίζει να τονιστεί πως εκτός της ενίσχυσης των ηλεκτρικών και των υδρογονοκίνητων οχημάτων στο πλάνο της Ευρωπαϊκής Ένωσης εντάσσεται μία δέσμη μέτρων για αύξηση των τιμών και της φορολογίας σε μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειες. Για παράδειγμα, αναμένεται να γίνει πιο ακριβή σε επίπεδο ΕΕ η κατανάλωση ορυκτών καυσίμων όπως ο άνθρακας και το φυσικό αέριο, τόσο σε αυτοκινητιστική όσο και σε οικιακή χρήση, την ώρα που ενδέχεται να ακριβύνουν και τα ναύλα αναγκάζοντας τις εταιρείες σε αλλαγή των καυσίμων που χρησιμοποιούν.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »