Ανάμεσα στα παράδοξα ευρήματα ήταν οι εθνικές προτιμήσεις για τις ηλιοροφές. Οι αγοραστές της Νορβηγίας, η οποία είναι περισσότερο γνωστή για το χιόνι παρά για τη λιακάδα της, ήταν μεταξύ των πιο πρόθυμων να αγοράσουν ένα Ford με ηλιοροφή (15%) λίγο πιο μπροστά από τους Γάλλους (11%) και τους Γερμανούς (10%). Οι οδηγοί των ηλιόλουστων χωρών ήταν από εκείνους που έδειξαν τη μικρότερη διάθεση να παραγγείλουν ηλιοροφή: Ισπανία (5%), Ιταλία (3%) και Ελλάδα (2%).
Οι κάτοικοι της παγερής Νορβηγίας εμφανίστηκαν επίσης οι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν ένα Ford με αυτόματο A/C (80%), περισσότερο από τους Βέλγους (77%) και τους Ολλανδούς (71%). Από τους οδηγούς με τη μεγαλύτερη προτίμηση στο μηχανικό σύστημα κλιματισμού ήταν οι Τούρκοι (96%) και Ισπανοί (92%).
Ουδεμία έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι οι Σκανδιναβοί οδηγοί συγκέντρωσαν το υψηλότερο ποσοστό στην προτίμηση των θερμαινόμενων καθισμάτων, με το 99% των αυτοκινήτων Ford που αγοράζονται σε Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία να διαθέτουν αυτή την τεχνολογία. Θερμαινόμενα καθίσματα ήταν σπάνια σε Τουρκία (1%), Ελλάδα (2%), και Ισπανία (3%).
Οι χώρες με τους περισσότερους αγοραστές που παραγγέλνουν αναπτήρα στο πακέτο καπνιστή είναι: Ελλάδα (73%), Ισπανία (53%) και Ρουμανία (35%).