
Η Jeep ρίχνει άκυρο στο Gladiator 4xe
Ακυρώνει την παραγωγή του Plug-in υβριδικού Gladiator.
Θα επενδύσει τα χρήματα σε άλλες εκδόσεις και εξοπλισμούς.
Στρέφεται σε λύσεις εκτός ηλεκτροκίνησης ο όμιλος Stellantis.
autoagora Team
Τέλος το Jeep Gladiator 4xe
Η Stellantis φαίνεται να αναθεωρεί τη στρατηγική της σε σχέση με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ακυρώνοντας τα σχέδια για την κυκλοφορία του Jeep Gladiator 4xe. Το Plug-in υβριδικό pick-up είχε ανακοινωθεί πως θα λανσαριστεί μέσα στο 2025, όπως είχε δηλώσει ο τότε επικεφαλής της Jeep και νυν CEO της Stellantis, Antonio Filosa. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος ενημέρωσε πριν από λίγες ημέρες τους προμηθευτές του ότι η παραγωγή δεν θα προχωρήσει.
Αντί για την ηλεκτροκίνηση, η Jeep θα επικεντρώσει τις επενδύσεις της στην ενίσχυση της υπάρχουσας γκάμας του Gladiator. Όπως σημείωσε σε επιστολή προς τους συνεργάτες της, στόχος είναι να εξασφαλιστεί η μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του μοντέλου μέσα από την προσθήκη νέων κινητήρων και περισσότερων επιλογών εξατομίκευσης, ώστε να καλύπτονται οι διαφορετικές ανάγκες των πελατών.
Στροφή μακριά από τα αμιγώς ηλεκτρικά
Η ακύρωση του Gladiator 4xe εντάσσεται σε μια ευρύτερη αλλαγή πορείας για τον όμιλο Stellantis, ο οποίος φαίνεται να προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες της αγοράς. Η μειωμένη ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, σε συνδυασμό με τις μεταβαλλόμενες πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οδηγούν τον όμιλο να δώσει έμφαση σε πιο ισορροπημένες λύσεις, που περιλαμβάνουν παραδοσιακούς κινητήρες.
Ενδεικτικό παράδειγμα είναι η απόφαση να εγκαταλειφθεί και το Ram 1500 EV, ένα αμιγώς ηλεκτρικό pick-up που είχε ανακοινωθεί με μεγάλες προσδοκίες, αλλά «πάγωσε» λόγω χαμηλής ζήτησης. Παράλληλα, μάρκες του ομίλου όπως η Chrysler, η Alfa Romeo και η Maserati έχουν απομακρυνθεί από τα σχέδια να διαθέτουν αποκλειστικά ηλεκτρικές γκάμες μέχρι το τέλος της δεκαετίας.