autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Κινητήρες

Διαβάστηκε από 7118 αναγνώστες - 22/1/2015

Το Focus διατίθεται με νέους Euro6 κινητήρες βενζίνης και diesel στην γκάμα του, στοχεύοντας στην μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Νέος είναι ο αλουμινένιος 4κύλινδρος 1,5 λτ. EcoBoost βενζινοκινητήρας, που αντικαθιστά τον 1,6 EcoBoost, και έρχεται με 150 και 182 ίππους και 240 Nm ροπής. Στη γκάμα προστίθεται ο επίσης αλουμινένιος 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρας με 95 και 120 ίππους με 270 Nm ροπής, αλλά μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. κατανάλωση (CO2: 98 γρ./χλμ.). Βελτιώσεις υπάρχουν και στο 2λιτρο TDCi πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων, ο οποίος τώρα έχει 15% χαμηλότερη κατανάλωση. Οι νέοι κινητήρες diesel έχουν νέες προηγμένες τεχνολογίες όπως ο νέος καταλύτης με παγίδα NOX φτωχού μίγματος για καθαρότερες εκπομπές ρύπων, αλλά και η επικάλυψη με υλικό Diamond Like Coating (DLC), για μείωση των τριβών. Φυσικά παραμένει στη γκάμα ο 1,0 EcoBoost με 100 και 125 ίππους, ο οποίος από το 2015 θα έχει και έκδοση με μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ., κάνοντας το Focus το πρώτο μη υβριδικό βενζινοκίνητο μικρομεσαίο χωρίς τέλη.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

autoagora Team

Επιλέξτε το Ford Puma σας. Mild hybrid ή ηλεκτρικό. Όλα όσα χρειάζεστε κι ακόμα περισσότερα.